اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک زن صاحب بهترین رستوران اسپانیا+عکس



اخبار,اخبارجدید,اخبار 

جالب

یک زن صاحب بهترین رستوران اسپانیا+عکس

رستوارن "ملی ملو” در اسپانیاجایزه بهترین اوردور ساراگوسا در سال ۲۰۱۲ را از آن خود کرده است.

به گزارش روزگارنو، راکل مارسن، صاحب رستوران در گفتگو با یورونیوز ،راز موفقیت رستوران را آشکار می کند و برای جوانانی که می خواهند رستوران باز کنند، نصایحی دارد.

او می گوید: «فکر می کنم راز موفقیت رستوران این است که طوری کار کنید که گویی روز اولی است که رستوران را باز کرده اید. باید درب رستوران با اشتیاق باز کنید و از خود بپرسید که چند نفر امروز به رستوران خواهند آمد و خواهند گفت که "رستوران بسیار خوبی است و به من در اینجا به من خوش گذشت”. اگر این دیدگاه را از دست بدهید واگر برایتان اهمیت نداشته باشد که مشتری هاتان راضی باشند یا نباشند و فقط به این فکر کنید که چه قدر پول عایدتان شده است، اینشور و شوقرا از دست خواهید داد.»

خانم راکل برای همقطاران آینده خود نیز پندی دارد: «نصیحت من به جوان هایی که می خواهند رستوران باز کنند این است: عجله نکنید اول تا آنجا که می توانید بیاموزید ممکن است در رویای باز کردن رستوران باشید اما لازم نیست فورا اقدام کنید. می توانید تا آنجا که ممکن است از آدم های مختلف نکاتی را یاد بگیرید.»/روزگارنو


ویدیو مرتبط :
تولید کباب گیر|کباب زن، جوجه سیخ کن، همبرگر زن| تجهیز رستوران از صفر تا صد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال ورود یک زن محجبه مسلمان به استخر در اسپانیا (+عکس)



اخبار بین الملل - جنجال ورود یک زن محجبه مسلمان به استخر در اسپانیا (+عکس)

این اقدام در برخی دیگر از شهرهای اسپانیا نیز تکرار شد و شهرداری آنها با صدور بخشنامه هایی تنها لباس مجاز برای ورود زنان و مردان به استخر را "مایو" اعلام کرده است.

ورود یک زن محجبه مسلمان با حجاب اسلامی به استخری عمومی در اسپانیا جنجال گسترده ای در رسانه های این کشور ایجاد کرد و سبب شد شهرداری شهر " ویتوریا" در شمال اسپانیا ورود با لباس و بدون مایو به استخر را ممنوع اعلام کند.


به گزارش عصر ایران به نقل از سی ان ان ترک پس از ورود یک زن مسلمان با لباس به استخری در شهر ویتوریا ، عده ای از حاضران در محل به این اقدام اعتراض کردند و خواستار خروج این زن مسلمان از استخر شدند.

با بالا گرفتن این موضوع مخالفان این اقدام به شهرداری شهر شکایت بردند و در نهایت شهرداری ویتوریا با صدور بخشنامه ای ورود بدون مایو به استخرهای عمومی شهر را ممنوع اعلام کرد.

این اقدام در برخی دیگر از شهرهای اسپانیا نیز تکرار شد و شهرداری آنها با صدور بخشنامه هایی تنها لباس مجاز برای ورود زنان و مردان به استخر را "مایو" اعلام کرده است.

رسانه های اسپانیا درباره این موضوع نظرات مختلفی ابراز کرده اند . گروهی از رسانه ها این بخشنامه شهرداری ها در اسپانیا را ناشی از دیدگاه " دین ستیزانه " دانسته اند ولی گروهی دیگر از رسانه ها در دفاع از این اقدام گفته اند همان گونه که در کشورهای اسلامی ورود به اماکن مقدسه از جمله مساجد با آداب مخصوص خود از جمله در آوردن کفش همراه است، در اسپانیا نیز ورود به استخرهای عمومی آداب مخصوص خود را دارد ، که پوشیدن مایو از جمله آنها است.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,ورود یک زن محجبه مسلمان به استخر در اسپانیا

 اخبار بین الملل - عصر ایران