دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

به اشتراک گذاشتن ساده فایل ها در شبکه



 

ترفند های شبکه, شبکه کردن, آموزش شبکه کردن

 

برای اشتراک گذاشتن پوشه ها در ویندوز XP بطور معمول از طریق کلیک راست بروی پوشه مورد نظر وسپس انتخاب گزینه sharing and security قادر به انجام این کار می باشیم که برای اولین بار کمی وقت گیر می باشد.

 

حال بدین منظور:

1- وارد My computer شوید.

 

2- از منوی tools گزینه folder options را انتخاب کنید.

 

3- در برگه view و در کادر باز شده در عنوان Advanced settings در آخرین گزینه عنوان Use simple file sharing را انتخاب کرده وسپس ok را کلیک کنید.

 

4- و برای بار دیگر که گزینه Sharing and security را انتخاب می نمایید.

منبع:noorportal.net


ویدیو مرتبط :
اشتراک گذاشتن پرینتر در شبکه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

به اشتراک گذاشتن صحنه کشتار پدر 12 بچه در فیس بوک



به اشتراک گذاشتن صحنه کشتار پدر 12 بچه در فیس بوک

سه نوجوان بسن 16 ، 17 و 18 سال ،شب هنگام مرد 62 ساله ای را که پدر دوازده بچه بود ، به طرز وحشیانه ای با ضربات شدید به سر، کشتند و با فیلم برداری از صحنه جنایت آن را در فیس بوک به نمایش گذاشتند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پلیس شهر "ایلینویس" در ایالت شیکاگو :جسد نیمه جان "دلفینو" (مقتول) روز چهارشنبه صبح در گوشه ی یک کوچه توسط مردم پیدا شد و به بیمارستان منتقل گردید ولی او به خاطر جراحات زیاد جان داد.

دادگاه شهر "ایلینویز" این سه نوجوان را به خاطر شکنجه، دزدی و قتل از نوع درجه اول و از همه بدتر فیلم برداری و لذت از کشتن یک پیر مرد 62 ساله که از یک دست هم فلج بوده، متهم کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش پلیس این سه متهم به خاطر پول راه او را سد کرده و بعد از ضرب و شتم او  وقتی دیدند که پولی در کار نیست اقدام به کشتن وی کردند.

این پدر  صاحب 12 فرزند بود که شامل شش دختر و شش پسر می شد.

بنا به گزارش روزنامه "ایلینویس" یکی از بچه های او به گزارشگر روزنامه گفت :این سه نفر پدر مرا با بی رحمی تمام کشتند تنها به این خاطر این که با ارسال این فیلم به فیس بوک خودشان را خشن جلوه داده و مشهور شوند.

در نهایت این سه متهم در روزهای آتی محاکمه و دادگاه حکم آنها را صادر می کند. مرد بیچاره نیز که از اهالی مکزیک بود برای خاکسپاری در وطن خود به این کشور فرستاده شد./جام نیوز