دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

رونمایی از گوشی هوشمند Honor Holly 2 Plus هواوی



گوشی Honor Holly 2 Plus, گوشی هوشمند Honor Holly 2 Plus هواوی

گوشی هوشمند Honor Holly 2 Plus دارای نمایشگری 5 اینچی است 

 

گوشی هوشمند Honor Holly 2 Plus هواوی
شرکت هواوی به تازگی گوشی هوشمند Honor Holly 2 Plus را رسماً رونمایی کرد.

لازم به یادآوری است که هواوی در سال 2012 از گوشی هوشمند Honor Holly رونمایی کرد و Honor Holly 2 Plus نیز در ادامه همان راه به عنوان یک میان رده محسوب می‌شود، از این رو نباید از آن انتظار برخورداری سخت‌افزاری در حد و اندازه پرچم‌داران بازار را داشته باشیم.


بر این اساس گوشی هوشمند Honor Holly 2 Plus هواوی از نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی بهره می‌برد و قلب آن را قرار است تراشه چهار هسته‌ای MT6735P مدیا تک که بر پایه معماری 64 بیتی طراحی گردیده به همراه واحد پردازش گرافیکی Mali 720 و 2 گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد.

 

مشخصات گوشی Honor Holly 2 Plus, گوشی هوشمند Honor Holly 2 Plus هواوی

دوربین سلفی گوشی هوشمند Honor Holly 2 Plus هواوی به لنز 5 مگا پیکسلی مجهز گردیده است 

 

گوشی هوشمند Honor Holly 2 Plus در قاب پشتی میزبان دوربین 13 مگا پیکسلی است، این در حالی است که دوربین سلفی آن به لنز 5 مگا پیکسلی مجهز گردیده است. از دیگر قابلیت‌های گوشی هوشمند Honor Holly 2 Plus می‌توان به 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، پشتیبانی از دو سیم‌کارت در شبکه 4G LTE، درگاه میکرو یو‌اس‌بی، اتصال به اینترنت از طریق وا‌ی‌فای، بلوتوث، GPS / A-GPS / GLONASS، پشتیبانی از شبکه  CDMA و باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

 

طبق وعده شرکت سازنده، این محصول قرار است با ضمانت‌نامه 15 ماه تجهیزات داخلی و تضمین تعویض رایگان 30 روزه نمایشگر در صورت دیدن صدمه با قیمت 145 دلاری راهی بازار دهلی‌نو شود. تاکنون اطلاعات در رابطه با احتمال نسخه جهانی این محصول در منتشر نشده است.

منبع : farnet.ir


ویدیو مرتبط :
گوشی هوشمند Honor 7i هواوی - زومیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی هواوی از گوشی هوشمند ارزان‌قیمت Honor 4A با دو گیگابایت رم



گوشی Honor 4A,ویژگیهای هوشمندHonor 4A,انواع گوشی هواوی

گوشی Honor 4A  از صفحه‌نمایش ۵ اینچی اچ‌دی و دوربین ۸ مگاپیکسلی برخودار است

 

رونمایی هواوی از گوشی هوشمند ارزان‌قیمت Honor 4A با دو گیگابایت رم
هواوی با برگزاری کنفرانس خبری در چین به‌طور رسمی از دستگاه هوشمند جدید خود یعنی Honor 4A رونمایی کرد. این در حالی است که برخی جزئیات مربوط به این گوشی هوشمند از روز گذشته درز شده بودند.


Honor 4A در دسته گوشی‌های هوشمند رده پایین هواوی قرار خواهد گرفت و از صفحه‌نمایش ۵ اینچی اچ‌دی، دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۲ مگاپیکسل در جلو، هشت گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، امکان بهره‌گیری از دو سیم‌کارت و نهایتا باتری ۲۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با امکان بهره گیری از قابلیت شارژ سریع بهره می‌برد.

 

ویژگیهای هوشمندHonor 4A,گوشی Honor 4A,انواع گوشی هواوی

گوشی Honor 4A دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۲ مگاپیکسل در جلو است

 

در داخل این گوشی هوشمند نیز از تراشه اسنپ‌دراگون ۲۱۰ کوالکام مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۱ گیگاهرتز و دو گیگابایت رم بهره گرفته شده است. این دستگاه هوشمند از اندروید ۵.۱ لولی‌پاپ به همراه رابط کاربری هواوی یعنی Emotion UI 3.1 بهره می‌برد.


Honor 4A در نسخه ۳G با قیمت ۹۶ دلار و در نسخه ۴G LTE با قیمت ۱۱۲ دلار روانه بازار خواهد شد. با این اوصاف، این گوشی جدید هواوی را باید رقیبی جدی برای سری محصولات ردمی شیائومی به حساب آورد. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که آیا این محصول جدید هواوی در کشورهای دیگر به جز چین هم عرضه خواهد شد یا خیر؟!

منبع : farnet.ir