دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

گوشی هوشمند 10 هزار دلاری Vertu


Vertu ، شرکت سازنده گوشی های بسیار لوکس به تازگی گوشی هوشمند اندرویدی خود به نام Ti را معرفی و عرضه کرده است. در سایت خود این شرکت، قیمتی برای این گوشی ذکر نشده اما آلکس دابی از مرکز اندروید اعلام کرده است این محصول 10 هزار دلار آمریکا قیمت دارد.



صبح بخیر: 
Vertu ،شرکت سازنده گوشی های بسیار لوکس به تازگی گوشی هوشمند اندرویدی خود به نام  Ti را معرفی و عرضه کرده است. در سایت خود این شرکت، قیمتی برای این گوشی ذکر نشده اما آلکس دابی از مرکز اندروید اعلام کرده است این محصول 10 هزار دلار آمریکا قیمت دارد. این در حالیست که سیستم عامل Ti نسخه 4 اندروید – برای بیش از یک سال پیش – است و ویژگی هایی که دیگر گوشی‌های هوشمند دارند همچون اینترنت وایرلس 4G را ندارد.

این گوشی به صورت دست ساز و از چرم مشکی و تیتانیوم ساخته می شود.

گوشی هوشمند Vertu Ti، پردازنده دوهسته ای و 1.7 گیگاهرتز و رابط کاربری قابل تنظیم دارد. این رابط همچون Touchwiz سامسونگ کار می کند. از دیگر امکاناتش نیز باید به سیستم عامل اندروید 4.0،  64 گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش 3.7 اینچ همچون گوشی های قدیمی آیفون اشاره کرد. صفحه نمایش این گوشی با یاقوت کبود روکش شده است و فقط با الماس می توان آن را خراش داد.

گوشی هوشمند 10 هزار دلاری Vertu

Vertu Ti، دو دوربین 1.3 مگاپیکسل در جلو و 8 مگاپیکسل در عقب دارد. با دوربین 8 مگاپیکسل این گوشی می توان با کیفیت 1080p فیلم‌برداری کرد.

از ویژگی های منحصر به فرد این گوشی هوشمند باید به Vertu Key اشاره کرد. کلیدی که در کنار گوشی قرار دارد و به کاربر اجازه می دهد تا به طور 24 ساعته در همه روزهای هفته از همه جای دنیا – یا حداقل در مکان هایی که سیگنال دارد – با سرویس خدمات ورتو در تماس باشد. سیستم صوتی دستگاه نیز برای بنگ اند الافسن است.

ورتو ادعا کرده است، بدنه گوشی Vertu Ti 5 مرتبه مستحکم تر و صفحه نمایش آن 4 مرتبه مقاوم تر از دیگر گوشی های هوشمند است. بی بی سی در گزارش خود در مورد این گوشی نوشته است، اگر با یک کامیون از روی آن عبور کنید، سالم می ماند.

با اینکه این گوشی بدنه فوق العاده عالی دارد اما از نظر ویژگی ها و امکانات نمی تواند با دیگر گوشی های هوشمند رقابت کند.


ویدیو مرتبط :
گوشی 11 هزار دلاری Vertu

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گوشی هوشمند ضد هک 20 هزار دلاری


استارتاپ انگلیسی موسوم به «سیرین لبز» مدعی است به‌زودی موبایلی را عرضه می‌کند که 3 سال جلوتر از فناوری‌های روز و ضد هک خواهد بود.

خبرآنلاین: استارتاپ انگلیسی موسوم به «سیرین لبز» مدعی است به‌زودی موبایلی را عرضه می‌کند که 3 سال جلوتر از فناوری‌های روز و ضد هک خواهد بود.

این کمپانی که تاکنون 72 میلیون دلار سرمایه خصوصی جذب کرده می‌گوید به‌زودی اولین فروشگاه خود را در Mairfair لندن راه‌اندازی می‌کند.

گوشی هوشمندی که ساخته می‌شود بر مبنای اندروید بوده و با آنچه در بازار تجاری موجود است ازلحاظ به‌کارگیری فناوری 3 سال جلوتر از بقیه (به ادعای مسوولان کمپانی) خواهد بود و به دلیل وجود فناوری‌های برتر حدود 20 هزار دلار قیمت دارد.

استارتاپ مذکور مدعی است اگر مدیران ارشد اطلاعاتشان لو برود بسیار بیشتر از رقم پرداختی برای گوشی ضرر خواهند کرد و بنابراین حاضرند 20 هزار دلار برای یک گوشی ضد هک بدهند.

گفتنی است بازار گوشی‌های لاکچری در جهان 1.1 میلیارد دلار ارزش داردو اغلب گوشی‌های این‌چنینی از طلا و الماس ساخته‌شده‌اند و مثلاً سازنده انگلیسی به نام ورتو گوشی‌هایی به ارزش 10 هزار تا 300 هزار دلار می‌فروشد درحالی‌که رکورد فروش متعلق به یک گوشی آیفون 5 سیاه مجهز به الماس بوده که 15.3 میلیون دلار به فروش رفته است.