اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

17 شهر و روستا درگیر سیلاب / تداوم باران در شرق کشور



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس سازمان امداد و نجات با اعلام گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی، گفت: ۶ استان گیلان، اردبیل، گلستان، کرمان، مازندران و سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار گرفتند.

دکتر ناصر چرخ‌ساز با اعلام اینکه ۱۱ شهرستان آستارا، املش، لنگرود، پارس‌آباد، آزادشهر، ارزوئیه، رامسر، تنکابن و زاهدان در ۴ استان کشور تا ساعت ۹ صبح امروز درگیر سیل و آبگرفتگی بوده‌اند، افزود: ۸ شهر و ۹ روستا درگیر سیل و آبگرفتگی شدند.

وی با اشاره به امدادرسانی به ۸۰ تن در مناطق درگیر سیل و آبگرفتگی عنوان کرد: ۲۴ تیم عملیاتی شامل ۹۸ امدادگر و نجات‌گر تخلیه آب از ۱۶ واحد مسکونی را انجام داده و یک مصدوم نیز به مرکز درمانی منتقل شد.

 ---------------------------

تداوم باران در شرق کشور/ بارش برف در ارتفاعات البرز

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از تداوم بارش باران در روز یکشنبه در نیمه شرقی کشور خبرداد.

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: از بعدازظهر فردا از میزان بارش کاسته شده و به جنوب شرق کشور محدود می‌ شود، در روز دوشنبه نیز بارش پراکنده در جنوب شرق و مناطقی از جنوب پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی، در این مدت در نیمه شمالی و جنوب شرق کشور نیز بارش باران پیش‌بینی می‌شود و در برخی مناطق همراه بارگبار و رعد و برق است.

وظیفه اظهار داشت: امشب و فردا بارش در برخی ارتفاعات البرز، شمال غرب و شمال شرق مناطق ذکر شده به صورت برف خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: فردا آسمان تهران، کمی ابری است. بیشینه و کمینه دمی پایتخت برابر ۲۰ و۱۰ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.

 

اخبار اجتماعی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
دو طرف درگیر در شرق اوکراین عقب نشینی کردند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیش بینی باران برای استانهای شمالی و گرد و غبار در جنوب و شرق کشور



اخبار,اخبار اجتماعی ,پیش بینی وضعیت هوا

 

اخبار اجتماعی - پیش بینی باران برای استانهای شمالی و گرد و غبار در جنوب و شرق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: در سه روز آینده دراستانهای شمال غرب برخی مناطق دریای خزر وزش باد و رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی می شود.

احد وظیفه به خبرآنلاین اعلام کرد: پیش بینی می شود که در دامنه های مرکزی البرز وبرخی مناطق سواحل دریای خزر در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعد وبرق پراکنده وجود داشته باشد.

او گفت : بنابراین روز چهارشنبه استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و در دامنه های البرز مرکزی وزش باد و رگبار و رعد وبرق پیش بینی می شود.


او با بیان اینکه دراین مدت در منطقه زابل در بعضی ساعات باد وگرد و خاك ادامه دارد گفت: این شرایط با شدت کمتری در برخی مناطق شرق ، شمال شرق ونواحی مرکزی کشور هم رخ می دهد.

وظیفه ادامه داد: در سه روز آینده در استان های واقع در جنوب غرب هم وزش باد همراه با گردوخاك پیش بینی می شود.


او گفت: استانهای خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سمنان و قم در این مدت با وزش باد شدید (10 تا 20 متر بر ثانیه) همراه هستند. وزش باد در مناطق کویری، جنوب سمنان و شرق قم سبب غبارآلود بودن هوای استان تهران می شود.

او تاکید کرد که درسه روزآینده نواحی مرکزی وشرقی خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج باشد.

وظیفه با اشاره به اینکه در فصل گرم بارش ها در بعد از ظهر و شب اغلب رگباری و موقت است گفت: بنابراین انتظار می رود در برخی نقاط به طور موقت، باران سبب طغیان رودخانه های فصلی و آب گرفتگی منازل بویژه در نقاط کوهپایه ای و روستایی شود.
اخبار اجتماعی - خبرآنلاین