دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

سامسونگ گلکسی Q، اولین دستگاه لمسی تاشو



گوشی سامسونگ , دستگاه های تاشو لمسی  , اخبار علمی

سامسونگ در نظر دارد تا یکی از اولین مدل دستگاه های تاشو لمسی خود را در سال ۲۰۱۳ روانه بازار نماید، دستگاهی که با نام Samsung GT-B9150 شناخته می شود. براساس گزارشات مختلف بدست آمده این دستگاه تاشو دارای یک صفحه نمایش ۵.۳ اینچی Super AMOLED HD Dual می باشد. براساس ادعای Techjailbreak این دستگاه جدید، Samsung Galaxy Q نام خواهد داشت.

در بخش پردازنده به نظر می رسد که سامسونگ این دستگاه جالب خود را مجهز به پردازنده قدرتمند Exynos 5250 کند. دو دوربین ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت رم، قابلیت های ارتباطی وای فای، NFC و بلوتوث و یک باتری بزرگ ۳۵۰۰mAh از دیگر مشخصات این دستگاه سامسونگ می باشد.

نظر شما در مورد این دستگاه جدید سامسونگ چیست؟ آیا این دستگاه هم می تواند همانند گلکسی نوت طرفداران خاص خود را پیدا نماید؟

منبع: pcwar.com


ویدیو مرتبط :
نخستین گوشی لمسی تاشو - سامسونگ گلکسی Q

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فاش شدن مشخصات گوشی تاشو گلکسی گلدن ۳ سامسونگ



گوشی گلکسی گلدن ۳,گوشی گلکسی گلدن ۳ سامسونگ

گلکسی گلدن ۳ سامسونگ از یک دوربین اصلی با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره مند است

 

مشخصات گوشی تاشو جدید سامسونگ گلکسی گلدن ۳ فاش شد
به تازگی گوشی هوشمند تاشو جدید سامسونگ که مدتی است با نام گلکسی گلدن ۳ ( Galaxy Golden 3) از آن یاد می شود، گواهینامه مرکز صدور گواهی تجهیزات مخابراتی کشور چین یا همان TENNA را دریافت کرده و به رسم همیشه، مشخصات فنی این گوشی هم از این سازمان منتشر گردیده است.


بر اساس این اطلاعات، گلکسی گلدن ۳ سامسونگ از یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس کاری ۲.۱ گیگاهرتز (که احتمال می‌رود اگزینوس ۷ یا Mali-T760MP8 باشد) و صفحه‌نمایش‌های ۳.۹ اینچی داخلی و خارجی با رزولوشن ۷۶۸ در ۱۲۸۰ پیکسل برخوردار خواهد بود. این در حالی است که بنچمارک GFXench اندازه صفحه‌نمایش را ۴.۹ اینچ عنوان کرده بود که با این تفاسیر اشتباه است. اینکه بنچمارک‌ها گاهی به اشتباه مشخصات یک دستگاه را اعلام می‌کنند، امری طبیعی است.

 

گفته شده که این گوشی، دارای ۳ گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی غیرقابل ارتقا بوده و در مورد امکانات تصویربرداری هم با استناد به لیست درز کرده TENNA، می‌توان گفت که گلکسی گلدن ۳ از یک دوربین اصلی با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی با سنسور ۵ مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد بود. این گوشی نوستالژی، وزنی ۲۰۴ گرمی داشته و ابعادی در حدود ۱۲۰.۴×۶۱×۱۵.۱ میلی‌متر خواهد داشت و قرار است میزبان نسخه ۵.۱.۱ آب‌نبات‌چوبی سیستم‌عامل محبوب اندروید باشد. گفتنی است گلکسی گلدن ۳، با رنگ طلایی به بازار عرضه خواهد شد.

منبع : gadgetnews.ir