اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

۹ کشته در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته/ تصادف هوو با اسکانیا و ولوو جان دو نفر را گرفت



۹ کشته در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته/ تصادف هوو با اسکانیا و ولوو جان دو نفر را گرفت

رییس‌ مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از برخورد مرگبار هوو با اتوبوس و تریلی در آزادراه قزوین - کرج خبر داد.

حوادث - سرهنگ رضا سلبی در این باره گفت: برابر اعلام پلیس‌راه استان قزوین روزگذشته بر اثر تصادف بین یک‌دستگاه کامیون بنز، یک‌دستگاه کامیون شورلت، یک‌دستگاه سواری دوو، یک‌دستگاه سواری پژو 405 و یک‌دستگاه سواری پراید در کیلومتر 28 آزادراه - قزوین کرج یک تن کشته و دو تن مجروح شدند. کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را عدم‌توجه به جلو از جانب راننده کامیون بنز اعلام کردند.

به گفته وی در تصادف دیگر بین یک‌دستگاه تریلی هوو، یک‌دستگاه اتوبوس اسکانیا و یک‌دستگاه تریلی ولوو در کیلومتر 27 آزادراه قزوین کرج دو کشته و یک مجروح برجای گذاشت. کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را عدم‌رعایت حق‌تقدم از جانب راننده تریلی هوو اعلام کردند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، درتشریح تصادف در استان لرستان گفت: روزگذشته بر اثر تصادف بین یک‌دستگاه سواری پراید و یک‌دستگاه وانت نیسان در کیلومتر 5 جاده خرم‌آباد - بروجرد یک تن کشته و سه تن مجروح شدند که کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده سواری پراید اعلام کردند .

وی گفت: برابر اعلام پلیس‌راه استان خراسان شمالی روز شنبه تصادف یک دستگاه سواری پژو 405 و یک‌دستگاه وانت‌پیکان در کیلومتر 28 محور چمن بید به رباط پنج مجروح برجای گذاشت. علت این تصادف از سوی کارشناسان پلیس‌راه انحراف به چپ از جانب راننده سواری پژو 405 اعلام شد.

سلبی درباره تصادف جرحی در استان آذربایجان شرقی گفت: برابر اعلام پلیس‌راه استان آذربایجان شرقی در ساعت 13 روزگذشته بر اثر واژگونی یک‌دستگاه وانت‌پیکان در کیلومتر 187 جاده فرعی خاورانا پنج تن مجروح شدند.

به گفته وی کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده وانت‌پیکان اعلام کردند.
سلبی افزود: برابر اعلام پلیس‌راه استان هرمزگان روزگذشته تصادف دو دستگاه سواری پراید در کیلومتر 75 محور فرعی فاریاب در استان هرمزگان یک کشته و چهار مجروح برجای گذاشت. علت این تصادف از سوی کارشناسان پلیس‌راه تجاوز به چپ از جانب راننده یکی از دو دستگاه سواری پراید اعلام شد.

رییس‌ مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره تصادف فوتی در استان اصفهان گفت: تصادف یک‌دستگاه موتوسیکلت و یک‌دستگاه سواری پراید در کیلومتر 10 کمربندی اصفهان - نجف‌آباد در استان اصفهان دو تن کشته شدند. علت این تصادف از سوی کارشناسان پلیس‌راه عدم‌توجه به جلو از جانب راکب موتورسیکلت اعلام شد.

به گفته وی برخورد یک‌دستگاه موتورسیکلت و یک‌دستگاه سواری پژو پارس در کیلومتر 10 محور گناوه - برازجان در استان بوشهر در روزگذشته دو کشته برجای گذاشت که علت این تصادف از سوی کارشناسان پلیس‌راه در حال بررسی است.

رییس‌ مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره مهمترین علل تصادفات در معابر برونشهری افزود: با بررسی تصادفات فوتی و جرحی حادث در معابر برون شهری کشور در روزگذشته مهمترین علل حوادث شامل عدم‌توجه به جلو 28.2 درصد تخطی از سرعت مطمئنه 18.2درصد ا نحراف به چپ 14.4درصد عدم‌رعایت حق‌تقدم 20.4 درصد خستگی و خواب‌آلودگی 7.7 درصد می شود.
به گفته وی 40 درصد از این تصادفات مربوط به واژگونی خودروها و هفت درصد آن نیز مربوط به برخورد با عابران پیاده بود./ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
تصادف وحشتناک و کشته شدن دو نفر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

20 کشته و 28 مجروح حاصل تصادفات 48 ساعت گذشته



حوادث جاده ای ,تعداد كشته شدگان در حوادث جاده ای

20 کشته و 28 مجروح حاصل تصادفات 48 ساعت گذشته

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از کشته و مجروح شدن 48 نفر از هموطنانمان طی 48 ساعت گذشته در جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ رضا سلبی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در تشریح تصادفات 48 ساعت گذشته در جاده‌های کشور گفت: برابر اعلام پلیس راه استان خراسان رضوی روز پنجشنبه بر اثر تصادف بین یک دستگاه سواری تندر 90 با یک دستگاه سواری پژو 405 در جاده گناباد - مهنه 4 نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد: در این روز همچنین بر اثر تصادف بین یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه کامیون در کیلومتر 40 جاده بروجن به زرین شهر 3 نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: بر اساس اعلام پلیس راه استان گیلان در سانحه دیگری که روز پنجشنبه رویداد، بر اثر تصادف بین یک دستگاه وانت نیسان با یک دستگاه سواری پژو 405 در جاده اسالم به خلخال 5 نفر مجروح شدند.

وی با بیان اینکه در سانحه‌ای که روز جمعه در استان مرکزی و جاده دلیجان به اصفهان رخداد، بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو پارس  2 نفر کشته شدند گفت: برابر اعلام پلیس راه استان گلستان در این روز بر اثر خروج از جاده یک دستگاه اتوبوس بنز در جاده جنگل گلستان  4 نفر مجروح شدند.

سلبی همچنین گفت: روز جمعه بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو پارس در  جاده شاهرود به سبزوار یک نفر کشته و 5 نفر مجروح شدند.

وی تأکید کرد: در این روز بر اثر تصادف بین یک دستگاه وانت تویوتا با یک دستگاه سواری پیکان در جاده قائمیه به شیراز 3 نفر کشته و 3 نفر مجروح شدند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور اعلام کرد: برابر اعلام پلیس راه استان لرستان در روز جمعه بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پرادو در جاده فرعی بیشه 6 نفر کشته و 4 نفر مجروح شدند.

وی گفت: بامداد امروز هم بر اثر تصادف بین دو دستگاه موتور سیکلت در محور بندر عباس سیرجان در استان هرمزگان یک نفر کشته و 5 نفر دیگر مجروح شدند./فارس