دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

بازی: حس کنجکاوی خود را به کار بگیرید


در این مطلب می خواهیم مروری داشته باشیم بر تعدادی بازی ماجراجویانه ای که طی چند ماه گذشته حرف هایی برای گفتن داشته اند.

دیجیاتو - محسن وفانژاد: پلتفرم های موبایل زمینه خوبی را برای ساخت بازی های متنوع فراهم می کنند. معمولا سبک ادونچر یا ماجراجویی گستردگی بسیار بالایی دارد. از مکانیزم های پیشرفته و شلوغ روی کنسول و پی سی گرفته تا عناوین ساده تر که اغلب روی پلتفرم های موبایل منتشر می شوند، اغلب حس کنجکاوی شما را نسبت به مسائل بر می انگیزند.

در این مطلب می خواهیم مروری داشته باشیم بر تعدادی بازی ماجراجویانه ای که طی چند ماه گذشته حرف هایی برای گفتن داشته اند.

Jacob Jones and the Bigfoot Mystery : Episode 1

جیکوب جونز و راز پا گنده سال گذشته جوایز را درو کرد و مبهوت کننده ظاهر شد اما مدتی طول کشید تا نسخه اندرویدی آن هم روی گوگل پلی ظاهر شود. جیکوب جونز کاراکتر جالبی دارد اما آنچه که این بازی را بسیار خاص کرده، بزرگی بازی است. دنیایی بزرگ و سه بعدی که کلی کاراکتر و معما درون آن برای حل کردن قرار دارد.

بازی: حس کنجکاوی خود را به کار بگیرید

قیمت : 1 دلار
   
سازنده : Lucid Games
   
سیستم عامل : iOS
   
حجم : 370 مگابایت

The Inner World

دنیای درون تا به حال موفق به جذب نگاه های بسیاری به سوی خودش شده. با توجه به برنده شدن در مسابقات آلمان، احتمالا دیگر هیچ دلیلی باقی نمانده که نخواهید این عنوان را امتحان نکنید. سبک گرافیکی و حتی گیم پلی شاید شما را یاد ماشیناریوم بیندازد اما انتظار تجربه ای متفاوت را داشته باشید. این بازی بسیار خلاقانه و متفاوت طراحی شده و مخاطبینش را به چالش می کشد.

بازی: حس کنجکاوی خود را به کار بگیرید

قیمت : 2.99 دلار
   
سازنده : Headup Games GmbH & Co KG
   
سیستم عامل : اندروید و iOS
   
حجم : 1500 مگابایت

Broken Sword 5 – the Serpent’s Curse

سری Broken Sword از گذشته های دور می آید و یک عنوان جدید نیست که به تازگی برای اندروید یا iOS منتشر شده باشد اما نسخه پنجم این عنوان با پسوند The Serpent’s Curse، تحت دو قسمت منتشر شده. این عنوان، مخصوصا برای پلتفرم های همراه، بازی فوق العاده جذابی می تواند باشد، البته اگر بتوانید با مسائلی که مخصوصا در نسخه iOS مشکل ایجاد کرده اند کنار بیایید.

بازی: حس کنجکاوی خود را به کار بگیرید

قیمت : 5 دلار
   
سازنده : Revolution
   
سیستم عامل : iOS و اندروید
   
حجم : 1900 مگابایت

Knock-Knock Game

برخی بازی ها شاید آنقدرها که می توانند روی اندروید و iOS موفق باشند، روی پی سی نتوانند تحولی ایجاد کنند. ناک ناک یکی از همین نمونه ها محسوب می شود که زمان عرضه روی پی سی توجه اندکی به آن شد اما وقتی نسخه موبایل آن دیده شد، صحبت های زیادی در موردش شکل گرفت و عده ی معتقد بودند این بازی می تواند کاندیدای بهترین بازی موبایلی ترسناک سال باشد.
   
بازی: حس کنجکاوی خود را به کار بگیرید

قیمت : 2.99 دلار
   
سازنده : Ice-Pick Lodge
   
سیستم عامل : اندروید و iOS
   
حجم : 282 مگابایت


ویدیو مرتبط :
حس کنجکاوی(1394)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هکرها سایت های بازی میلیون ها کاربر چینی را از کار انداختند



 

هکرها سایت های بازی میلیون ها کاربر چینی را از کار انداختند

 

حساب های کاربری میلیون ها کاربر چند وب سایت بازی در چین هک شد و برای آنها مشکلات جدی به وجود آورد.

به گزارش فارس به نقل از تک وب، حملات هکری به چندین وب سایت بازی در چین که میلیون ها کاربر دارند باعث از دسترس خارج شدن این وب سایت ها و سرقت اطلاعات کاربری میلیون ها نفر شده است.

در این میان مشهورترین سایت هک شده CDSN نام دارد و به دنبال این رویداد اسامی کاربری و کلمات عبور میلیون ها نفر دزدیده شده است. بر اساس برآوردها اطلاعات کاربری بیش از شش میلیون نفر هک شده و این امر ممکن است به سرقت از حساب های بانکی آنلاین این افراد و دیگر انواع کلاهبرداری های اینترنتی منجر شود.

یکی از دیگر سایت های هک شده Duowanنام دارد که بیش از هشت میلیون کاربر آن به همین دلیل دچار مشکل شده اند. یک وب سایت دیگر بازی در چین به نام ۷k۷k با حدود ۲۰ میلیون کاربر دچار مشکل شده و ۱۰ میلیون حساب کاربری در ۱۷۸.com هم هک شده است.

تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و کسی مسئولیت این اقدامات هکری را بر عهده نگرفته است..... /  خبرگزارى فارس