دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

چراغ قوه LED هشدار دهنده زلزله



چراغ قوه LED هشدار دهنده زلزله,چراغ قوه,زلزله

چراغ قوه LED هشدار دهنده زلزله
ژاپن یکی از زلزله خیز ترین کشورهای دنیاست.
به گزارش کنجکاو ، در همین راستا این کشور به دنبال استفاده از تکنولوژی های مختلف برای هشدار به مردم و کاهش تلفات در هنگام زلزله است.
ابتکار جدید ژاپنی ها ساخت چراغ قوه ای است که در هنگام زلزله مردم را آگاه می کند. این امر از طریق امواج رادیویی انجام می گیرد و با صدایی مخصوص لرزشهای کوچک لایه های داخلی را هم اطلاع رسانی می کند.

چراغ قوه LED هشدار دهنده زلزله,چراغ قوه,زلزله

ضمنا نگران تمام شدن شارژ این چراغ قوه نباشید چون می تواند 14 ساعت درخود شارژ را نگه دارد و با رابط مخصوص با موبایل شما هم شارژ می شود.

منبع:konjkav.com


ویدیو مرتبط :
چراغ قوه شارژی 19 LED

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«بولت»؛ کوچک‌ترین چراغ قوه LED جهان



این چراغ قوه نیروی خود را از سه باتری دکمه سلولی LR41 دریافت می کند. بدنه با کیفیت بولت امکان استفاده از آن در شرایط آب و هوایی مختلف مانند باران و برف را فراهم می کند.

«بولت» اگرچه کوچک‌ترین گلوله در جهان نیست اما کوچک‌ترین چراغ قوه LED گلوله شکل در جهان محسوب می شود. این چراغ قوه که توسط شرکت اسلاهاوس معرفی شده از ابعادی برابر با 30 میلیمتر طول و 10.5 میلیمتر پهنا و تنها 6 گرم وزن سود می برد.

اخبار,اخبار علمی,کوچک‌ترین چراغ قوه LED

 به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، طراحی فوق جمع و جور و سبک وزن بولت حمل و نقل آسان آن را امکان پذیر می کند. حلقه مثلثی یکپارچه شده در این چراغ قوه امکان اتصال آن به جاکلیدی کاربر را می دهد و بدنه ساخته شده از آلومینیوم آنودایز بادوام از اجزا داخلی بولت محافظت می کند. ظاهر مات این چراغ قوه احساس محصولی رده بالا و با کیفیت را به کاربر منتقل می کند. 

اخبار,اخبار علمی,کوچک‌ترین چراغ قوه LED

 به عنوان یک چراغ قوه LED، بولت به یک واحد LED 3 میلیمتری که خروجی نور 15 لومن را ارائه می کند، مجهز شده است. این چراغ قوه نیروی خود را از سه باتری دکمه سلولی LR41 دریافت می کند. بدنه با کیفیت بولت امکان استفاده از آن در شرایط آب و هوایی مختلف مانند باران و برف را فراهم می کند. 

اخبار,اخبار علمی,کوچک‌ترین چراغ قوه LED

 تیم سازنده بولت برای تامین مالی پروژه خود کمپینی را در وب سایت کیک استارتر راه اندازی کرده اند و این محصول به قیمت 17 دلار پیش فروش شده است. عرضه بولت از ماه می 2016 برنامه ریزی شده است. 

اخبار,اخبار علمی,کوچک‌ترین چراغ قوه LED

 
اخبار علمی - عصرایران