دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

عرضۀ ال‌جی G Flex با قابلیت خود ترمیمی



گوشی ال‌جی G Flex,ویژگیهای گوشی ال‌جی G Flex,مشحصات گوشی ال‌جی G Flex

عرضۀ ال‌جی G Flex در بازارهای بزرگ آسیا
اولین گوشی هوشمند منحنی و انعطاف‌پذیر دنیا با قابلیت خودترمیمی برای اولین بار در خارج از کره در دسترس است.
عرضۀ اولین گوشی هوشمند منحنی و انعطاف‌پذیر دنیا، ال‌جی G Flex  به بازارهای جهانی وارد شد. این عرضه از همین هفته در سنگاپور و هنگ‌کنگ آغاز می‌شود. دسترسی به این محصول مبتکرانه در بازارهای اصلی آسیا قبل از پایان سال اعلام می‌شود و در مناطق دیگر نیز متعاقباً معرفی خواهد شد.


ال‌جی G Flex کاربران در هر جای دنیا شیفتۀ خود کرده است زیرا اولین گوشی هوشمند منحنی است که مطابق با فرم صورت انسان است و گنجاندن اولین باتری منحنی گوشی هوشمند را امکان‌پذیر کرده است.

 

گوشی ال‌جی G Flex,ویژگیهای گوشی ال‌جی G Flex,مشحصات گوشی ال‌جی G Flex

 

ال‌جی G Flex با نمایشگرHD  پلاستیکی بادوام OLED  یا (P-OLED) از قابلیت خودترمیم قاب پشت برخوردار است که خط‌‌ و خش‌های هرروزه را برطرف می‌کند و اولین گوشی هوشمندی است که از این فناوری برخوردار است.

قابلیت مبتکرانه خودترمیمی در جدیدترین گوشی هوشمند ال‌‎جی تحسین و ستایش بسیاری از رسانه‎های بزرگ سراسر جهان را از آن خود کرده است.

مشتریان در سنگاپور می‌توانند از ۸ دسامبر ال‌جی G Flex را از پیش سفارش دهند. فروش ال‌جی G Flex در هنگ‌کنگ از ۱۳ دسامبر توسط اپراتورهای بزرگ و فروشندگان بزرگ لوازم الکترونیک آغاز می‌شود.
ال‌جی G Flex با انحنای عمودی جدیدترین گوشی هوشمند پیشرفته از سری G ال‌جی است که از ابتکارات انحصاری دیگر شرکت‌های ال‌جی مانند LG Display و G Flex برخوردار است. نمایشگر منحنی ۶ اینچ Real RGB P-OLED منحصراً برای G Flex ساخته شده است و بزرگترین نمایشگر در نوع خود است. باتری منحنی ۳۵۰۰ میلی‌آمپر که ساخت شرکت LG Chem است مخصوص G Flex تولید شده و اولین در دنیا است.
منبع:barsam.ir


ویدیو مرتبط :
بررسی موبایل هوشمند ال جی G flex 2 و قابلیت های G flex

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

G Flex، گوشی تاشو ال‌جی


با وجود انواع گوشی‌های بسیار خوب و کارآمد که البته همه شبیه یکدیگر هستند، دیدن یک گوشی واقعا انقلابی بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. ال‌جی که در سال‌های اخیر بسیار تلاش کرده است تا خود را به صدر رقابت گوشی‌های هوشمند برساند، این بار با معرفی و عرضه G Flex همه نگاه‌ها را به سمت خود جذب کرده است.