اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

۵ هزار تروریست آموزش دیده توسط داعش به اروپا باز می‌گردند



 اخباربین الملل  ,خبرهای بین الملل, داعش

مقامات امنیتی اروپا از بازگشت دست کم پنج هزار افراطی غربی به قاره سبز پس از آموزش دیدن و فرا گرفتن آموزش‌های نظامی در عراق و سوریه از سوی نیروهای داعش خبر می دهند.

به گزارش  مهر، قاره اروپا که از سال گذشته به دلیل بازگشت اندک چهره های افراطی شاهد وقوع حملات تروریستی بودد اکنون با بحرانی جدی تر روبرو شده و آن بازگشت دست کم پنج هزار تروریست از عراق و سوریه است.

دیلی میرور در این رابطه می نویسد: رئیس پلیس اروپا با اعلام این خبر اعلام کرده که قاره سبز هم اکنون با بزرگترین تهدید خود مواجه است.

از زمان آغاز بحران سوریه، کشورهای غربی همگام با اعراب خلیج فارس با هدف براندازی نظام قانونی سوریه امر انتقال چهره های افراطی را به خاورمیانه تسهیل کردند اما این سیاست آنها نتیجه عکس داشت و اکنون این چهره های افراطی با پشت سر گذاشتن آموزش های نظامی تبدیل به تروریست های خطرناکی شده اند که نمونه هایی از اقدامات خود را در یک سال اخیر در فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی به تصویر کشیده اند.


  اخبار  بین الملل - مهر 


ویدیو مرتبط :
هلاکت یک هزار تروریست داعش درعراق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیوستن تروریست‌های‌سوری آموزش‌دیده سیا به داعش



اخبار,اخبار بین الملل, تروریست‌های‌سوری


اخبار بین الملل -  پیوستن تروریست‌های‌سوری آموزش‌دیده به داعش

یک گروه از شبه نظامیان مخالف دولت سوریه که توسط آمریکا در اردن آموزش دیده بودند، پیوستند.

به گزارش فارس، پایگاه خبری دبکا گزارش داد که گروه مسلح موسوم به «یرموک» از تیپ‌های وابسته به ارتش آزاد سوریه که طی دو سال گذشته توسط سازمان سیا در اردن آموزش دیده و مورد حمایت آمریکا بود به داعش پیوست.

این پایگاه خبری صهیونیستی به نقل از واحد ضد تروریست ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که ارتش اسرائیل هم به این گروه شبه نظامی سلاح می‌داده تا با ارتش سوریه بجنگد.

پیش از این نیز گروه‌هایی از ارتش آزاد که مورد حمایت کشورهای غربی هستند به داعش پیوسته بودند و همین مسئله باعث نگرانی فزاینده در میان استراتژیست‌های غربی شده بود.

آنها تاکید داشتند که با پیوستن این گروه‌ها که توسط آمریکا در اردن و ترکیه آموزش دیده‌اند و سلاح‌های پیشرفته برخوردارند داعش قوی‌تر شده و می‌تواند ضربات بیشتری را به آمریکا وارد کند.


  اخبار بین الملل  -  فارس