اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

50 کشته و زخمی در جریان 2 انفجار تروریستی در بغداد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , انفجاردر  بغداد

منابع امنیتی عراق از کشته شدن 11 تن در جریان انفجار دو خودروی بمب‌گذاری شده در بغداد خبر دادند.

به گزارش  ایسنا ، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، منابع عراقی اعلام کردند که در پی یک حمله‌ تروریستی با خودروی بمب‌گذاری شده علیه ایست بازرسی نیروهای امنیتی در محله "الحسینیه" در شمال بغداد 9 تن کشته و 28 تن دیگر زخمی شدند.

انفجار دوم نیز نیروهای ارتش در "عرب الجبور" در جنوب بغداد را هدف قرار داد که به کشته شدن دو نظامی و زخمی شدن 11 تن دیگر منجر شد. رسانه‌های حامی داعش اعلام کردند که این گروه یکی از این انفجارها را انجام داده است.

از زمان سیطره داعش بر مناطق زیادی از عراق انفجارهای تروریستی و حملات انتحاری زیادی در بغداد انجام شده که به کشته شدن ده‌ها تن منجر شده است.

نیروهای دولتی عراق در سال گذشته بسیاری از مناطق اصلی و شهرها را از سیطره داعش خارج کردند.

 

 اخبار  بین الملل -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
49 کشته و زخمی در انفجار خودروهای بمبگذاری شده در بغداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشته شدن 3 زائر ایرانی در پی انفجار تروریستی در بغداد



کشته شدن 3 زائر ایرانی در پی انفجار تروریستی در بغداد

پلیس عراق گزارش داد که روز سه‌شنبه در پی انفجار یک بمب در جنوب بغداد 3 زائر ایرانی کشته و 15 تن دیگر زخمی شدند.

پلیس عراق از کشته شدن 3 زائر ایرانی در پی حمله به اتوبوس حامل زائران ایرانی در این کشور خبر داد.

حوادث - به گزارش ایسنا به نقل گلوبال تایمز پلیس عراق گزارش داد که روز سه‌شنبه در پی انفجار یک بمب در جنوب بغداد 3 زائر ایرانی کشته و 15 تن دیگر زخمی شدند.

این حادثه صبح سه‌شنبه و زمانی رخ داد که یک بمب جاده‌ای در کنار اتوبوس حامل زائران ایرانی که از بغداد راهی کربلا بودند منفجر شد.

یک منبع وزارت کشور عراق در گفت‌وگو با خبرگزاری شینهوا که از افشای نامش خودداری کرد این انفجار در جاده اصلی در نزدیکی شهر اسکندریه واقع در 50 کیلومتری جنوب بغداد رخ داد.

ایسنا