دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

برترین برندهای آسیا معرفی شدند



معرفی 500 برند برتر؛

سامسونگ و چایناموبایل برندهای برتر آسیا

برترین برندهای آسیا معرفی شدند.

 

گوشی سامسونگ,لپ تاپ سامسونگ,سامسونگ برند برتر

 

تازه‌ترین فهرست "500 برند برتر آسیا" نشان می‌دهد که برندهای سامسونگ کره جنوبی، بانک آی‌سی‌بی‌سی چین و چاینا موبایل چین در سه مقام اول قرار گرفته و چین، ژاپن و کره جنوبی عنوان دارندگان بیشترین تعداد برندها را از خود کرده اند.

از میان 500 برند برتر از 17 کشور و منطقه، 196 مارک چینی از جمله هنگ کنگ و ماکائو دیده می‌شود که به صورت کلی 39.2 درصد فهرست کل را در بر می‌گیرد و چین برای نخستین بار فراتر از ژاپن مقام اول را از آن خود کرده است.

بر اساس این گزارش، ژاپن با 176 برند و 35.2 در صد برند‌ها و کره جنوبی با 45 مارک به ترتیب در مقام‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

به گزارش رادیو چین، پژوهشگران در این باره معتقدند که با وجود آن که چین و هند مناطقی هستند که بازار مصرف‌کنندگان آن بیشتر از کشورهای دیگر آسیا توسعه یافته، اما برندهای محلی آن برای مورد پسند واقع شدن در میان مصرف‌کنندگان کماکان با مشکلاتی رو به روست و نیز معرفی این برندها به سراسر جهان، اقدامی بسیار دشوار است.

منبع:ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
‫برترین برندهای لوازم آرایشی دردنیا کدامند‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: معرفی برترین‌های 2014 فوتبال جهان


کریستیانو رونالدو برای سومین بار عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان را به خود اختصاص داد.