دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

مشکل کمبود شارژ گوشی همراه به زودی حل می شود!



شارژ گوشی, باتریهای هیدروژنی, ویژگی های باتریهای هیدروژنی

باتری های هیدروژنی می توانند عمر شارژ باتری گوشی همراه را به مدت یک هفته نگه دارند

 

ساخت باتریهای هیدروژنی برای موبایل/ مشکل شارژ حل می‌شود
یک شرکت انگلیسی در حال ساخت باتری گوشی همراه با ظرفیت نگهداری شارژ بالا است. شرکت انگلیسی «Intelligent Energy» در حال ساخت باتری های هیدروژنی است که می توانند عمر شارژ باتری گوشی همراه را تنها با یکبار شارژ کامل به مدت یک هفته نگه دارند و مشکل کمبود شارژ گوشی همراه به زودی به پایان می رسد.

 

همچنین این شرکت انگلیسی اعلام کرد باتری بکار گرفته در این گوشی همراه هیدروژنی است و با فعل و انفعالاتی که میان هیدروژن و اکسیژن صورت می گیرد، جریان الکتریسیته تولید می شود. شرکت «Intelligent Energy» در مورد زمان دقیق عرضه این باتری خبری نداده است و اعلام کرده که اجرای این پروژه ۵.۲۵ میلیون پوند هزینه دارد.
منبع : mehrnews.com


ویدیو مرتبط :
آموزش حل مشکل شارژ آیفون 6 با تعویض سوکت شارژ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حل مشکل ریست شدن گوشی سونی اریکسون



 

 

 

حل مشکل ریست شدن گوشی های سونی اریکسون

 

در صورتی که شما نیز از یکی از مدل های گوشی های سونی اریکسون استفاده میکنید ، به مشکل آزار دهنده ای که هر از چند گاهی پیش میاید برخورد کرده باشید. به این شکل که به هنگام باز کردن یک عکس یا فایل صوتی و استفاده از گزینه "استفاده به عنوان" گوشی شما خاموش و روشن (ریست) میشود. ممکن است فکر کنید گوشی ویروسی شده یا حتی دچار مشکلات جدی تری شده. اما این مشکل از یک دلیل خیلی ساده نشأت میگیرد!

در این ترفند قصد داریم این موضوع را برای شما بازگو کنیم.

راه حل رفع این مشکل بسیار ساده است!
در 99% این موارد ، مشکل فوق به دلیل استفاده از یک تم Theme غیر استاندارد برای گوشی است که امروزه به سادگی میتوان این تم ها را ساخت.
کافیست تمی که در حالت انتخاب دارید را تغییر داده و از یک تم استاندارد یا در حالت بهتر تم پیش فرض گوشی استفاده کنید.