اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

"نقشه سیاه" زن جوان برای ماندن در کنار مرد مورد علاقه‌اش + عکس




 اخبار حوادث  - "نقشه سیاه" زن جوان برای ماندن در کنار مرد مورد علاقه‌اش + عکس

زن عاشق پیشه برای ماندن در کنار مرد مورد علاقه‌اش سناریوی پلیدی را برنامه ریزی کرد که سرانجام پس از فاش شدن نقشه‌اش دستگیر و به زندان افتاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "چارمین ویلسون” پرستار 25 ساله ای است که مردی را که فقط یک بار با او ارتباط نا مشروع برقرار کرده بود، با کودک 2 دوستش فریب داد تا مرد ساله 31 ساله به نام " لیام گریفیث"  گمان کند آن کودک فرزند اوست و در کنار پرستار بماند.

 

اخبار,اخبارحوادث, نقشه سیاه  زن جوان برای ماندن در کنار مرد مورد علاقه‌اش

           
خانم " ویلسون " 25 ساله  کودک دوست خود را زمانی که خانه او مهمان بود، دزدید. پرستار کلاهبردار از شغلش در بیمارستان سوء استفاده کرده و یک آزمایش DNA  تقلبی و یک گواهی تولد جعلی را به عنوان مدرک تهیه کرده بود تا آقای " گریفیث" را متقاعد کند که آن پسر دزدیده شده 2 ساله فرزند آنهاست .
 
. آقای " گریفیث" و خانم " ویلسون" یکدیگر را زمانی که بسیار مست بودند،در یک کافه در سال 2012 ملاقات کرده بودند و چند روز پس از آن آقای " گریفیث" به " ویلسون" گفته بود دیگر نمی خواهد او را ببیند . 
 
خانم " ویلسون" که بسیار به او علاقه مند شده بود بارها با ترفند های مختلف تلاش کرده بود تا کاری کند آقای " گریفیث"  با او بماند. با وجود پافشاری های بسیار خانم " ویلسون"  ،آقای " گریفیث"  سرانجام مجبور شد تا شماره تلفنش را عوض کند و همچنین او را از صفحه های اجتماعی اش حذف کند. 
 
اما این 2 نفر اخیرا به طور اتفاقی یکدیگر را در بیمارستانی که " ویلسون"  در آن کار می کرد دوباره ملاقات کردند. مدتی بعد خانم " ویلسون" که کودک 2 ساله دوستش را دزدیده بود با مدارک جعلی از قبل آماده شده پیش آقای " گریفیث" برد و ادعا کرد این کودک پسر اوست. 
 
.آقای " گریفیث" نیز بی خبر از حقه  " ویلسون" یک وابستگی عمیق احساسی با کودکی که گمان می کرد فرزندش است ، برقرار کرده بود. آقای " گریفیث" پس از آن  تصمیم گرفت در باغ خانوادگی شان خانه ای بسازد تا  با خانم "ویلسون" و به همراه کودکی که گمان می کرد پسرش است ، زندگی کنند .اما دروغ خانم " ویلسون" چندی بعد زمانی که آقای " گریفیث" عکسی از خود و پسر کوچکش را در شبکه اجتماعی اش گذاشته بود ، افشا شد. 
 
.وقتی که یکی از بستگان والدین حقیقی کودک ،عکس پسر کوچک را در شبکه اجتماعی دیده بود و به والدین حقیقی او خبر داد. پس از آن خانم " ویلسون به سرعت به اتهام کلاهبرداری و جعل مدارک تولد نوزاد دستگیر شد.
 
وکیل " ویلسون" در دادگاه گفت: او این حقه را زد تا از این طریق بتواند در کنار آقای " گریفیث" که عاشقش بود بماند. 
 
  اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
amp در سئو چیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییر جنسیت یک مرد به دلیل علاقه شدید به خواننده زن معروف +عکس



مردی که هوادار بریتنی اسپیرز است و از او یک بت برای خود ساخته است  تحت عمل تغییر جنسیت قرار گرفت تا بیشتر شبیه این ستاره موسیقی شود!

 

اخبار گوناگون,خبر گوناگون

 

 

اخبار گوناگون,خبر گوناگون

 

 

اخبار گوناگون,خبر گوناگون

 

 

اخبار گوناگون,خبر گوناگون

 

کارا هایز بیش از ۶۰۰۰۰ پوند را صرف تغییر جنسیت و کاشت سینه کرده است.

این زن ۲۶ ساله که با جنسیت مذکر به دنیا آمده است قبلاً نامش کدی بود و اکنون موهای بلوند بلندی به تقلید از این خواننده پاپ دارد.

او می‌گوید در زمانی که او کوچک‌تر بود خوانندگانی مانند بریتنی اسپیرز و کریستینا اگویلرا بیشتر سرآمد بودند ، همان طور که اکنون لیدی گاگا و کتی پری هستند.

من می‌خواستم همیشه دختر باشم و در آن موقع فکر می‌کردم که شبیه کدام ستاره باشم بهتر است!؟

منبع:funpatogh.com