دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

چگونه کامل ترین بازسازی تاریخ زمین خورد


یازدهم نوامبر سال جاری، روز بزرگی برای دنیای سرگرمی های تعاملی بود. روزی که کامل ترین مجموعه بازسازی شده تاریخ هنر هشتم، به صورت رسمی روانه بازار شد.





روزنامه صبا - امیر گلخانی: یازدهم نوامبر سال جاری، روز بزرگی برای دنیای سرگرمی های تعاملی بود. روزی که کامل ترین مجموعه بازسازی شده تاریخ هنر هشتم، به صورت رسمی روانه بازار شد. چهار عنوان کامل از مجموعه هیلو، بیش از 100 نقشه برای بخش چند نفره، دریافت رایگان مجموعه هیلو، شبانگاه و البته دسترسی پیش از موعد به بخش چند نفره هیلو 5: نگهبانان، تنها بخشی از محتوای مجموعه هیلو، کلکسیون مسترچیف بودند. تهیه تمامی عناوین مذکور و متعلقات آن، بیش از 200 دلار خرج روی دست گیمرها می گذاشت و حال تحت عنوان کلکسیون مسترچیف، با پرداخت کمتر از یک سوم این مبلغ در دسترس دارندگان ایکس باکس وان بود.

چگونه کامل ترین بازسازی تاریخ زمین خورد

همکاری تیم 343 با استودیو بلور و بازسازی کات - سین های نسخه دوم، در کنار ثابت کردن نرخ فریم هر چهار نسخه بازی بر روی عدد 60 و دریافت خروجی 1080P از عناوینی که سال ها پیش عرضه شده بودند، سبب شد تا کلکسیون مستر چیف حتی پیش از عرضه رسمی خود نیز لقب بهترین عنوان بازسازی شده تاریخ را از آن خود کند. با این اوصاف، یک سوال ذهن نگارنده و البته بسیاری از دوستداران مجموعه هیلو را مشغول کرده است. مگر کسی کلکسیون مستر چیف را برای بخش داستانی خریداری می کند؟!

اگر تا به حال با مجموعه هیلو تعاملی نداشته اید و حالا قصد پیوستن به خیل عظیم هواداران بزرگترین مجموعه علمی - تخیلی صنعت بازی را دارید، خواندن ادامه این نقد و بررسی کمکی به شما نخواهد کرد. کلکسیون مسترچیف آنقدر کامل است که هر گیمری که به کنسول نسل هشتم مایکروسافت دسترسی دارد، محکوم به خرید آن است.

ارزش: 4 ستاره

1- اگر تا به حال با مجموعه هیلو تعاملی نداشته اید و حال قصد پیوستن به خیل عظیم هواداران بزرگترین مجموعه علمی - تخیلی صنعت بازی را دارید، خواندن ادامه این نقد و بررسی کمکی به شما نخواهد کرد. کلکسیون مسترچیف آنقدر کامل است که هر گیمری که به کنسول نسل هشتم مایکروسافت دسترسی دارد، محکوم به خرید آن است.

چگونه کامل ترین بازسازی تاریخ زمین خورد

تجربه حماسه مسترچیف آن هم با کیفیتی که تیم 343 برای مجموعه کلکسیون مسترچیف در نظر گرفته است، به تنهایی ارزش پرداخت 60 دلار برای عنوان مذکور را دادر.

بازی سرشار از چالش های ریز و درشت، پلی لیست های متنوع و البته المان های تازه است. ویدئوهای قرار گرفته در روند بازی و تعامل گیمر با اپلیکیشن «کانال هیلو» سبب می شود تا آن دسته از کاربرانی که از پیش با داستان مسترچیف آشنا بودند نیز از تجربه بازی لذت ببرند. اگر باز هم به دنبال بهانه ای برای تهیه نکردن این مجموعه می گردید، توجه تان را به بیش از 4500 گیمر اسکور قرار داده شده در کلکسیون مسترچیف جلب می کنیم. مگر می شود با کنسول مایکروسافت بازی کرد و از حباب های خاکستری رنگ آچیومنت استقبال نکرد؟

2- آن سال ها که تب هیلو دوست داران ژانر علمی - تخیلی را گرفته بود، نسخه اول بازی را روی رایانه های شخصی تجربه کردیم. پس از یک وقفه کوتاه، نسخه دوم نیز روی رایانه های شخصی پورت شد تا آن دسته از گیمرهایی که به نسل اول کنسول های خانگی مایکروسافت دسترسی ندارند نیز با داستان مسترچیف همراه شوند. بعد هم به فاصله چند سال نسخه سوم و چهارم روانه بازار شدند و بازسازی هیلو 1 نیز بار دیگر هواداران مجموعه را به ریشه های قهرمان محبوبشان باز گرداند.

چگونه کامل ترین بازسازی تاریخ زمین خورد

با این حساب اگر شما هم همچون ما از هواداران قدیمی این مجموعه باشید، کلکسیون مستر چیفرا تنها به یک دلیل تهیه خواهید کرد: بخش چند نفره به شدت متنوع. بخشی که در حال حاضر حتی برای دقایق کوتاهی نیز قابل بازی نیست!

