اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

9كشته و زخمی حاصل یك خودكشی ناكام


زن 50 ساله در اثر انفجار در دم فوت كرد و پسرش نیز که قصد خودکشی داشت به شدت مصدوم شد.

پسری كه قصد داشت با استنشاق گاز خودكشی كند نه تنها خانه را به آتش كشید و مادرش را كشت بلكه 8 نفر از همسایگان را نیز راهی بیمارستان كرد.

سرهنگ صمد فرامرزی، در تشریح این خبر گفت: در پی تماس‌های انجام شده با مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر بروز آتش‌سوزی در یک آپارتمان مسکونی در خیابان فلسطین جنوبی مراغه ماموران انتظامی کلانتری 11 به محل اعزام شدند.

 وی ادامه داد: ماموران انتظامی با حضور در محل متوجه بروز انفجار و آتش‌سوزی ناشی از نشت گاز در این ساختمان شدند که موجب مرگ یک زن 50 ساله و مصدومیت شدید یک جوان شده بود.

فرامزی اضافه کرد: با انجام تحقیقات و بررسی‌های بیشتر مشخص شد که این آتش‌سوزی عمدی بوده است به این شرح که صاحب‌خانه به‌علت اختلافات خانوادگی تصمیم به خودکشی گرفته است.

وی تصریح کرد: این فرد قصد داشت با استفاده از گاز شهری خود را خفه کند که مادر وی با روشن کردن یک لامپ داخل منزل موجب ایجاد جرقه و انفجار گاز می‌شود.

فرامرزی اظهارداشت: زن 50 ساله در اثر انفجار در دم فوت كرد و پسرش نیز که قصد خودکشی داشت به شدت مصدوم شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در خاتمه افزود: در اثر شدت انفجار و تخریب ساختمان، 8 نفر از ساکنان مجاور نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند و تحت مداوا قرار گرفتند.

منبع: تابناک


ویدیو مرتبط :
آهنگ زیبای زخمی تر از زخمی با صدای کیوان نادری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودكشی ناكام یك جوان در تبریز



جوان 25 ساله ای كه امروز ظهر در تبریز اقدام به خودكشی كرده بود با تلاش مردم و نیروهای امدادی نجات یافت.

معاون عملیاتی سازمان اتش نشانی شهرداری تبریز روز یكشنبه به ایرنا گفت: با گزارش اینكه پسری در پل روگذر خیابان نصف راه برای خودكشی اقدام كرده است، بلافاصله نیروهای امدادی این مركز به محل اعزام شدند.

جلیل ستاری افزود: نیروهای امداد و نجات آتش نشانی بلافاصله اقدام به باز كردن تشك نجات كرده و در این حین مردم نیز با گرفتن پسر جوان از مرگ وی جلوگیری كردند.