دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

جدیدترین لپ تاپ سونی سری Vaio s + عکس



جدیدترین لپ تاپ سونی سری Vaio s + عکس

به گزارش تکناز به نقل از جام نیوز، سونی لپ تاپ جدید از سری Vaio S خودش رو معرفی کرد. این سری لپ تاپ جدید با قدرت و عملکرد بهتر و ظاهری باریکتر و صفحه نمایشی بزرگتر با کیفیت Full HD و قابلیت سه بعدی بودن صفحه نمایش و تجهیزات مانند درایو Blu-Ray ، عرضه خواهد شد.

لپ تاپ, لپ تاپ سونی, لپ تاپ سری Vaio S, عکس لپ تاپ سری Vaio S, لپ تاپ سری Vaio S سونی

باطری داخلی سری Vaio S قادر است تا ۶ ساعت در حالت stamina برق مورد نیاز لپ تاپ را تامین کند . البته اگر فکر می کنید که این مقدار شارژ برای شما کافی نیست ، سونی همراه با لپ تاپ یک باطری خارجی اضافه نیز به شما خواهد داد که به شما این امکان را می دهد که ۶٫۵ ساعت اضافی و در کل ۱۳ ساعت از این لپ تاپ استفاده کنید که مقدار ایده آلی برای استفاده از لپ تاپ به حساب می آید .

لپ تاپ, لپ تاپ سونی, لپ تاپ سری Vaio S, عکس لپ تاپ سری Vaio S, لپ تاپ سری Vaio S سونی

سری Vaio S سونی جدید ممکن است با چند مدل از پردازنده های جدید شرکت اینتل یعنی Sandy Bridge و ظرفیت های متفاوتی از حافظه های SSD و امکان بسیار خوب Quick Boot که به شما امکان میدهد در حداقل زمان ، سیستم عامل آماده به کار داشته باشید و امکان ارتباطی ۳G برای اتصال به شبکه های مورد نظر خودتون .

لپ تاپ, لپ تاپ سونی, لپ تاپ سری Vaio S, عکس لپ تاپ سری Vaio S

این سری از لپ تاپ های از هم اکنون در سایت سونی و با قیمت ۷۴۰ یورو در دسترس می باشند .

منبع:جام نیوز


ویدیو مرتبط :
لپ تاپ-تبلت سونی وایو تپ 11 Sony Vaio Tap - کافه لپ تاپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تبدیل لپ تاپ‌ جدید VAIO به تبلت +عکس


VAIO Z و VAIO Z Canvas دو محصول جدید VAIO هستند که نه تنها از قابلیت تبدیل شدن به تبلت برخوردارند بلکه با حجم سبک و قیمتی مناسب می توانند گزینه مناسبی برای کاربران باشند.

خبرگزاری مهر: VAIO Z و VAIO Z Canvas دو محصول جدید VAIO هستند که نه تنها از قابلیت تبدیل شدن به تبلت برخوردارند بلکه با حجم سبک و قیمتی مناسب می توانند گزینه مناسبی برای کاربران باشند.

سال گذشته، سونی وایو را به یک شرکت ژاپنی واگذار کرد و اکنون این شرکت با دو محصول جدید VAIO Z و VAIO Z Canvas فعالیت های متفاوت خود را آغاز کرده است.

تبدیل لپ تاپ‌ جدید VAIO به تبلت +عکس

VAIO Z ، اولترابوکی منعطف است که به کاربران اجازه می دهد تا این لپ تاپ را به یک تبلت مبدل کنند. VAIO Z مجهز به صفحه نمایش 13 اینچی با پردازشگر اینتل Core i5 یا i7 است. قیمت این محصول در حدود 1600 دلار برآورد شده و مجهز به بدنه آلومینیومی کربنی است.

لولایی که در پشت این دستگاه قرار گرفته به کاربران اجازه چرخش می دهد تا در زمان دلخواه، لپ تاپ را به یک تبلت مبدل کنند. بنا به اعلام شرکت VAIO ، عمر باطری این محصول در حدود 15.5 ساعت تخمین زده شده که می تواند رکورد قابل توجهی در عرصه لپ تاپ ها محسوب شود.

تبدیل لپ تاپ‌ جدید VAIO به تبلت +عکس

محصول دیگر VAIO Z Canvas نام داشته که از صفحه نمایش 12.3 اینچی برخوردار بوده و با داشتن پردازنده Core i7 می تواند گزینه مناسبی برای مخاطبان محسوب شود. این محصول نیز از قابلیت تبدیل شدن به تبلت برخوردار بوده اما نسبت به  VAIO Z ارزان تر و کم حجم تر است.