اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

"حمید دکل " و "ژیلا" دستگیر شدند



ساعت 21:45 شب جمعه گذشته سه مرد تهرانی درحالی که پریشان و مضطرب به نظر می‌رسیدند به کلانتری 154چیتگر مراجعه کردند و گفتند: محل خود را به قصد خانه ترک کردیم که در طول مسیر ناگهان دو نفر به نام‌های «حمید» 30 ساله معروف به «حمید دکل» و «فرزانه» 33ساله معروف به «ژیلا» از ما زورگیری کردند.

  به دنبال اظهارات شکات، مأموران ضمن بررسی موضوع و پس از اطمینان از صحت گفته‌های شاکیان بلافاصله به آدرس اعلامی اعزام شدند. با مشاهده موتورسیکلت و استعلام مشخص شد آنها دارای سابقه سرقت در کلانتری هستند که متهمان پس از شناسایی دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

در کلانتری با بررسی مشخص شد متهمان اقدام به سرقت به عنف از فردی به هویت «ساناز» ساکن وردآورد نیز کرده‌اند که پس از حضور شاکی در کلانتری، متهمان توسط شاکی شناسایی شدند و در بازجویی هر دو متهم به سرقت‌ها اعتراف کردند. در ادامه موتورسیکلت نیز به پارکینگ منتقل شد و از متهمان تعداد 3 دستگاه تلفن همراه و 5 عدد چاقو پیدا شد.

 

 اخبار حوادث  - فرارو   


ویدیو مرتبط :
amp در سئو چیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«ژیلا صادقی» قلابی دستگیر شد


مردی كه در فضای اینترنت،خود را«ژیلا صادقی»یكی از مجریان تلویزیون معرفی می كرد دستگیر شد.

بنابراطلاعیه سازمان صدا وسیما، مردی به نام(الف-ت)که با سوء استفاده از نام«ژیلا صادقی»مجری تلویزیون اقدام به عضویت در فیس بوک كرده و همچنین با یاهو آیدیی با نام صادقی با هواداران وی به گفتگو می‌پرداخت و حتی دست به اقدامات خلاف شئونات اسلامی می‌زد با شکایت این مجری توسط پلیس فتا دستگیرشد.

بنابراین اطلاعیه، این فرد ضمن قبول بزه انتسابی تحویل مقامات قضایی شد.

منبع: تابناک