اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

"پورمحمدی" به‌عنوان وزیر پیشنهادی دادگستری معرفی می‌شود



حجت‌الاسلام پورمحمدی به‌عنوان گزینه وزارت دادگستری

تغییر دقیقه نودی در لیست وزرای پیشنهادی دولت یازدهم/
"پورمحمدی" به‌عنوان وزیر پیشنهادی دادگستری معرفی می‌شود

مصطفی پورمحمدی در یک تغییر دقیقه نودی، به‌جای "منتظری" برای حضور در رأس وزارت دادگستری به مجلس معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز قرار است که در خلال برگزاری مراسم تحلیف در صحن علنی مجلس، وزرای پیشنهادی دولت یازدهم را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

 اکبر ترکان مشاور حسن روحانی در گفت‌وگو با تسنیم از معرفی حجت‌الاسلام پورمحمدی به‌عنوان گزینه وزارت دادگستری خبر داد.

در همین زمینه، یک منبع آگاه در سازمان بازرسی کل کشور نیز با تأیید این خبر، به خبرنگار تسنیم گفته که حجت‌الاسلام پورمحمدی در حال آماده شدن برای حضور در مراسم تحلیف و از جایگاه وزیر پیشنهادی دادگستری است.

حسن رحیمی مدیرکل روابط عمومی قوه‌ قضاییه نیز در گفت‌وگوی دیگری با خبرگزاری تسنیم، درباره گزینه پیشنهادی رئیس قوه قضاییه به دولت روحانی برای تصدی وزارت دادگستری اظهار داشت: حجت‌الاسلام پورمحمدی به‌عنوان گزینه پیشنهادی به دولت معرفی شد.

وی ادامه داد: تا پیش از این گزینه‌های دیگری چون بختیاری وزیر فعلی دادگستری و حجت‌الاسلام منتظری از گزینه‌های پیشنهادی برای وزارت دادگستری بودند.

مصطفی پورمحمدی هم‌اکنون رئیس سازمان بازرسی کل کشور است و سابقه حضور در رأس وزارت کشور در دولت اول احمدی نژاد را نیز در سوابق خود دارد./تسنیم

 

 


ویدیو مرتبط :
توصیه لاریجانی در خصوص معرفی وزیر پیشنهادی دادگستری برای وزارت ارشاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد، صالحی را به عنوان وزیر پیشنهادی خارجه به مجلس معرفی کرد



 

 

احمدی نژاد، صالحی را به عنوان وزیر پیشنهادی خارجه به مجلس معرفی کرد

 

عضو هیئت رئیسه مجلس در صحن علنی اعلام کرد: نامه رئیس جمهور مبنی بر معرفی علی اکبر صالحی به عنوان وزیر پیشنهادی امور خارجه به مجلس، اعلام وصول شد.

حسین سبحانی نیا عضو هیئت رئیسه مجلس در ادامه جلسه علنی امروز یکشنبه از اعلام وصول نامه رئیس جمهور مبنی بر معرفی علی اکبر صالحی به عنوان وزیر پیشنهادی امور خارجه خبر داد.

گفتنی است در ادامه سبحانی نیا نامه رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی را در صحن علنی قرائت کرد....../تحلیل:عصرایران