اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«7 جن» در کتابفروشی ها دیده شد


رمان «۷ جن» به قلم امید کوره‌چی توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شد.

خبرگزاری فارس: رمان «7 جن» اثر امید کوره‌چی از سوی انتشارات کتابستان معرفت راهی بازار کتاب شد.

کتاب «7 جن» رمانی است که زندگی جوانی را به تصویر می‌کشد که سال‌های زیادی از عمر خود را مصروف موجودات ماورایی کرده و قدرت‌های بی مانندی را کسب کرده است، ولی از آنجاکه نفسش همواره در طلب کسب قدرت‌های بیشتر است، پا در ورطه‌ای می‌گذارد که حوادث این داستان را رقم می‌زند.

«7 جن» در کتابفروشی ها دیده شد«7 جن» در کتابفروشی ها دیده شد

رمان «7 جن» با یک طرح جلد متفاوت و کتاب‌سازی جلب توجه کننده راهی کتابفروشی‌ها شده و در دسترس خوانندگان قرار گرفته است. این رمان با قیمت 16 هزار و 500 تومان منتشر شده است.

«7 جن» در کتابفروشی ها دیده شد

انتشارات کتابستان معرفت پیش از رمان «شهید عشق» اثر احمد تورگوت روایتی عرفانی از واقعه کربلا را راهی بازار کتاب کرده بود. همچنین کتاب‌هایی چون «سال‌های بنفش» اثر ابراهیم حسین‌بیگی، «رویای نیمه شب» به قلم مظفر سالاری و «مترسک مزرعه آتشین» کاری از داود امیریان نیز از سوی این ناشر منتشر شده بود.


ویدیو مرتبط :
‫کتابفروشی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین جن گیری در صدر جدول پرفروش ترین ها



 

 

 

«آخرین جن گیری» در صدر جدول پرفروش ترین ها

 

 

فیلم شیطانی «آخرین جن گیری» در صدر فهرست پرفروش ترین های آمریکای شمالی ایستاد، درحالیکه نسخه جدید فیلم «آواتار» با فروش ۷۵۰ میلیون دلاری، نتوانست در جمع ۱۰ فیلم برتر این فهرست جایی داشته باشد.

 

فیلم «آخرین جن گیری» از تولیدات شرکت «لاینزگیت» در جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی بالا رفت اما نسخه جدید فیلم «آواتار» با اینکه فروش کلی اش در داخل آمریکا از مرز ۷۵۰ میلیون دلار گذشت، حتی به فهرست ۱۰ فیلم پرفروش هم نتوانست وارد شود.

 

هالیوود ریپورتر نوشت: فیلم «آخرین جن گیری» که «دانییل استم» آن را کارگردانی کرده و «الی راث» هم تهیه کنندگی آن را برعهده داشته، تمام تازه واردهای پایان هفته گذشته را از دور رقابت برای کسب رتبه اولی، کنار زد و با نمایش در ۲ هزار و هشتصد و هفتاد و چهار سالن سینما، به طور تقریبی ۴/۹ میلیون دلار فروش داشت.

 

فیلم جنایی Takers که اکران گسترده ای داشت، در رتبه دوم قرار گرفت. این فیلم که هی دن کریستنسن و کریس براؤن در آن بازی کرده اند و جان لوسنهاپ آن را کارگردانی کرده، با دراختیار داشتن ۲ هزار و دویست و شش سالن سینما، ۵/۷ میلیون دلار فروش داشت.

 

در این میان، نسخه جدید فیلم «آواتار» که فقط در ۸۱۲ سالن ۳ بعدی اکران شد، نتوانست در فهرست ۱۰ فیلم نخست جدول پرفروش ترین ها جایی برای خود دست و پا کند. ولی فروش ۲/۱ میلیونی این فیلم کافی بود تا آمار کلی فروش آن را که پیش از این هم رؤیایی بوده، به بیش از ۷۵۱ میلیون دلار برساند.

 

فیلم مردانه «به درد نخورها» (سیلوستر استالون) که در طول دو هفته گذشته در صدر گیشه حکمفرمانی می کرده، به رده سوم سقوط کرده است.

 

فیلم «بخورید و دعا کنید و عشق بورزید» (جولیا رابرتس) با فروش ۲/۲ میلیون دلاری اش در رده چهارم قرار گرفت و فیلم کمدی «آدم های دیگر» با فروش ۹/۱ میلیون دلاری رتبه پنجم را به دست آورد..../ خبرگزارى ایلنا