دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تبلت های ارزان كه ارزش خریدن دارند


اگر به دنبال تبلتی مناسب هستید باید برای آن به اندازه مناسب هم پول خرج کنید. در این میان همیشه این سوال وجود دارد که کدام تبلت‌ ارزش خریدن دارد؟ تبلت‌های زیادی در بازار وجود دارند که محدوده قیمت آن‌ها از 400 هزار تومان شروع می‌شود.

روزنامه هفت صبح: اگر به دنبال تبلتی مناسب هستید باید برای آن به اندازه مناسب هم پول خرج کنید. در این میان همیشه این سوال وجود دارد که کدام تبلت‌ ارزش خریدن دارد؟ تبلت‌های زیادی در بازار وجود دارند که محدوده قیمت آن‌ها از 400 هزار تومان شروع می‌شود.

نباید در این بین کیفیت ساخت و تکنولوژی‌های به کار رفته در تبلت را از قلم بیندازیم. معیار انتخاب تبلت‌ها در این گزارش کیفیت تبلت‌هایی بوده که به نسبت قیمت مناسب و ارزان‌تری داشتند چراکه تبلت‌هایی مانند گلکسی نوت و آی‌پد در بازار وجود دارند که با کیفیت بسیار بالا قیمت بالایی هم دارند.

 Asus Memo Pad


این محصول یک تبلت 7 اینچی (17.5 سانتی‌متری) است که نسبت به قیمت 570 هزار تومانی خود از ارزش خرید نسبتا خوبی برخوردار است. اگرچه کاربر نمی‌تواند روی Asus Memo Pad از سیمکارت استفاده کند اما این تبلت به اکثر سیستم‌های ارتباطی مجهز است. سخت‌افزاری که شرکت سازنده برای Asus Memo Pad   در نظر گرفته، متوسط است و از ایرادهای این تبلت می‌توان نداشتن بلوتوث،GPS   و درگاه HDMI  اشاره کرد.

پنج تبلت ارزان قیمت كه ارزش خریدن دارند



 Huawei Media Pad 7


اگر برای خرید تبلت تا 800 هزار تومان پول کنار گذاشته‌اید، Huawei MediaPad   گزینه‌ای مناسب به نظر می‌رسد. اگرچه کیفیت دوربین و عملکرد باتری این تبلت چندان بالا نیست اما کاربر می‌تواند روی این تبلت از سیمکارت استفاده کرده و تبلت خود را به تلفن‌همراه تبدیل کند. اندازه صفحه نمایش Huawei MediaPad 7   اینچ (17.5 سانتی‌متر) است و کیفیت صفحه نمایش آن قابل قبول است.

پنج تبلت ارزان قیمت كه ارزش خریدن دارند



 Asus Fonepad


شرکت سازنده روی این محصول از پردازنده اینتل استفاده کرده و همین امر سبب شده که قدرت این تبلت کمی ‌کاهش پیدا کند. کاربر می‌تواند با استفاده از FonePad مانند یک گوشی با دوستان خود تماس بگیرد و علاوه بر این از کیفیت تماس لذت ببرد. طراحی Asus Fonepad سبب شده که این تبلت بتواند عده‌ بسیاری را به خود جذب کند. در پایان باید به قیمت 940 هزار تومانی این تبلت اشاره کرد.

پنج تبلت ارزان قیمت كه ارزش خریدن دارند



 Asus Nexus 7


همانطور که از نام این تبلت پیداست اندازه آن هفت اینچ (17.5 سانتی‌متر) است. حافظه‌ داخلی این تبلت 16 گیگابایت است و از ایرادهای بزرگ آن نداشتن درگاه کارت حافظه است. این تبلت یک میلیون و 50 هزار تومانی قیمت دارد، از باتری با شارژدهی بالا بهره می‌برد و طراحی آن نسبت به سایر رقبایش زیباست. قدرت سخت‌افزاری Asus Nexus 7 هم بالاست و همین امر سبب می‌شود که کاربر هنگام کار با این تبلت دچار مشکل نشود. این تبلت که دوربین پشتی ندارد به آخرین ورژن آندروید مجهز است.

پنج تبلت ارزان قیمت كه ارزش خریدن دارند



 Apple iPad Mini WiFi 16 GB


باز هم سیب گاز زده‌ای که عده‌ بسیاری را شیفته‌ خود کرده است البته این بار در زمینه‌ تبلت‌های کوچک؛ اندازه آی‌پد مینی 7.9 اینچ (20 سانتی متر) بوده که کیفیت صفحه نمایش در این مدل مطلوب است. از ایرادهای بزرگ این تبلت می‌توان به پشتیبانی نکردن از سیمکارت اشاره کرد. همین امر سبب می‌شود تا کاربر برای اتصال به شبکه‌ اینترنت همواره به اینترنت بی‌سیم احتیاج داشته باشد.

پنج تبلت ارزان قیمت كه ارزش خریدن دارند

 این تبلت دارای سخت‌افزاری قدرتمند بوده و سیستم‌عامل آن از آخرین سیستم‌های عامل‌ شرکت اپل است. نباید این موضوع را از قلم انداخت که آی‌پد مینی از جی‌پی‌اس پشتیبانی نمی‌کند و قیمت آن یک میلیون و 270 هزار تومان است. کارشناسان می‌گویند هنگام خرید تبلت نباید تنها به معیار قیمت توجه کرد؛ در کنار قیمت، کیفیت ساخت، عمر دستگاه و ویژگی‌های سخت‌افزاری هم از اهمیت‌ بسیار بالایی برخوردار هستند.


ویدیو مرتبط :
تبلت ارزان قیمت تبلت ارزان قیمت تبلت ارزان قیمت معرفی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک تبلت ارزان قیمت و کاربردی



تبلت,قیمت تبلت,تبلت Acer,تبلت ایرانی,تبلت ارزان,تبلت چیست,تیلت سامسونگ

یک تبلت ارزان قیمت و کاربردی
شرکت Acer تبلت جدید خودش را به بازار عرضه کرده است.

این تبلت که با مدلIconia B1-A71 اولین بار در نمایشگاه CES امسال رونمایی شد، حالا به صورت رسمی به بازار عرضه خواهد شد.
این تبلت که در دسته ارزان قیمت‌ها قرار می‌گیرد، قرار بود با قیمت 119 یورو به بازار عرضه شود، اما حالا قرار است با قیمت 139 یورو به صورت رسمی روانه بازار شود.

این تبلت جدید مجهز به حافظه ذخیره‌سازی 16 گیگابایتی بوده و از سیستم‌عامل نسخه 4 آندروید بهره می‌برد. نمایشگر این دستگاه از نوع LCD تمام لمسی با اندازه 7 اینچی است که تصاویر را با وضوح 1024 در 600 پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.
دوربین 3/0 مگاپیکسلی، پردازنده 2 هسته‌ای با سرعت 2/1 گیگاهرتزی ساخت Mediatek، کارتخوان microSD، اسپیکر داخلی یک کاناله، پورت USB، پورت استاندارد 5/3 میلیمتری هدفون و بلوتوث از دیگر امکانات این تبلت جدید است.
این تبلت 320 گرمی در واقع با هدف رقابت با تبلت‌های ارزان قیمت چینی و از بین بردن بازار آنها قرار است به زودی روانه بازار شود.

منبع:donya-e-eqtesad.com