اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

51 درصد مردم آمریکا خواهان کمک کشورشان به اسرائیل در حمله به ایران....



 

 

 

 

51 درصد مردم آمریکا خواهان کمک کشورشان به اسرائیل در حمله به ایران هستند/تنها 2 درصد معتقدند که به ایران حمله نمی شود
موسسه نظرسنجی راسموسن ریپورت نوشت: تنش بین ایران و اسرائیل پس از اتهامات جدید به تهران در خصوص انفجار بلغارستان، افزایش یافته است و اکثر امریکایی ها تصور می کنند که احتمال جنگ بین ایران و رژیم صهیونیستی در آینده ی نزدیک زیاد است.

 

 

 


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب :
موسسه نظرسنجی راسموسن ریپورت نوشت: تنش بین ایران و اسرائیل پس از اتهامات جدید به تهران در خصوص انفجار بلغارستان، افزایش یافته است و اکثر امریکایی ها تصور می کنند که احتمال جنگ بین ایران و رژیم صهیونیستی  در آینده ی نزدیک زیاد است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، 51 درصد آمریکایی ها همچنین معتقدند که در صورت حمله اسرائیل به ایران، امریکا باید به رژیم صهیونیستی کمک کند.

براساس این نظرسنجی تلفنی، 61 درصد از مردم آمریکا، حمله اسرائیل به ایران را در سال آینده تا حدی زبادی محتمل می دانند.

این در حالی است که 23 درصد از آمریکایی ها وقوع چنین حمله ای را بعید می دانند.

همچنین 22 درصد از مردم آمریکا معتقدند که حمله اسرائیل به ایران بسیار بسیار محتمل است.تنها 2 درصد بر این باورند که حمله به تهران به هیچ وجه صورت نمی گیرد..../انتخاب

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
حمله اسرائیل و آمریکا به ایران ؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در هنگام حمله ی اسرائیل و آمریکا، رادار روسیه در کوه های ارمنستان به کمک ایران می آید/



در هنگام حمله ی اسرائیل و آمریکا، رادار روسیه در کوه های ارمنستان به کمک ایران می آید/مقابله موشکی مسکو با واشنگتن

چندی پیش دولت روسیه، لاوروف وزیر خارجه خود را به پایخت کشورهای ارمنستان، آذربایجان، قزاقستان، قرقیزستان و اوزبکستان فرستاد. سفری که به منظور حفاظت از ایران در مقابل حمله ی بالقوه اسرائیل و امریکا از جهت همسایه های شمالی و شرقی ایران بود.

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبکا نوشت: چندی پیش دولت روسیه، لاوروف وزیر خارجه خود را به پایخت کشورهای ارمنستان، آذربایجان، قزاقستان، قرقیزستان و اوزبکستان فرستاد. سفری که به منظور حفاظت از ایران در مقابل حمله ی بالقوه اسرائیل و امریکا از جهت همسایه های شمالی و شرقی ایران بود.

 

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، پس از بازگشت لاوروف به روسیه ، در روز 6 اپریل، ارتش روسیه اعلام کرد که موشک های زمین به هوا و پیشرفته ی اس 400 خود را به "کالینینگراد" منتقل کرده است. "کالینینگراد" منطقه ای در بالتیک است که توسط لهستان و لیتوانی احاطه شده و واکنش و پاسخ روسیه به طرح و برنامه امریکا برای سیستم سپر موشکی ضد ایران در اروپا و خاورمیانه است.

 

 

  بحمله ی اسرائیل و آمریکا,کوه های ارمنستان,اخبار حمله آمریکا به ایران,

در ایروان، لاوروف توافقنامه ای را با سران این کشور نهایی کرد که بر اساس آن، پایگاه راداری روسیه در کوه های ارمنستان ایجاد می شود تا از آن طریق با رادار امریکا در ترکیه مقابله شود.

 

به نوشته ی دبکا، در هنگام  جنگ و در زمانی که ترکیه اطلاعات موشک های پرتاب شده ایران را به پایگاه امریکا در صحران نگب در سرمین های اشغالی انتقال می دهد، پایگاه روسیه در ارمنستان هم اطلاعاتی مشابه را در اختیار تهران قرار می دهد./انتخاب