دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

ایکس‌ باکس جدید عجب هیولایی است!


وب‌ سایت معتبر IGN به نقل از منابع نزدیک خود در پروژه ایکس‌باکس بعدی شرکت مایکروسافت اعلام کرد که کنسول جدید از شش برابر قدرت گرافیکی بیشتر نسبت به ایکس‌باکس ۳۶۰ برخوردار است و از ۲۰ درصد کارآیی بیشتر نسبت به کنسول شرکت نینتندو بهره می‌برد.

فارنت : وب‌ سایت معتبر IGN به نقل از منابع نزدیک خود در پروژه ایکس‌باکس بعدی شرکت مایکروسافت اعلام کرد که کنسول جدید از شش برابر قدرت گرافیکی بیشتر نسبت به ایکس‌باکس ۳۶۰ برخوردار است و از ۲۰ درصد کارآیی بیشتر نسبت به کنسول شرکت نینتندو بهره می‌برد.



اگر چه دو موضوع بالاخبر خوشایندی است اما این پایان خبر نیست و موضوع ناخوشایند این است که تا اکتبر و یا نوامبر سال ۲۰۱۳ از ایکس‌باکس بعدی خبری نخواهد بود.



منبع معتبر آی‌جی‌ان همچنین اعلام کرده است که پردازنده گرافیکی ایکس‌باکس ۷۲۰ (و یا هر چیزی که نام خواهد گرفت..!) از انتهای سال جاری میلادی تولید خواهد شد و بر پایه سری ۶۰۰۰ AMD  به جای سری جدید ۷۰۰۰ خواهد بود و با این مشخصات چندان از کارت گرافیکی ۸۰ دلاری Radeon HD 6670 دور نخواهد بود.



اگر چه این موضوع که بالاخره شایعات و اخبار در خصوص نسل بعدی ایکس‌باکس آغاز شده است خوشحال‌کننده است اما اینکه باید برای این کنسول تا سال ۲۰۱۳ صبر کنیم کار را دشوار می‌کند!




ویدیو مرتبط :
مقایسه سن اندرس ایکس باکس 360 و ایکس باکس معمولی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همه چیز درباره ایکس باکس وان


ایکس باکس وان در 13 کشور جهان همراه با جشنی بزرگ عرضه شد و همانند پلی استیشن 4 توانست در طی 24 ساعت از فروش 1 میلیونی بگذرد.