اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

‌حمید رسایی‌ در دفتر هیئت ‌رئیسه مجلس ‌تحصن كرد



 

 

 

‌حمید رسایی‌ در دفتر هیئت ‌رئیسه مجلس ‌تحصن كرد

 

یكی از نمایندگان تهران از شامگاه سه‌شنبه در دفتر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تحصن كرده است.

حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده تهران در اعتراض به نحوه اداره جلسه ‌علنی روز گذشته مجلس و ندادن فرصت به وی برای ارائه تذكر آئین‌نامه‌ای از سوی علی لاریجانی اقدام به تحصن كرده است.

روز گذشته سید‌كاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا در جلسه علنی مجلس اتهاماتی را مبنی بر پرونده داشتن در دادگاه ویژه روحانیت متوجه حمید رسایی كرد و نماینده تهران نیز در واكنش به این اقدام، خواستار فرصت پاسخگویی به اظهارات نماینده صومعه‌سرا بر اساس آئین‌نامه داخلی مجلس شد اما لاریجانی فرصت ارائه تذكر به رسایی نداد.

حمید رسایی عصر روز گذشته ‌تلاش كرد ‌‌نسخه‌ای از فیلم مذاكرات روز سه‌شنبه مجلس و اتهاماتی كه نماینده صومعه‌سرا علیه وی مطرح كرده را به دست بیاورد اما گویا ‌هیئت رئیسه مجلس ‌این فیلم را در اختیار وی قرار نداده است.

بر همین اساس، نماینده تهران از شامگاه سه‌شنبه در اعتراض به نحوه اداره جلسه علنی روز گذشته مجلس و ‌‌عدم ارائه فیلم جلسه دیروز به وی توسط هیئت رئیسه مجلس، در دفتر این ‌هیئت ‌متحصن شد.

‌حمید رسایی در گفت‌وگو با فارس این خبر را تأیید كرد اما ‌از ذكر توضیح بیشتر در این خصوص خودداری و اعلام كرد توضیحات لازم را در جلسه علنی امروز چهارشنبه ارائه می‌كند...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
حمید رسایی در مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ممانعت هیئت رئیسه مجلس از قرائت گزارش محرمانه 25 بهمن



 

ممانعت هیئت رئیسه مجلس از قرائت گزارش محرمانه 25 بهمن

 

 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: به دلیل موارد محرمانه ای که در گزارش گروه 5 نفره مجلس از بررسی حادثه 25 بهمن وجود دارد اجازه قرائت این گزارش در صحن علنی مجلس داده نشده است.

 

جاسم ساعدی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر در بیان علت تاخیر در قرائت گزارش کمیته ویژه بررسی فتنه و حوادث 25 بهمن ماه گفت: این گزارش این هفته در دستور کار صحن علنی مجلس نبوده است اما رئیس و نواب رئیس مجلس به دلیل موارد محرمانه ای که در این گزارش وجود دارد از قرائت آن در صحن علنی مجلس و انتشار آن در میان افکار عمومی ممانعت کردند.

وی ادامه داد: این گزارش از سوی هیئت رئیسه به کمیته پنج نفره ارجاع داده شد تا با حذف موارد محرمانه یا اصلاح آن یا کلی گویی در خصوص موضوعات محرمانه آن را برای قرائت از پشت تریبون صحن علنی مجلس آماده کنند.

وی گفت: گزارش مجلس از 25 بهمن ماه هفته آینده نیز در صحن قرائت نمی شود.../مهر