دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

جدال دو غول سوپرلوکس


اخیراً مرسدس بنز در رده سدان‌های فوق لوکس تغییر استراتژی داده و برند مای‌باخ را در مجموعه مرسدس بنز مخلوط کرده است.


ویدیو مرتبط :
جدال دو غول در شتابگیری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تراکتور - پرسپولیس؛ جدال غول های بی‌ سر


لشگر شکست خورده پرسپولیس 5 روز بعد از باخت تلخ به سپاهان، باید آخرین بازی فصلش را در تبریز برگزار کند.

روزنامه تماشا: لشگر شکست خورده پرسپولیس 5 روز بعد از باخت تلخ به سپاهان، باید آخرین بازی فصلش را در تبریز برگزار کند. بدون کاپیتان های خداحافظی کرده و سرمربی مستعفی. شرایط پرسپولیس آنقدر بحرانی است که هواداران این تیم نگران رقم خوردن نتیجه ای بدتر از 4- یک فصل گذشته هستند.

در سمت مقابل شرایط تراکتور به آنها امیدواری می دهد. تراکتورسازی که گرفتن سهمیه آسیایی را قطعی کرده، می تواند با شکست پرسپولیس و توقف سپاهان مقابل آلومینیوم جای اصفهانی ها را در رده دوم بگیرد و برای دومین سال پیاپی نایب قهرمان لیگ برتر شود ولی آنها هم با رفتن تونی، مثل پرسپولیس بدون سرمربی به این بازی می آیند.

وضعیت


تراکتورسازی در لیگ سوم و پرسپولیس ششم است. تراکتور شانس سقوط ندارد اما می تواند به رده دوم برسد. پرسپولیس برخلاف تراکتورسازی شانس صعود ندارد اما اگر در تبریز امتیاز از دست بدهد احتمالا به رده هفتم سقوط می کند.

 با توجه به اینکه نایب قهرمانی یک عنوان برای باشگاه ها محسوب می شود، شاید تنها حساسیت این مسابقه تلاش تراکتورسازی برای گرفتن جای سپاهان باشد.

حسرت برد در تبریز


آخرین برد پرسپولیس در تبریز، به اولین دوره لیگ برتر برمی گردد. در آن سال تیم پروین توانست یک – صفر در تبریز پیروز شود. بعد از آن تراکتورسازی به لیگ یک سقوط کرد و از لیگ نهم که دوباره به لیگ برتر برگشته به پرسپولیس نباخته است.

بدون کریمی، بدون کیا


بازی با تراکتورسازی، اولین بازی پرسپولیس بدون مهدوی کیا و کریمی است. البته سرخپوشان در بیشتر بازی های نیم فصل دوم، کاپیتان هایشان را در اختیار نداشتند اما این بار نبود کاپیتان ها همیشگی خواهد بود. مهرداد پولادی هم به خاطر مصدومیت دیگر غایب پرسپولیسی هاست. در تراکتورسازی هم فلاویو لوپز مصدوم است و احتمالا به این بازی نمی رسد.

سرنوشت مبهم نیمکت پرسپولیس

با استعفای یحیی گل محمدی، معلوم نیست همکاران او هم در سفر تبریز تیم را همراهی کنند. این بار بزرگان تیم مثل مهدوی کیا و کریمی هم همراه تیم نیستندکه بازیکنان را جمع و جور کنند. فعلا حسینی پرسپولیس را تمرین می دهد اما با توجه به روابط نزدیک او با گل محمدی هنوز سفر او به تبریز قطعی نیست. ادموند بزیک هم با وجود جایگاه ویژه بین بازیکنان و هواداران، تجربه مربیگری ندارد.