اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

8 فرمان داعش درباره نحوه رابطه با بردگان جنسی



ابوسیاف یکی از رهبران ارشد درباره مسایل مالی این گروه بود که در اردبهشت ماه سال جاری در حمله نیروهای آمریکایی به خودرویش در شرق سوریه کشته شد.

گروه تروریستی داعش قوانین هشت گانه ای را برای رابطه جنسی اعضاء خود با زنان اسیر در دست این گروه تعیین کرده است.

به گزارش عصر ایران به نقل از سی ان ان در اسنادی که به هنگام مرگ ابو سیاف یکی از رهبران ارشد داعش در اردیبهشت ماه سال جاری در شرق سوریه به دست نیروهای آمریکایی افتاده است ، جزوه ای مربوط به فتواهای شرعی درباره نحوه رابطه جنسی اعضاء داعش با کنیزان و اسیران جنگی در دست این گروه به دست آمده است.

بر اساس این فرامین گروه داعش هشت دستور العمل را برای نحوه رابطه جنسی اعضای خود با زنان اسیر در دست این گروه که از آنها به عنوان کنیز یاد می شود، وضع کرده است:

1- عدم ارتباط با کنیزانی که به صورت باردار به اسارت داعش در آمده اند مادامی که آنها وضع حمل کنند. ارتباط با زنان حامله خطر سقط جنین را در پی دارد

2- عدم ارتباط با کنیزان در دوران قاعدگی

3- کنیزانی که در هنگام رابطه با اعضا داعش باردار شوند ، صاحبان آنها حق فروش آنها را ندارند و این زنان تا ابد نمی توانند آزاد شوند.

4- اگر یک کنیز به طور مشترک به چند عضو گروه تعلق داشته باشد دیگر هیچ فردی از اعضای داعش به تنهایی نمی تواند صاحب او شود

5- یک مادر و دختر به طور مشترک نمی توانند کنیز یک فرد باشند

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

6- یک پدر و پسر نمی توانند به طور مشترک مالک یک کنیز باشند

7- دو خواهر به طور مشترک نمی توانند کنیز یک فرد باشند

8- با کنیزی که از سوی یک فرد آزاد شده است تنها صاحب او می تواند ارتباط داشته باشد

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش


گفتنی است سال گذشته نیز اسنادی حاوی 27 ماده درباره نحوه رفتار اعضای داعش با بردگان جنسی تحت اختیار اعضای این گروه تروریستی منتشر شده است.

ابوسیاف یکی از رهبران ارشد درباره مسایل مالی این گروه بود که در اردبهشت ماه سال جاری در حمله نیروهای آمریکایی به خودرویش در شرق سوریه کشته شد. همسر او پس از این حمله دستگیر شد و اعترافاتی مهم درباره ارتباطات رهبران ارشد داعش کرد.

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

 اخبار بین الملل  -  عصر  ایران


ویدیو مرتبط :
بردگان جنسی سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چاپ جزوه داعش درباره رابطه جنسی با بردگان زن و دختر (+عکس)




چاپ جزوه داعش درباره رابطه جنسی با بردگان زن و دختر

گروه داعش روز جمعه با انتشار جزوه هایی، مجوز تجاوز جنسی به زنان و دختران کودکان اسیر را صادر کرد. .

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، در این جزوه ها که با چاپ رنگی توسط شبه نظامیان داعش منتشر شده، تاکید شده است که رابطه جنسی با 'زنان کافر' و حتی 'دختران نابالغِ آنان' آزاد است.

این جزوه ها چندی پیش روی تارنمای رسمی داعش نیز منتشر شده بود.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

پیشتر منابع موثق از اسارت، بردگی و تجاوز به زنان ایزدی توسط اعضای گروه تروریستی داعش خبر داده بودند.

جزوه های جدیدِ داعش، زیر عنوان 'پرسش و پاسخ درباره تملک اسیران و بردگان' منتشر شده است. در این پرسش و پاسخ ها، تملک و اسارت زنان بی ایمان، حتی اگر به سن بلوغ نرسیده باشند، شرعا مجاز دانسته شده است.

بیشتر بخش های این جزوه به قدری شرم آور است که قابل انتشار نیست.

'عباس برزگر' استاد دانشگاه جرج تاون آمریکا در گفت و گو با سی ان ان، ضمن نامشروع دانستن رفتارهای داعش، گفته است 'این گروه قوانین جنگی و مقررات برخورد با اسیران را از قوانین خاورمیانه باستان و مدیترانه کهن گرفته است.'

به گفته برزگر، رهبران مذهبی در دنیای اسلام، گروه داعش را به خاطر تفسیرهای نادرستش از دین، محکوم کرده اند و این گروه را پوچ و نفرت انگیز می دانند. 

اخبار بین الملل - ایرنا