اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

PES 2017 رسما رونمایی شد


شرکت بازی‌سازی کونامی رسما از شماره‌ی بعدی در مجموعه بازی‌های Pro Evolution Soccer رونمایی کرده است. شماره‌ی بعدی پرو قرار است قابلیت‌های جدیدی را به این مجموعه بازی‌ها بیفزاید.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: شرکت بازی‌سازی کونامی رسما از شماره‌ی بعدی در مجموعه بازی‌های Pro Evolution Soccer رونمایی کرده است. شماره‌ی بعدی پرو قرار است قابلیت‌های جدیدی را به این مجموعه بازی‌ها بیفزاید که می‌توانید آن‌ها را در ادامه ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌PES 2017 رسما رونمایی شد

– پاس دقیق: با ادغام قابلیت Real Touch بازی قبلی و فیزیک واقعی توپ، پاس دادن در پرو 2017 پیشرفت کرده است. فاکتورهای مختلفی روی سرعت و دقت توپ تاثیر می‌گذارند. زمانی که یک پاس خوب می‌دهید، احساس رضایت می‌کنید.

– کنترل واقعی: بازیکن‌ها در حالت‌ها و موقعیت‌های مختلف، توپ را به واقعی‌ترین شکل ممکن کنترل می‌کنند و به حرکات غیرقابل پیش‌بینی توپ واکنش نشان می‌دهند.

PES 2017 رسما رونمایی شد

– کنترل کامل تیم: بازی‌کننده‌ها می‌توانند در کسری از ثانیه وضعیت تیم را از حالت دفاعی به حمله یا برعکس تغییر دهند و به بازی عکس‌العمل نشان دهند.

PES 2017 رسما رونمایی شد

– دروازه‌بانی: با افزودن انیمیشن‌ها و حرکات جدید، دروازه‌بان‌ها کیفیت بسیار بالاتری پیدا کرده‌اند؛‌ طوری که گل زدن احساس خوبی دارد.

– استراتژی‌های ارسال کرنر: می‌توانید تاکتیک‌های مختلفی برای دفاع یا حمله به هنگام ارسال کرنرها بچینید.

PES 2017 رسما رونمایی شد

– فرمان‌های پیشرفته: می‌توان تاکتیک‌های پیشرفته تیمی را تنظیم کرد و برنامه‌ی بسیار متنوعی برای برنده شدن در بازی داشت.

– گرافیک واقع‌گرایانه: با به کارگیری بیشتر موتور پایه‌ی فاکس‌انجین، گرافیک پرو 2017 به بهترین حالت افزایش یافته است. از بازی‌کن‌ها گرفته تا نورپردازی یا استادیوم‌ها و تماشاچیان تغییر کرده‌اند.

PES 2017 رسما رونمایی شد

– هوش مصنوعی انطباقی:‌ برای اولین بار در یک بازی فوتبال، هوش مصنوعی از روند بازی کردن شما می‌آموزد و نسبت به آن عکس‌العمل نشان می‌دهد.

– حرکت طبیعی بازیکن‌ها: صدها انیمیشن جدید به بازیکن‌ها اضافه شده است تا همه چیز واقعی‌تر به نظر برسد.

PES 2017 رسما رونمایی شد

قرار است Pro Evolution Soccer 2017 در پاییز امسال برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس360، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن3، پلی‌استیشن4 و رایانه‌های شخصی عرضه شود.


ویدیو مرتبط :
سونی اکسپریا +Z3 رسما رونمایی شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آی پد جدید رسما رونمایی شد + تصاویر



 

قیمت آی پد , عکس آی پد جدید

 

امروز در Yerba Buena سانفرانسیسکو اپل رسما و در مراسم ویژه ای از تبلت جدید خود با نام آی پد جدید رونمایی کرد (تبلتی که قبلا اعلام شده بود آی پد ۳ یا آی پد HD نام خواهد داشت).

اگر در چند روز و یا چند ماه گذشته اخبار و شایعات تبلت جدید اپل را دنبال کرده باشید مشخصات فنی آن نباید زیاد برای شما عافلگیر کننده باشد چرا که قبلا تعداد از مشخصات آن معرفی و مواردی از آن مانند صفحه نمایش فوق العاده آن تایید شده بود.

آی پد جدید صفحه نمایشی ۹.۷ اینچی Retina با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل می باشد و پردازنده آن ۲ هسته ای A۵X همراه با گرافیکی ۴ هسته ای می باشد. دوربین آی پد جدید ۵ مگاپسکسل iSight همراه با لنز ۵ element, قابلیت تشخیص چهره همراه با قابلیت ضبط تصویر با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل می باشد.

تشخیص صدا، اتصال از طریق ۳G و ۴G، به همراه باطری با قابلیت نگهداری ۱۰ ساعت شارژ برای استفاده و ۹ ساعت شارژ برای استفاده ۴G از دیگر قابلیت های آی پد جدید می باشد. ضخامت آی پد جدید ۹.۴ میلیمتر و وزنی برابر یا ۶۳۵ گرم دارد.

آی پد جدید قیمتی مشابه آی پد ۲ در زمان عرضه دارد. مدل های WIFI با قیمت های ۴۹۹,۵۹۹ و ۶۹۹ دلار وارد بازار می شود و ۶۲۹,۷۲۹ , ۸۲۹ دلار برای نسخه های WIFI+۴G در نظر گرفته شده است.

پیش فروش آی پد جدید از امروز آغاز می شود اما همانند شایعه ای که قبلا منتشر شده بود از تاریخ ۱۶ مارس در آمریکا، انگلستان، کانادا، فرانسه ، آلمان، سوییس ، ژاپن ، هنگ کنگ ، سنگاپور و استرالیا عرضه می شود و از تاریخ ۲۳ مارس در ۳۰ کشور دیگر نیز عرضه می شود.... /   خبرگزاری :پی سی وار

 

قیمت آی پد , عکس آی پد جدید

 

 

قیمت آی پد , عکس آی پد جدید