اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گزارش جنجالی مجله آمریکایی از ارتباط تدکروز با 5 زن!



 یک مجله آمریکایی در گزارشی نوشته است که تد کروز نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری این کشور با 5 زن ارتباط داشته است.

 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل, تد کروز

 

به گزارش میزان؛ مجله نشنال اینكوایر درمقاله ای ادعا كرده است تدكروز با 5 زن خارج از ازدواجش رابطه داشته است.

گزارش این مجله بازتاب زیادی در رسانه های آمریکا داشته است.

در همین حال تد كروز ادعاهای نشنال اینكوایر مبنی رابطه داشتن با 5 زن را "اشغال" خواند و گفت: ترامپ پشت این موضوع است.

پیشتر دونالد ترامپ عکس همسر خود و همچنین همسر تد کروز را بر روی صفحه توئیتر خود منتشر کرده و زیر آن نوشته بود که یک عکس به هزار حرف می ارزد.

ترامپ همچنین تهدید کرده بود درباره همسر کروز افشاگری می کند.

 

  اخبار بین الملل  -  میزان  


ویدیو مرتبط :
آنونس مستند جنجالی مجله صبح

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارتباط نامشروع کریس رونالدو با یکی از مدل های مجله آمریکایی + تصاویر



اخبار,اخبارورزشی, کریس رونالدو

دانیلا چاوز از اسرار کریس رونالدو پرده برداشت.

یکی از مدل های شیلیایی یک مجله آمریکایی اعلام کرده است زمانی که "کریس رونالدو"(Cristiano Ronaldo) با "ایرینا شایک"(Irina Shayk) نامزد بوده، با او ارتباط نامشروع داشته است. در مصاحبه ای که یک نشریه مکزیکی با "دانیلا چاوز"(Daniella Chavez) انجام داده، رازهایی از زندگی شخصی ستاره 30 ساله پرتغالی برداشته شده است.

اخبار,اخبارورزشی, کریس رونالدو

دانیلا چاوز

او در مصاحبه با این نشریه گفته است: «من "کریستیانو" را در نوامبر 2014 در آمریکا دیدم. ما از آن زمان با هم از طریق اسکایپ و ایمیل در ارتباط بودیم.»

اخبار,اخبارورزشی, کریس رونالدو

دانیلا چاوز

وی ادامه داد: «"کریستیانو" در ابتدا بسیار خجالتی بود اما زمانی که اعتمادش جلب شد تغییر کرد. او من را دوست داشت اما هیچ گاه این موضوع را به من بروز نداد».

نامزدی "شایک" و "رونالدو" مدت کوتاهی پس از این که توپ طلایی به "رونالدو" داده شد به هم خورد. مشخص شده است که "رونالدو" در زمانی که با او نامزد بوده، با دختران زیادی ارتباط داشته است.

 

اخبار,اخبارورزشی, کریس رونالدو

شایک  و رونالدو

 زمانی که از پایان ارتباط "رونالدو" با "شایک" مدل 29 ساله روس سوال شد، "رونالدو" پاسخ داد: «بی شک، ترجیح می دهم که با کسی باشم اما با فرد مناسب».

 اخبار ورزشی  - سیمرغ