دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

پاك كردن آدرس های ثبت شده درExplorer



 

 

پاك كردن آدرس های ثبت شده درInternet Explorer

 

هنگام وارد کردن آدرسهای اینترنتی جدید در مرورگر اینترنت اکسپلورر، در صورتی که آن آدرس یا آدرسی شبیه به آن از قبل وارد شده باشد به صورت خودکار مابقی آدرس ظاهر می شود. به این ترتیب ممکن است آدرس هایی که قبلأ استفاده کرده اید در دسترس بقیه افراد قرار بگیرد. با بهره گیری از این ترفند می توانید به راحتی این آدرس ها را حذف کنید.

 

بدین منظور:
از منوی Start وارد Run شده و عبارت regedit را تایپ نموده و Enter بزنید تا وارد محیط ویرایشگر رجیستری شوید.
به آدرس زیر بروید:

HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Internet Explorer/Typed URLs

کلیه آدرس های ثبت شده در اختیار شماست، هر کدام را که میخواهید با انتخاب و فشردن دکمه Delete حذف کنید.


ویدیو مرتبط :
معرفی نرم افزار کاربردی ثبت آدرس های اینترنتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییر آدرس سایت ثبت نام مسکن ویژه تهران


مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران با اشاره به تغییر آدرس سایت ثبت نام مسکن ویژه، اعلام کرد: مدیران سایت در تلاش هستند که تا عصر امروز با آدرس قبلی دوباره این سایت فعال شود.

خبرگزاری مهر: مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران با اشاره به تغییر آدرس سایت ثبت نام مسکن ویژه، اعلام کرد: مدیران سایت در تلاش هستند که تا عصر امروز با آدرس قبلی دوباره این سایت فعال شود.

از روز گذشته سایت ثبت نام مسکن ویژه تهران به آدرس :tehran.maskanmehr.net غیرقابل دسترس شده است، به همین منظور متقاضیان می توانند از این آدرس tehran-maskanmehr.net/ وارد سایت مسکن ویژه شده و ثبت نام کنند.

در این رابطه تقی رضایی مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران اعلام کرد که این سایت با مشکلاتی مواجه شده بود که قرار شد با آدرس جدید تا عصر امروز، متقاضیان وارد سایت شوند و مدیران سایت در تلاش هستند که تا عصر امروز با آدرس قبلی دوباره این سایت فعال شود.

براین اساس متقاضیانی که پول به حساب خود در بانک مسکن واریز کرده اند با اسکن این مدارک می توانند در سایت ثبت نام کنند ضمن آنکه تا تاریخ 8 مهرماه، افتتاح حساب در بانک مسکن تمدید شده است.