اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

"قاتل خفته در خاک" 7 کودک مریوانی را مصدوم کرد



انفجار مین در روستای نشکاش از توابع شهرستان مریوان

"قاتل خفته در خاک" 7 کودک مریوانی را مصدوم کرد

انفجار مین در روستای نشکاش از توابع شهرستان مریوان باعث زخمی شدن 7 کودک شد.

رضا خسروی در گفت‌وگو با ایسنا ، منطقه کردستان، اظهارکرد: دیروز ساعت 16:45 دقیقه عصر بر اثر انفجار مین در یکی از پایگاه‌های نظامی متروکه پشت روستای نشکاش، هفت کودک اهل این روستا زخمی شده و راهی بیمارستان شدند.

بخشدار مرکزی شهرستان مریوان با اشاره به اینکه این هفت کودک هنگام بازی به این حادثه دچار شدند، افزود: در بین این افراد یک نفر از آنها دختری پنج ساله و شش نفر دیگر نیز در مقطع ابتدایی مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه تلفات جانی نداشتیم، اضافه کرد: این 7 نفر از ناحیه دست، پا و صورت زخمی شدند و یکی از این دختر بچه ها در اثر این حادثه انفجار، کف پای راست به سمت پنجه ها را از دست داده است.

خسروی با اعلام اینکه این 7 کودک از اهالی روستای نشکاش بودند، خاطرنشان کرد: از بین این افراد سه نفر آنها دختر و چهار نفر دیگر هم پسر بودند که همگی از ناحیه دست، پا و صورت زخمی شدند و نیاز به جراحی پلاستیک پیدا کردند.

وی در پایان یادآور شد: گشین کریمی، آلا روبینا، متین رخش بهار، خبات کریمی، بهنوش ضیایی مقدم، سینا دژآهنگ و زانا پاو 7 کودکی بودند که در این حادثه بر اثر انفجار مین زخمی شدند./ایسنا


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیس بوک قاتل کودک سه ماهه!



 

 

فیس بوک قاتل کودک سه ماهه!

 

مادر آمریکایی اعتراف کرد:

فیس بوک قاتل کودک سه ماهه!

در زمانی که در حال بازی در فیس بوک بودم از گریه های پسرم کلافه شدم و وی را بشدت تکان دادم که این مسئله باعث مرگ وی شد.

"الکساندرا توبیاس" ۲۲ ساله که تازه مادر شده در ژانویه گذشته به اتهام قتل کودکش گناهکار شناخته شد.

دادگاه فدرال آمریکا حکم زندان ابد را برای وی صادر کرده که مقرر است در ماه دسامبر آتی تایید شود.

الکساندرا توبیاس اعتراف کرده که به هنگام بازی "فارم ویل" (FarmVille) از طریق سایت فیس بوک بوده، که کودکش نیز همزمان گریه می کرده است. در همین حال مادر آمریکایی از گریه کردن کودکش ناراحت شده و وی را بشدت تکان می دهد.

توبیاس تاکید می کند: پس از اینکه یک بار بشدت فرزندم را تکان دادم یک نخ سیگار کشیدم و دوباره او را تکان دادم که فکر می کنم سر پسرم در آن لحظات به جایی برخورد کرد.

در نهایت این کودک در پی همین تکانهای شدید جان خود را از دست می دهد.

بازی های شرکت زینگا (ZYNGA) که فارم ویل یکی از آنهاست ماهانه ۲۳۰ میلیون کاربر از سوی فیس بوک دارد.

این شرکت بازی های رایانه ای توسعه بخش بازی های فیس بوک را در اختیار دارد که شامل بازی های فارم ویل، مافیا، تریگر و چند بازی دیگر می شود..../تحلیل:مهر