دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

معرفی سبک‌ترین و ارزان‌ترین دوربین فول فریم Canon



معرفی سبک‌ترین و ارزان‌ترین دوربین فول فریم کانن

دوربین عکاسی canon 6D - شرکت Canon جدیدترین دوربین حرفه‌ای خودش را به بازار معرفی کرده است. این دوربین جدید که با نام 6D به بازار معرفی شده، در واقع مدل بعدی 5D Mark III و حدود 20 درصد سبک‌تر از آن است. به همین دلیل هم هست که Canon این دوربین را به عنوان کوچک‌ترین، سبک‌ترین و ارزان‌ترین دوربین عکاسی Full Frame خودش به بازار معرفی کرده است.

این دوربین دارای حسگر CMOS با وضوح 2/20 مگاپیکسل بوده و از پردازنده تصویر Digic 5+ بهره می‌برد که می تواند با استفاده از آن تصاویر با سرعت 5/4 فریم در ثانیه گرفته و عکس HDR هم بگیرد. حسگر این دوربین Full Frame بوده و اندازه آن به 24 در 36 میلیمتر می‌رسد. این دوربین قابل تنظیم حساسیت خودکار را داشته و حداقل و حداکثر حساسیت آن در هنگام عکاسی به ترتیب برابر 100 و 102400 است و امکان فوکوس ۱۱ نقطه‌ای به صورت همزمان را هم دارد.

این محصول قابلیت تنظیم شدت روشنایی در شش مرحله را داشته و دارای حسگر تشخیص خودکار کنتراست هم هست. علاه بر اینها این اولین دوربین سری EOS است که دارای Wi-Fi بوده و با اپلیکیشن‌های رایگان این شرکت برای آندروید و آی‌فون کار می‌کند.

 

    دوربین عکاسی,دوربین کنون,دوربین canon

 

دوربین عکاسی حرفه‌ای جدید Canon قابلیت فیلمبرداری با وضوح

full HD و سرعت 30 فریم در هر ثانیه را داشته و از یک ورودی میکروفون استریو هم بهره می‌برد. نمایشگر این دوربین از نوع LCD با اندازه 2/3 اینچ است که تصاویر را با وضوح 1040000 نقطه در اینچ برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این دوربین تنها یک اسلات کارت حافظه دارد و از کارت‌های SD، SDHC و SDXC پشتیبانی می‌کند. این محصول جدید دارای یک پورت mini HDMI و USB 2.0 بوده و از GPS هم بهره می‌برد.

وزن این دوربین همراه با باتری لیتیومی‌اش برابر 770 گرم بوده و ابعاد بدنه آن برابر 71 در 111 در 145 میلیمتر است. شرکت Canon اعلام کرده است که این دوربین حرفه‌ای جدیدش را از نیمه ماه دسامبر آینده و با قیمت 2099 دلار به بازار عرضه خواهد کرد که بسیار ارزان‌تر از دیگر مدل‌های Full Frame این شرکت است.

منبع:دنیای اقتصاد

 


ویدیو مرتبط :
سنسور فول فریم فوق حساس Canon

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

Canon معرفی کرد؛دوربین های فیلمبرداری ضد آب



 

 

دوربین‌ فیلمبرداری,جدید ترین دوربین

 

 

شرکت Canon جدیدترین دوربین های فیلمبرداری دیجیتال خودش را معرفی کرده است.

این دوربین ها از سری iVS با مدل هایHF M۵۲، HF M۵۱ و HF R۳۱ به بازار معرفی شده اند. دو مدل M۵۲ و M۵۱ ساختار ضدآب دارند و مدل M۵۲ امكان اتصال به Wi Fi و آپلود عکس و فیلم بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر را در اختیار کاربرانش می گذارد و به این دلیل یک دوربین هوشمند به حساب می آید.

دوربین های M۵۲ و M۵۱ دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بوده و امکان ارتقای حافظه از طریق کارت های SDXC را هم دارند. اما مدل M۵۲ از Wi Fi و DLNA پشتیبانی کرده و تصاویر را با وضوح Full HD ثبت و ذخیره می کند.

مدل HF R۳۱ قابلیت اتصال به Wi Fi را ندارد، اما قابلیت زوم اپتیکال تا ۳۲ برابر را دارد. این مدل امکان فیلمبرداری با وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسلی را با سرعت۶۰ فریم در ثانیه داشته و می تواند با وضوح ۷۲۰پیکسلی هم فیلمبرداری کند. جالب است بدانید که مدل های HF M۵۱ و HF M۵۲ هر دو ضد آب و با نمایشگر ۳ اینچی خودشان امکان فیلمبرداری زیرآب را هم به کاربرانشان می دهند.

مدل HF M۵۲ که قابلیت اتصال به Wi Fi را دارند، مجهز به نرم افزار Movie Upload بوده و کاربر می تواند عکس و فیلم های گرفته شده را به راحتی بدون نیاز به کامپیوتر آپلود کند. این دوربین ها با دستگاه های مبتنی بر iOS و Android هم سازگارند.

وزن مدل های M۵۱ و M۵۲ با باتری داخلی ۳۶۰ گرم بوده و ابعاد هر دو برابر ۶۸ در ۶۴ در ۱۲۱ میلیمتر است. این دوربین ها مجهز به پورت های HDMI Mini، Mini AV و USB و خروجی میکروفن و جک هدفون هستند. با این همه اما شرکت Canon هنوز اطلاعاتی درباره عرضه این دوربین های فیلمبرداری جدید اعلام و منتشر نکرده است. اما این دوربین ها قرار است اولین بار در بازار ژاپن عرضه شوند..... /  روزنامه دنیای اقتصاد