دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

با اپلیکیشن FloatNote، صحبت کنید و یادداشت بردارید



اپلیکیشن FloatNote,یادداشت برداری در حین صحبت کردن

برنامه FloatNote با برقراری تماس تلفنی به سادگی اجرا می شود

 

صحبت کنید و یادداشت بردارید
برنامه جدیدی برای کاربران اسمارت فون ها عرضه شده که با استفاده از این برنامه می توانند در حین صحبت کردن به یادداشت برداری نیز بپردازند.
اپلیکیشن های متنوعی برای بهره برداری بیشتر از اسمارت فون ها تولید و روانه بازار فناوری می شوند. یکی از برنامه هایی که می تواند کاربرد زیادی داشته باشد، یادداشت برداری حین صحبت و تماس های تلفنی است. کاربران با نصب برنامه FloatNote بر اسمارت فون هایشان می توانند هنگام برقراری تماس تلفنی از یادداشت برداری نیز استفاده کنند. این اپلیکیشن در حال حاضر تنها برای پلتفورم های اندروید عرضه شده است.
 

اپلیکیشن FloatNote,یادداشت برداری در حین صحبت کردن

اپلیکیشن FloatNote  در حال حاضر تنها برای پلتفورم های اندروید عرضه شده است

 

کاربران با استفاده از پیامک های آنلاین دیگر نیازی به یادداشت برداری یا یادآوری یک موضوع و ذکر جزئیات آن ندارند. زمانی را تصور کنید که قصد فرستادن شماره تماس یا یادداشتی را برای یکی از دوستان خود دارید، این کار به سادگی و با ارسال پیامک ها انجام می شود. اما زمانی را تصور کنید که در یک ارتباط ویدئویی یا جلسه خاصی هستید و نیاز به قلم و کاغذ برای یادداشت آن موضوع یا مبحث دارید. این اپلیکیشن قابلیت های جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد که با استفاده از آن و در موقعیت های مختلف می توانند به یادداشت برداری پرداخته و نیاز به داشتن قلم و کاغذ برای همیشه فراموش شود.

 

این برنامه با برقراری تماس تلفنی به سادگی اجرا می شود. کاربران باید صدای اسمارت فون را به بلندگوی دستگاه منتقل کرده و سپس پنجره کوچکی که روی صفحه باز می شود را انتخاب کرده و به یادداشت موارد دلخواه خود بپردازند. از دیگر ویژگی های این برنامه باید به برنامه متفاوتی در محیط داخلی آن و با نام «یادآوری» را اشاره کرد که قابلیت های جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.
منبع : mehrnews.com


ویدیو مرتبط :
اگر نیازمندید، رایگان بردارید!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یادداشت ابطحی درباره آیت الله منتظری



 

سیدمحمد علی ابطحی در سایت خود نوشت:آخرین بار صدای آیه الله العظمی منتظری را بک روز پس از آزادی از زندان شنیدم که شخصا تلفن کردند و آزادی ام را تبریک گفتند. فرصتی نشد که به خدمت ایشان برسم و عرض تشکر کنم.

 


مدتها شاگردی ایشان را کرده بودم. فقیهی عالیقدر بود که اعماق فقه را با سالها تعمق در اسلام ناب و فقه سنتی و با استفاده از محضر آیه الله بروجردی و امام خمینی دریافت کرده بود و شاگردان فراوانی را تربیت کرد که بسیاری از آنان منشا خدمات بزرگی به کشور و مردم شدند.

 


کتابهای فقهی ایشان برای همیشه پشتوانه فقاهت خواهد ماند. آیه الله منتظری در پایه گزاری انقلاب اسلامی نقش مهمی داشت وهمیشه، همگان را به محبت و صلح و دوستی فرا می خواند و آرامش و اتحاد را برای ایران و اسلام میخواستند. فرزند بزرگ ایشان مرحوم محمد منتظری هم عمری را در قبل از انقلاب در در به دری گذراند و بعد از انقلاب نیز در انفجار حزب جمهوری اسلامی به دست منافقین به شهادت رسید.

 



در مشهد که به خاطر سال مادرم آمده ام ، خبر دردناک در گذشت این مرجع بزرگ را شنیدم. امیدوارم تلاش فقهی و اندیشه های تابناک فقاهتی ایشان راه روشنی برای دینداران باشد و مقلدان ایشان بتوانند همان اندیشه را ادامه دهند. سختی ها و رنجهای بی پایان وی در طول عمر از خاطر مردم انقلابی ایران محو نخواهد شد.

 

امیدوارم در فرصت های بهتر بتوانم از شخصیت این مرد بزرگ بنوبسم. هروقت ایشان را در این سالها میدیدم با آن سن وسال از وبلاگم حرف میزدند وازآن باد میکردند. مصیبت رحلت این مرجع بزرگ تقلید را به مقلدان و خانواده و به خصوص دوستان گرامی ام آقایان احمد و سعید، فرزندان ایشان ونیز دختران و سایر بستگانشان به سهم خودم تسلیت مبگویم.