دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تبلت ارزان‌قیمت و مبتنی بر ۴G LTE از Nvidia معرفی شد



تبلت ارزان‌قیمت و مبتنی بر ۴G LTE از Nvidia معرفی شد
شرکت Nvidia به‌تازگی جدیدترین محصول خودش را به بازار انواع تبلت معرفی کرده است. این تبلت جدید با مدل Tegra Note 7 به بازار معرفی شده است که مبتنی بر ۴G LTE و سیستم‌عامل آندروید است.

 

تبلت,تبلت Tegra Note 7,تبلت ارزان‌قیمت

 

این محصول از مودم i500 4G LTE شرکت Nvidia بهره می‌برد که امکان اتصال به اینترنت با سرعت ۱۵۰ مگابیت در ثانیه را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.
درست به همین دلیل هم این محصول برای آن‌دسته از کاربرانی که تمایل دارند همیشه با استفاده از تبلتشان به اینترنت متصل باشند، انتخاب مناسبی خواهد بود. این تبلت تا ۴۰ درصد نسبت به تبلت‌های قبلی شرکت Nvidia کوچک‌تر است و از نسخه ۴٫۲٫۲ سیستم‌عامل آندروید بهره می‌برد.

 

تبلت,تبلت Tegra Note 7,تبلت ارزان‌قیمت

 

این محصول جدید گویا مبتنی بر پردازنده چهار هسته‌ایTegra 4 این شرکت بوده و از صفحه نمایش هفت اینچی LCD از نوع IPS هم بهره می‌برد که تصاویر را با وضوح ۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.این تبلت در دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایت طراحی شده است و از یک اسلات کارت حافظه برای ارتقای حافظه هم بهره می‌برد.

 

تبلت جدیدTegra Note 7 دارای یک دوربین پنج مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین VGA در جلو بوده و مجهز به یک پورت microHDMI و یک قلم اختصاصی هم بهره می‌برد. شرکت Nvidia اعلام کرده است که این تبلت جدیدش را از فصل دوم سال‌جاری میلادی و با قیمت پایه ۲۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد کرد که به عقیده بسیاری از کارشناسان قیمتی ارزان و مناسب برای چنین تبلتی محسوب شده و می‌تواند رقابتی جدی در بازار ایجاد کند.
منبع: donya-e-eqtesad.com


ویدیو مرتبط :
تبلت ارزان قیمت تبلت ارزان قیمت تبلت ارزان قیمت معرفی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک تبلت ارزان قیمت و کاربردی



تبلت,قیمت تبلت,تبلت Acer,تبلت ایرانی,تبلت ارزان,تبلت چیست,تیلت سامسونگ

یک تبلت ارزان قیمت و کاربردی
شرکت Acer تبلت جدید خودش را به بازار عرضه کرده است.

این تبلت که با مدلIconia B1-A71 اولین بار در نمایشگاه CES امسال رونمایی شد، حالا به صورت رسمی به بازار عرضه خواهد شد.
این تبلت که در دسته ارزان قیمت‌ها قرار می‌گیرد، قرار بود با قیمت 119 یورو به بازار عرضه شود، اما حالا قرار است با قیمت 139 یورو به صورت رسمی روانه بازار شود.

این تبلت جدید مجهز به حافظه ذخیره‌سازی 16 گیگابایتی بوده و از سیستم‌عامل نسخه 4 آندروید بهره می‌برد. نمایشگر این دستگاه از نوع LCD تمام لمسی با اندازه 7 اینچی است که تصاویر را با وضوح 1024 در 600 پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.
دوربین 3/0 مگاپیکسلی، پردازنده 2 هسته‌ای با سرعت 2/1 گیگاهرتزی ساخت Mediatek، کارتخوان microSD، اسپیکر داخلی یک کاناله، پورت USB، پورت استاندارد 5/3 میلیمتری هدفون و بلوتوث از دیگر امکانات این تبلت جدید است.
این تبلت 320 گرمی در واقع با هدف رقابت با تبلت‌های ارزان قیمت چینی و از بین بردن بازار آنها قرار است به زودی روانه بازار شود.

منبع:donya-e-eqtesad.com