دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

مجهز شدن دستگاههای خودپرداز به چت ویدئویی



مجهز شدن دستگاههای خودپرداز به چت ویدئویی فناوریهای جدید

مجهز شدن دستگاههای خودپرداز به چت ویدئویی
بانک امریکا برای اولین بار با نصب دستیار سخنگوی انسانی روی دستگاههای خودپرداز، چت ویدئویی وارد دستگاههای ATM شد.
Bank of america با اهمیت دادن به بخش اجتماعی-انسانی، دستیار انسانی از طریق چت ویدئویی روی دستگاههای جدید خودپرداز خود نصب می کند تا هنگام بروز مشکل برای سپردن پول نقد به دستگاه و سایر خدماتی که نیاز به کمک انسانی است، به کمک کاربر بشتابد.
فناوری جدید بکار رفته در دستگاههای خودپرداز موسوم به Teller Assist است که به مشتریان اجازه می دهد تا با برقراری چت ویدئویی کارهای مالی خود را پشت دستگاه خودپرداز انجام دهند. این چت ویدئویی به صورت زنده انجام می پذیرد و آنچه در بانک به صورت سنتی صورت می گیرد را از این طریق انجام می دهند.

قرار دادن پول نقد همزمان در دو حساب مختلف، گرفتن پول نقد، صدور چک، دریافت پول به میزان 20 دفعه، پرداخت کارتهای اعتباری، درخواست وام از جمله کارهایی است که مشتریان می توانند همزمان با چت ویدویی با دستیار بانکی انجام دهند.

مجهز شدن دستگاههای خودپرداز به چت ویدئویی فناوریهای جدید

دستیاران ویدئویی در ساعات غیر بانکی و در تعطیلات نیز به مشتریان کمک خواهند کرد که نوعی سازش خوب برای جلب مشتری توصیف شده است.

دستگاههای جدید در بوستون نصب شده و تا آخر سال مالی در سایر نقاط امریکا نصب و قابل استفاده خواهد بود. فعلا از 7 صبح تا 10 شب سرویس می دهند و در روزهای تعطیل و آخر هفته نیز از 8 صبح تا 5 بعد از ظهر در خدمت مشتریان خواهند بود.
بانک امریکا بیش از 16 هزار دستگاه ATM دارد.

منبع:khabaronline.ir

 


ویدیو مرتبط :
رخنه دزدان به دستگاههای خودپرداز...........!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضوردراتاق چت صوتی بدون وجود اسمID



 

 

 

ترفندهای اینترنتی

 

 

حضور در اتاق چت صوتی بدون وجود اسم IDی شما در لیست


ممکن است شما در اتاق chat باشید و با voice حرفی میزنید که بقیه را عصبانی میکند و آنها شما را Ignore یا boot میکنند ویا اینکه از Room بیرون میشوید

شما میتوانید با این ترفند کاری کنید که اسمتان در گوشه سمت چپ صفحه نباشد ولی صدایتان در اتاق باشد

وقتی یاهو مسنجر بالا آمد IDتان را بنویسد و بعد در قسمت login نام room مورد نظر را بدهید. وقتی وارد اتاق شدید talk خودتان را به کار بیاندازید و بعد logout را بزنید و سریع چند بار بر روی talkتان کلیک کنید تا فعال شود. اگر نتوانستید خلاص شوید در قسمت server آخرین IP را بردارید.