دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

افزونه گوگل کیپ برای مرورگر کروم




گوگل کیپ (Google Keep) سرویس یادداشت برداری گوگل است که به شما امکانات و ویژگی های خاصی را هدیه می دهد. گوگل کیپ تازه نفس , آنقدر جذاب است که شما بین دو راهی می مانید تا کدام دفترچه یادداشت را انتخاب کنید. اکنون تنها پس از گذشت یک ماه از ارایه این سرویس توسط گوگل , افرونه آن (Google Keep Extension) برای مرورگر کروم عرضه شده است تا دسترسی سریع و ساده تری را برای کاربران رایانه به ارمغان بیاورد.

با نصب این افزونه شما می توانید سرویس گوگل کیپ را به صورت یک پانل جداگانه در یک پنجره کوچک popup در دسترس داشته باشید.

افزونه گوگل کیپ, دانلود مرورگر کروم

شما از طریق این پنجره قادر هستید خیلی سریع یک یادداشت ایجاد, حذف, و یا دیگر نت های خود را مشاهده کنید.همچنین اگر مشتاق نیستید از این پانل استفاده کنید دسترسی ازطریق منوی راست کلیک نیز در نظر گرفته شده است.

افزونه گوگل کیپ, دانلود مرورگر کروم

برای دریافت و نصب افزونه Google Keep در حالی که مرورگر کروم باز است به فروشگاه کروم Chrome Web Store مراجعه کنید. سپس در پنجره ای که پیش رویتان قرار دارد بر روی گزینه “ADD TO CHROME” کلیک کنید. بعد از نصب افزونه مرورگر خود را دوباره راه اندازی کنید.

افزونه گوگل کیپ, دانلود مرورگر کروم

اکنون قادر هستید با راست کلیک و انتخاب گزینه “Open Keep” به پانل سرویس گوگل کیپ خود دسترسی پیدا کنید. شما می توانید یادداشت جدید با تعیین رنگ و میزان اهمییت و لیست های جدید to-do lists خود را ایجاد کنید.همچنین امکان اضافه کردن عکس با در نظر گرفتن محدودیت های جزئی به یادداشت ها نیز فراهم شده است.

افزونه گوگل کیپ, دانلود مرورگر کروم

از طریق قسمت تنظیمات “Options” می توانید نوع دسترسی به سرویس گوگل کیپ را مشخص کنید. همچنین قادر هستید اندازه پانل را نیز تنطیم کنید.

به یاد داشته باشید اجازه باز شدن پنجره های popup را تنظیم کرده باشید در غیر اینصورت پانل جداگانه در کار نیست و فقط نمایش و دسترسی از طریق مرورگر برای شما فعال می شود.

برای دسترسی به سرویس Google Keep  تحت وب و از طریق هر مرورگری به حساب گوگل خود مراجعه کنید و برای دریافت نسخه اندورید فروشگاه گوگل را ببینید.

منبع:gooyait.com


ویدیو مرتبط :
چگونه افزونه های گوگل کروم را آپدیت کنیم- پی سی مرورگر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فعال‌سازی پیمایش نرم در مرورگر گوگل کروم



 

مرورگر گوگل کروم, ترفندهای کامپیوتر

در مرورگرهای مدرن اینترنتی قابلیتی به نام Smooth Scrolling یا پیمایش نرم وجود دارد که بالا و پایین کردن صفحات وب توسط غلطک ماوس را به صورتی ظریف انجام می‌دهد. بدین صورت که دیگر عمل پیمایش صفحه به شکل تکه‌تکه انجام نمی‌شود و به نرمی این کار صورت می‌پذیرد. اگر در حال مطالعه یک متن باشید این موضوع را بهتر درک خواهید کرد. در مرورگر فایرفاکس این قابلیت به طور پیش‌فرض فعال است اما در مرورگر کروم این طور نیست. در این ترفند به نحوه‌ی فعال‌سازی پیمایش نرم در مرورگر گوگل کروم خواهیم پرداخت.

بدین منظور:
ابتدا در نوار آدرس مرورگر کروم عبارت chrome://flags را وارد نموده و Enter بزنید.
حال در صفحه‌ی باز شده گزینه‌ی Smooth Scrolling را یافته و بر روی Enable موجود در زیر آن کلیک کنید.
سپس در پایین مرورگر بر روی دکمه‌ی Relaunch Now کلیک کنید.
خواهید دید که مرورگر به طور خودکار بسته شده و مجدد باز می‌شود.
اکنون این قابلیت فعال شده است و می‌توانید از آن بهره ببرید.

منبع:tarfandstan.com