اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

"بروجردی استعفا نکند برکنارش می‌کنیم"



 

قانون: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از جلسه امروز این کمیسیون برای تصمیم‌گیری در مورد کنار گذاشتن علاءالدین بروجردی از ریاست این کمیسیون خبر داد و گفت:‌ بروجردی با استفاده از سربرگ کمیسیون توصیه‌هایی را در جهت حمایت از گروه اقتصادی امیر منصور آریا انجام داده که این امر کفایت می‌کند وی از ریاست کمیسیون استعفا کند.

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در ارتباط با احتمال کنار گذاشته شدن علاءالدین بروجردی از ریاست کمیسیون امنیت ملی به علت توصیه‌های وی جهت تسهیل در امور اختلاس‌گران گفت: خود من پیشنهاد کنار گذاشتن بروجردی را از این سمت کرده‌ام و امروز نیز در همین رابطه جلسه‌ای در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برگزار خواهد شد که پس از جلسه نتیجه آن مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: بروجردی توصیه‌نامه‌هایی را با سربرگ کمیسیون امنیت ملی در حمایت از گروه امیرمنصور آریا و خاوری نوشته بود در حالی که سربرگ کمیسیون تنها در جهت اهداف کمیسیون باید بکار گرفته شود و هیچ وقت نمی‌توان در چارچوب حمایت از یک شخص و یا گروه اقتصادی که ارتباطات نزدیکی نیز با اشخاص داشته‌اند، چنین تخلفی را انجام داد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی یادآور شد: در جلسه پیشین کمیسیون شخصا این پیشنهاد را مطرح کرده و همین مقدار که وی چنین توصیه‌هایی را از کمیسیون امنیت در جهت حمایت از این گروه اقتصادی انجام داده کفایت می‌کند که از ریاست کمیسیون استعفا کند. ما به طور جدی نیز دنبال این مسئله هستیم.

کریمی قدوسی در ارتباط با نظر سایر اعضای کمیسیون برای کنار گذاشتن بروجردی از ریاست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: تعداد زیادی از اعضای کمیسیون با این کار موافق هستند البته ممکن است مخالفانی نیز وجود داشته باشند.

وی در ارتباط با این مسئله که چنانچه بروجردی با همه این تفاسیر حاضر به استعفا از ریاست کمیسیون امنیت ملی نشود، چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد؟ اظهار کرد: کمیسیون قادر است با توجه به اینکه شرایط خاص است، مجددا رأی‌‌گیری انجام دهد و وی را از ریاست برکنار کند.

این نماینده مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا بروجردی واقعا در بازداشت به سر می‌برده است یا خیر؟ تاکید کرد: خود بروجردی در کمیسیون امنیت ملی در این ارتباط گفت که قاضی پرونده وی را فراخوانده و در مورد کارهایی که انجام داده از وی سوال شده است، اما اینکه این پرسش و پاسخ چه میزان طول کشیده مشخص نیست.


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هاشمی سکوت نکند!!



 

هاشمی رفسنجانی

علی زادسر از سکوت هاشمی در برابر حرمت شکنی ها انتقاد کرد.


به گزارش فارس امام جمعه اسدآباد که در مجلس هفتم نمایندگی مردم جیرفت را بر عهده داشت، با بیان این مطلب اظهار داشت؛ در مورد هاشمی رفسنجانی نیز ما تا دیروز امیدوار به حضور وی در راهپیمایی و محکومیت اقدامات فتنه گران بودیم ولی در کمال حیرت همچنان شاهد سکوت وی هستیم. وی در ادامه افزود؛ اصرار هاشمی رفسنجانی بر سکوت خود در قبال فتنه گران و هتک حرمت عاشورا از این پس نمی تواند معنایی جز هم آوایی با زنندگان ریشه جمهوری اسلامی، همراهی با بیگانگان و همدلی با فتنه گران داشته باشد.