اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

15 تن از عوامل ترور شهید مصطفی جنگی زهی بازدداشت شدند



  ترور شهید مصطفی جنگی زهی ,عوامل ترو شهید مصطفی جنگی زهی

 

با انجام عملیات اطلاعاتی؛

15 تن از عوامل ترور شهید مصطفی جنگی زهی بازدداشت شدند

وزارت اطلاعات با عملیات برق آسای تاکنون 15 نفر از تروریست‌ها و هسته‌های پیشتیبانی کننده ترور ناجوامردانه مولوی شهید مصطفی جنگی زهی را بازداشت کرد.

به گزارش سرویس سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند به دنبال ترور ناجوانمردانه مولوی شهید مصطفی جنگی زهی از علمای فرهیخته و استکبار ستیز استان سیستان و بلوچستان در زمستان سال گذشته، شناسایی عوامل جنایت پیشه این ترور به طور جدی در دستور کار وزارت اطلاعات قرار گرفت.

 

این بیانیه می‌افزاید: اقدامات اطلاعاتی امنیتی فشرده و همه جانبه‌ سربازان گمنام امام زمان (عج) به ویژه در اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، منجر به شناسایی عوامل اصلی آن جنایت گردید و با عملیات برق آسای صورت گرفته، تاکنون 15 نفر از تروریست‌ها و هسته‌های پیشتیبانی کننده آنها بازداشت شده‌اند.

 

در ادامه این بیانیه‌ آمده است: اطلاعات به دست آمده نشان دهند‌ه‌ دخالت مثلث شوم سازمان منافقین (در طراحی عملیات)، گرایش‌های انحرافی متصل به وهابیت (در صدور مجوز و انجام عملیات تروریستی)، کمک‌های مالی برخی کشورهای مرتجع منطقه تحت حمایت آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در آن اقدام تروریستی می‌باشد.

 

در پایان این بیانیه تاکید شده است: وزارت اطلاعات با عرض تسلیت مجدد به بازماندگان آن شهید به خون خفته، هشدار جدی به عوامل پشت پرده‌ آن ترور ناجوانمردانه و ضمن اعلام این که هرگز نقش هیچ یک از اضلاع خبیث این جنایت را از یاد نخواهد برد و در موقعیت مناسب به اقدام مقتضی خواهد پرداخت با قاطعیت تاکید می‌نماید با هر گونه سناریویی برای فریب افکار عمومی و غائله آفرینی برخورد خواهد کرد./باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
شهدای ترور اهل سنت-شهید مولوی مصطفی جنگی زهی(1)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر اطلاعات: خبرهای خوش از دستگیری عوامل ترور شهید علی محمدی به زودی اعلام می شود



 

وزیر اطلاعات: خبرهای خوش از دستگیری عوامل ترور شهید علی محمدی به زودی اعلام می شود

 

حیدر مصلحی در دیدار با یكی از تشكل های دانشجویی دانشگاه خاطرنشان كرد: خبرهای خوش در خصوص دستگیری عوامل ترور شهید علی محمدی به زودی اعلام می شود.

 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، یكی از تشكل های دانشجویی دانشگاه ها اخیراً دیداری با حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات داشتند.

در این دیدار اعضای این تشكل دانشجویی در خصوص فعالیت تشكل های دانشجویی در كشور و مسائل روز كشور با وزیر اطلاعات كشورمان به تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار مصلحی در خصوص دستگیری عوامل ترور شهید مسعود علی محمدی استاد فیزیك دانشگاه تهران اعلام كرده است: "خبرهای خوشی در راه است ".

شهید مسعود علی محمدی استاد فیزیك دانشگاه تهران روز سه شنبه ۲۲ دی ماه ۱۳۸۸ در مقابل منزلش توسط گروهك های ضدانقلاب و تروریستی وابسته به بیگانگان ترور شد.../خبرگزارى فارس