دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

پیشنهاد روشی جدید برای مدیریت شارژ مجتمع‌ها



مدیریت مجتمع,مدیریت شارژ مجتمع‌ها,نرم افزار شارژ مجتمع‌ها

 
با توجه به شرایط روز جامعه، محاسبه دقیق و مدیریت شارژ واحدهای مسکونی، اداری و تجاری، امری وقت‌گیر و طاقت‌فرسا می‌باشد. بدین منظور نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان کاشانه، به منظور پاسخگویی به نیاز جامعه طراحی و تولید شده است. از نسخه ابتدایی این محصول تا به حال، دو اصل سادگی کاربری و رضایت مشتریان مورد توجه ویژه قرار گرفته است. نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان کاشانه گزینه بسیار مناسب و راهکاری ساده برای محاسبه عادلانه شارژ ساختمان است.


برخی ویژگی های نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان
نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان کاشانه به شما اجازه می‌دهد تنها با دانستن مبانی ابتدایی کار با کامپیوتر و حتی آشنا نبودن به علم حسابداری از تمام امکانات این نرم افزار به راحتی استفاده نمایید و قابل استفاده برای مدیریت مجتمع های مسکونی، تجاری، اداری، چند بلوکه و ترکیبی می باشد.
 

نرم افزار شارژ مجتمع‌ها,نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان,مدیریت شارژ ساختمان


این نرم افزار توانایی ثبت اطلاعات واحدها، مالکین و مستاجرین، هزینه های عمومی شامل آب و برق و گاز و هزینه های خاص مانند تعمیرات آسانسور، همچنین چک های صادره و دریافتی، ارسال پیامک از طریق سیستم تحت وب و بخش ویندوزی نرم‌افزار و ... را دارد.


همچنین تنظیم فرمول محاسبه شارژ بصورت انعطاف پذیر، از ویژگی های منحصر بفرد این نرم افزار می باشد. از جمله بر اساس متراژ، نفرات، طبقات، سهم هر واحد از هزینه ها، تعداد پارکینگ و انباری و ... . تنوع گزارش ها و نمودارها و امکان ویرایش گزارش ها از نقاط قوت این نرم افزار است. در ضمن، نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان کاشانه دارای پشتیبانی و بروز رسانی رایگان یکساله است.

سرویس گزارش‌گیری تحت وب نرم افزار
معمولاً ساکنین مجتمع به منظور اطلاع از وضعیت مالی خود به مدیریت مراجعه کرده و خواستار دریافت گزارش مالی خود هستند. این نیاز وجود دارد که اعضای مجتمع بدون مراجعه حضوری، به وسیله لپ تاپ، تبلت و یا گوشی همراه خود، در حالی که در خانه در حال استراحت هستند، به اطلاعات مالی خود دسترسی پیدا کنند. نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان کاشانه این امکان را برای تمامی اعضای مجتمع فراهم می‌کند که در هر زمان از شبانه‌روز بدون نیاز به مراجعه حضوری به مدیریت، از وضعیت مالی خود آگاه شوند.

 

مدیریت شارژ واحدهای مسکونی,نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان,محاسبه شارژ ساختمان


چگونه با نرم افزار بیشتر آشنا شویم؟
مشاهده کلیه ویژگی‌ها، فیلم های آموزشی، نسخه آزمایشی و ... در وب سایت مربوطه امکان پذیر می‌باشد:

 

www.charge-software.ir
تلفن‌های تماس :

۴۴۴۶۲۳۲۰-۰۲۱ و ۴۴۴۳۰۶۷۹-۰۲۱


ویدیو مرتبط :
شارژ کردن گوشی با روشی فوق العاده جالب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران مدیریت مشترك جهانی را به مجمع دموكراسی بالی پیشنهاد داد



 

 

 

ایران مدیریت مشترك جهانی را به مجمع دموكراسی بالی پیشنهاد داد

 

بالی - منوچهر متكی وزیر امور خارجه ایران در سومین نشست 'مجمع دموكراسی بالی' دراندوزی ، راه اندازی مركزمدیریت مشترك جهانی را به این نشست پیشنهاد داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا ، متكی كه روز پنجشنبه در سومین مجمع دموكراسی بالی سخن می گفت افزود: همانطور كه باید مردم در خصوص امور داخلی یك كشور تصمیم گیری كنند در امور جهانی باید با مشورت و مدیریت همه كشورها تصمیم گیری شود.

وی افزود: قابل قبول نیست تعداد معدودی از قدرت ها در تصمیم سازی نهادها چند جانبه مهم ، قدرت فائقه باشند و با قدرت خود به هر اقدامی برای محروم كردن كشورهای دیگر از حقوقشان دست بزنند...../تحلیل:ایرنا