3- حقیقت این است که باثبات ترین بخش آنلاین در میان تمامی شوترهای کنسولی، حال با مشکل روبرو شده است. تیم 343 و مایکروسافت به شکل غم انگیزی در رابطه با کلکسیون مسترچیف ضعیف عمل کرده اند. پشتیبانی ضعیف پس از عرضه و سهل انگاری سران شرکت های مذکور، سبب شده است تا بازی در مهمترین بخش خود، تقریبا غیرقابل بازی باشد.

چگونه کامل ترین بازسازی تاریخ زمین خورد

در روزهای ابتدایی و پس از دریافت 15 گیگابایت محتوای بخش چند نفره نی بخش چند نفره کلکسیون مسترچیف همچنان از دسترس خارج بود.

پس از پیگیری های تیم سازنده و به فاصله چند روز، آپدیت 500 مگابایتی عرضه شد که باز هم نیمی از کاربران پس از دریافت آن قادر به تجربه این بخش از بازی نبودند. درست ساعتی پیش از نگارش این بررسی نیز آپدیت 100 مگابایتی عرضه شد که باز هم آن خروجی مد نظر ما نبود.

به عنوان هواداران قدیمی این مجموعه، بیش از آنکه از عدم ثبات بخش چند نفره بازی ناراضی باشیم، از کوچک شدن آن طی چند هفته اخیر دلسرد شده ایم. هیلو که در بدترین شرایط خود حداقل 10 الی 15 انتخاب را پیش روی کاربران قرار می داد، حال با ضعیف ترین پلی لیست 10 سال اخیر خود، گیمرها را همراهی می کند. خبری از سوآت یا دیگر مادهای محبوب مجموعه نیست و تمامی بخش های موجود - به جز پلی لیست رسمی نسخه دوم - به شکلی ارائه شده اند که سیستم رتبه بندی در آنها اثر ندارد.

غم انگیزترین نکته اینجاست که این اتفاق ها در عنوانی رخ می دهد که از نظر محتوا، از تمامی عناوین پیشین غنی تر بوده و چکیده ای است از بهترین های هیلو.

4- هیلو: کلکسیون مسترچیف قطعا عنوان شایسته تقدیری است. فروش یک میلیون نسخه ای بازی در کمتر از چند روز و استقبال خارق العاده گیمرها از آن، خود نشان از محبوبیت این مجموعه نزد کاربران و منتقدها دارد. اگر به پکیج کلی اثر به عنوان یک مجموعه مستقل نگاه کنیم، قطعا نمره کامل نیز شایسته تلاش تیم سازنده نخواهد بود.

چگونه کامل ترین بازسازی تاریخ زمین خورد

در حال حاضر و با وجود تمامی مشکلات بخش چند نفره نیز می توانیم کلکسیون مسترچیف را شایسته نمره کامل بدانیم اما 343 طی چند هفته اخیر آنقدر جایگاه این سری را نزد دوستداران آن تنزل داده است که ناخودآگاه تمامی زحمات آنها در بازسازی این حجم از محتوا را فراموش می کنیم.

باز هم تکرار می کنیم: کلکسیون مسترچیف کامل ترین و باارزش ترین مجموعه بازسازی شده تاریخ صنعت بازی است اما در کنار این القاب، به طرز غم انگیز و غیرقابل باوری هواداران قدیمی خود را در بخش چند نفره ناامید می کند.


ویدیو مرتبط :
تازه ترین سگ رباتی گوگل که لگدمی خورد،ولی زمین نمی خورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

16میلیارد تومان بودجه برای بازسازی کامل ورزشگاه



 

 

16میلیارد تومان بودجه برای بازسازی کامل ورزشگاه

 

ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی

16میلیارد تومان بودجه برای بازسازی کامل ورزشگاه

مدیر مجموعه ورزشی آزادی با اشاره به ایجاد تغییرات ظاهری در زمین شماره یک این مجموعه گفت: بازسازی کامل این مجموعه هزینه‌ای در حدود 16 میلیارد تومان در برخواهد داشت.

اردشیر درویشی به برنامه‌های مورد نظر برای تغییرات ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تا پیش از آغاز رقابت‎های لیگ برتر اشاره کرد و اظهارداشت: فعلا به غیر از تعویض نیمکت بازیکنان ذخیره و ناظران، تغییر محل تعبیه آنها و انتقال به ضلع شرقی، تغییر محل LED های تبلیغاتی، افتتاح جایگاه جانبازان و بازسازی موتورخانه مرکزی برنامه دیگری نداریم.

وی تاکید کرد: بازسازی کامل ورزشگاه استادیوم یکصد هزار نفری حدود 16 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد. فعلا این استادیوم در حدی مورد تغییر و بازسازی قرار می‌گیرد که پاسخگوی نیازها باشد.