اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک زن سوری به دنبال کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا +(تصویر)



ثریا فقس، نامزد مستقل ریاست جمهوری آمریکا در انتخابات آینده این کشور است. پدر ثریا، میشیل فقس در سال 1971 از شهر حلب سوریه به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد، و با مادر ثریا، "دالی" که از ونزوئلا به آمریکا آمده بود، ازدواج کرد و در سال 1981 ثریا در شهر نیویورک به دنیا آمد.

اخبار,اخباربین الملل ,انتخابات  ریاست جمهوری آمریکا

به گزارش العربیه، ثریا، که خود عضو حزب جمهوریخواه آمریکاست، تصمیم گرفته تا در انتخابات آینده ریاست جمهوری این کشور بصورت مستقل شرکت کند. او می گوید با وجود آنکه عضو حزب جمهوریخواه است، به دلیل اینکه در لیست نامزدان این حزب قرار گرفتن کار دشواری است، تصمیم گرفته تا بصورت مستقل وارد مبارزات انتخاباتی شود.

ثریا که در سال 1981 در نیویورک به دنیا آمده، تحصیلات خود را در رشته حقوق سیاسی و روابط بین الملل ادامه داده، و اکنون 15 سال است که تدریس می کند.

ثریا بر رویدادهای خاورمیانه تمرکز دارد، و معتقد است که "تفاوتهای فرهنگی و تفاوتهای زبانی" باعث رنج بسیار مردم این منطقه شده است.

او برای ریاست جمهوری برنامه ای اعلام کرده که در راس آن "حفظ امنیت ملی ایالات متحده آمریکا" قرار دارد.


اخبار بین الملل  -  فرارو 


ویدیو مرتبط :
کاندیداتوری دکتر سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجری زن سوری از نظام سوریه جدا شد/ تصویر



مجزی زن سوری از نظام سوریه جدا شد/ تصویر

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

العربیه مدعی شد: علا عباس گوینده تلویزیون دولتی سوریه در اعتراض به حوادث اخیر این کشور، از نظام سوریه جدا شد.

 این شبکه عربی اضافه کرد: گوینده تلویزیون سوریه در بیانیه ای که به این مناسبت منتشر کرد آورده است که ملت سوریه 40 سال است در انتظار کامل شدن حقوق شهروندی است.

وی در این زمینه افزود:" رژیم دمشق این حق را از مردم سلب کرده است و از انتقال سوریه به کشوری آزاد خودداری می کند."

خانم علا عباس در بیانیه ای که خود خوانده است ، رژیم سوریه را متهم کرد که با استفاده از عوامل روانی و اجتماعی در پی ایجاد اختلافات فرقه ای و تحریک علوی ها بر ضد دیگر مردمان سوریه است./انتخاب