دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

معرفی تورینگ گوشی هوشمند محکم تر از فولاد



تورینگ گوشی هوشمند,گوشی هوشمند تورینگ,ویژگیهای گوشی هوشمند تورینگ

تورینگ همچنین مجهز به سیستم شارژ مغناطیسی شبیه اپل است

 

تصاویری از یک گوشی هوشمند فوق العاده زیبا و محکم تر از فولاد
صنایع رباتیک تورینگ گوشی هوشمندی ساخته که محکم تر از استیل و تیتانیوم است. گوشی هوشمند تورینگ از ماده ای بنام liquidmorphium ساخته شده که گفته می‌شود از تیتانیوم و استیل نیز محکم تر است.

 

مشخصات گوشی liquidmorphium,قیمت گوشی گوشی تورینگ,اخبار تکنولوژی

 

اخبار تکنولوژی,انواع گوشی,ویژگیهای گوشی Liquidmorphium

تورینگ گوشی هوشمندی ساخته که محکم تر از استیل و تیتانیوم است

 

سازندگان گوشی هوشمند تورینگ سروری اختصاصی برای این گوشی ایجاد کرده‌اند تا ارتباطات کاربر رمزگذاری مخصوص شده و کسی نتواند قفل آن را باز کند. همچنین مجهز به سیستم شارژ مغناطیسی شبیه اپل است.

 

تورینگ گوشی هوشمند,گوشی هوشمند تورینگ,ویژگیهای گوشی هوشمند تورینگ

 

مشخصات گوشی liquidmorphium,قیمت گوشی گوشی تورینگ,اخبار تکنولوژی

گوشی هوشمند تورینگ از ماده ای بنام liquidmorphium ساخته شده

 

اما قلب کار، فریمی است که هم زیبا طراحی شده و هم سخت و مقاوم!
Liquidmorphium آلیاژی خاص داشته و در کنار آن از سرامیک و پلاستیک در طراحی تورینگ گوشی هوشمند بهره برده شده است.

 

اما از نظر مشخصات فنی، گوشی تورینگ پردازنده اسنپ دراگون 801 با 3 گیگ رم داشته و نمایشگر آن 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل است.

 

اخبار تکنولوژی,انواع گوشی,ویژگیهای گوشی Liquidmorphium

سرامیک و پلاستیک در طراحی تورینگ گوشی هوشمند بهره برده شده

 

حافظه داخلی 128 گیگ بوده و دو دوربین 13 و 8 مگاپیکسلی آن را پشتیبانی می‌کند.
از 10 اوت راهی بازار می‌شود و مدل 64 گیگی آن 740 دلار و مدل 128 گیگی نیز 870 دلار عرضه خواهد شد.

منبع : khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
معرفی رسمی گوشی هوشمند Galaxy S6

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهترین گوشی های هوشمند معرفی شدند



 

 

بهترین گوشی های هوشمند معرفی شدند

 

پنج گوشی برتر از نظر ارائه خدمات متعدد به كاربران با دغدغه های خاص معرفی شدند. در توضیح رده بندی اخیر مبنی بر برترین تلفن های همراه در ماه های جاری آمده است:

به دلیل اینكه مشتركان تلفن های خود را همه جا حمل و در تمام وقایع روزانه از آن استفاده می كنند، باید مدلی انتخاب كنند كه شایسته باشد و به انتظارات آنها پاسخ بدهد. سی نت پنج مدل از این تلفن های هوشمند را كه به عقیده خودش از بهترین ها برای كاربردهای مختلف هستند، معرفی كرده است كه به شرح زیر است:

۱. گالكسی نكسوس سامسونگ: از این تلفن همراه به عنوان بهترین تجربه آندروید نام برده شده كه سیستم عامل آن با آندروید ۰/۴ كار می كند و در جایگاه خودش به عنوان یكی از عالی ترین گوشی ها مطرح شده است.نسخه به روز شده آندروید ۰/۴ این محصول كه به آیس كریم سندویچ شهرت دارد، كاربردهای جدید و جذابی را به ارمغان آورده است و علاوه بر اینها طراحی هوشمندانه، نمایشگر زرق و برق دار و كاربرد داخلی مهیج از دیگر مزایای این گوشی به حساب می آید.حذف منحنی یادگیری آندروید توسط این نسخه و شباهت این ورژن به سایر دستگاه های گالكسی سامسونگ در برقراری تماس از نقاط ضعف این دستگاه به شمار می رود؛ قیمت این دستگاه حدود ۸۶۹.۹۹ دلار است.

۲. اچ تی سی ریزاند: این گوشی دارای طراحی زیبا و كاربرپسند است و عملكرد آن به گونه ای طرح ریزی شده است كه تجربه شنیداری خوبی را در حوزه موسیقی فراهم می كند.این گوشی دارای صفحه نمایش ۳/۴ اینچی، پردازشگر ۵/۱ گیگاهرتزی، دوربینی با قدرت ۸ مگاپیكسل با فلاش LED در پشت و همچنین دوربینی ۲ مگاپیكسلی در جلو و خدمات نسل چهارم ورایزون است، هرچند كه بدنه ای بزرگ دارد و كیفیت تماس هایش نیز می تواند بهتر از این باشد؛ قیمت این دستگاه حدود ۲۹۹/۹۹ دلار است.

۳. آیفون ۴S: این گوشی كه لقب بهترین تلفن هوشمند چندرسانه ای را به خود اختصاص داده به عنوان یكی از محبوب ترین گوشی های خانواده های مجلل و سلطنتی شناخته شده است و حتی اگر شاخصه نسل چهارم و نمایشگر بزرگ این گوشی از آن گرفته شود، باز هم به دلیل دارا بودن IOS۵، سیستم هوشمند صدا و دوربین جذاب با قدرت بالا یكی از بهترین انتخاب ها برای افرادی خواهد بود كه به روز بودن برایشان اهمیت دارد.آیفون ۴S به نسبت نسخه های گذشته دارای پردازنده سریع تر، دوربین با قدرت بالاتر و به روزتر، مزایای IOS۵ و سیستم یاری رسان صوتی مفید و جذابی است؛ قیمت این دستگاه نیز ۳۹۹/۹۹ دلار است.

۴. موتورولا رزار: این گوشی هرچند چندان زیبا نیست، اما با دوام و باكیفیت به شمار می رود و دارای امكاناتی چون GPS، دوربین ۲ مگاپیكسلی و البته دارای نقاط ضعفی است كه فقدان دكمه شاتر عكاسی و كیفیت پایین عكس ها در بهترین حالت دو مورد از این ها است؛ این دستگاه دارای قیمت ۱۳۹/۹۹ دلار است.

۵. سامسونگ گالكسی اس ۲: این دستگاه دارای طراحی پیچیده و دوربینی خوب است كه نسخه ویندوز فون ۵/۷ را برروی نمایشگر سوپر آمولد به اجرا درمی آورد و دارای دو دوربین و پردازشگر سریعی به قدرت ۴/۱ گیگاهرتز است، هرچند كه باید صفحه نمایش عریض تری داشته باشد و این می تواند به عنوان نقطه ضعفی مطرح شود؛ قیمت این دستگاه ۴۴۹/۹۹ دلار است.../فرارو