اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

3 کشته در تصادف خودروی حامل کنک فوکاران با اتوبوس (+عکس)



این حادثه دلخراش موجب مرگ "ایمان غلامپور"، مربی 48 ساله تیم کونگ‌فوی یاسوج، به همراه پیمان انصاری و ایمان غضنفری دو ورزشکار نوجوان 13 ساله می‌شود.

وضعیت یکی از کونگ‌فوکاران نوجوان مصدوم حادثه تلخ تصادف تیم گونگ‌فوی یاسوج وخیم است. این حادثه 3 کشته داشته است.
 
به گزارش ایسنا خودروی شخصی پراید حامل کونگ‌فوکاران تیم یاسوج که روز شنبه یازدهم مهر ماه در راه برگشت از ر‌قا‌بت‌های هنرهای فردی قهرمانی کشور از تهران بود در کیلومتر 68 محور یاسوج – اصفهان با یک دستگاه اتوبوس اسکانیا برخورد می‌کند و طی آن دو نفر از ورزشکاران نوجوان یاسوجی به همراه مربی‌شان در جا کشته می‌شوند و سه نفر دیگر با مصدومیت شدید به بیمارستان منتقل می‌شوند.
 
این حادثه دلخراش موجب مرگ "ایمان غلامپور"، مربی 48 ساله تیم کونگ‌فوی یاسوج، به همراه پیمان انصاری و ایمان غضنفری دو ورزشکار نوجوان 13 ساله می‌شود.
 
رضا آشوغ، حافظ ایروانی و متین کارگر کونگفوکارانی هستند که پس از این تصادف مصدوم شدند.

ایروانی 11 ساله و متین کارگر 13 ساله هم‌اکنون وضعیت مناسبی ندارند و هر دو در کما هستند و تنها آشوغ 12 ساله که مدال طلای ر‌قا‌بت‌های کونگ‌فوی قهرمانی کشور را در کارنامه دارد از بیمارستان مرخص شده است.
 
ورزشکاران یاسوجی در این سفر با خودروی شخصی به ر‌قا‌بت‌های تهران اعزام شده بودند و تاکنون نیز آنگونه که شایسته است مسئولی پیگیر وضعیت کشته شدگان و مصدومان این حادثه نبوده‌ است.

پیش از این معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد قول پیگیری وضعیت مصدومان را داده بود.

 

اخبار,اخبارحوادث,تصادف خودرو

 

اخبار,اخبارحوادث,تصادف خودرو

 

اخبار,اخبارحوادث,تصادف خودرو

 اخبار حوادث  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
کشته و ۲۶ زخمی در انفجار اتوبوس حامل نظامیان یمنی در صنعا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف اتوبوس با کامیون کشنده/15 تن کشته و مجروح شدند +عکس



  رئیس پلیس راه همدان از تصادف مرگبار اتوبوس با کامیون خبر داد.

سرهنگ شاکری رئیس پلیس راه استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در ساعت 3 و 40 بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از کرمانشاه به تهران در حال حرکت بود در کیلومتر 65 آزادراه جایگاه آفتاب با یک کامیون کشنده برخورد کرد.
 
وی در ادامه افزود : متاسفانه در پی وقوع این حادثه 3 مرد و یک زن کشته شدند و 11 تن دچار مجروحیت، که حادثه دیدگان با حضور نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ شاکری در پایان به علت حادثه اشاره کرد و اظهار داشت : کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه علت تصادف را عدم توجه به جلو از جانب راننده اتوبوس اعلام کردند.

 اخبارحوادث  ,خبرهای  حوادث,حوادث روز


 اخبار  حوادث - باشگاه خبر نگاران