اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گران‌ترین آپارتمان فروخته شده در هفته گذشته(جدول)



  هفته گذشته قرارداد فروش ۷آپارتمان میلیاردی به ثبت رسید. بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران با وجود آنکه همچنان بیشترین حجم خرید و فروش‌ها متعلق به آپارتمان‌های ارزان قیمت است اما تعداد معاملات میلیاردی ثبت شده در محدوده زمانی ۵ تا ۱۲ آذر ماه حدود ۷ معامله است.

نخستین قرارداد ثبت شده متعلق به آپارتمانی ۱۶۵ متری در شهرک آزمایش است که به قیمت متری ۶ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان به فروش رفته است. قیمت کل این آپارتمان یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان است. همچنین آپارتمانی در محله ولنجک به متراژ ۱۹۵ متر به قیمت ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان به فروش رفت. در معامله دیگری در محله امانیه (منطقه ۳) آپارتمانی ۱۵۴ متری، یک میلیارد و ۳۵ هزار تومان فروخته شد. اما گران‌ترین آپارتمان فروخته شده در هفته گذشته، آپارتمانی ۲۸۵ متری در محله فرمانیه، حصار بوعلی بود که ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به فروش رفت. همچنین هفته گذشته در محله نصر گیشا آپارتمانی ۱۷۲متری به قیمت یک میلیارد و ۱۶۰میلیون تومان فروخته شد. فروش میلیاردی دیگری که به ثبت رسیده، آپارتمانی در محله سهرودی باغ صبا است که متراژ آن ۱۹۹ متر است و ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به فروش رفته است. در این هفته همچنین آپارتمانی ۱۹۴ متری در محله پسیان به قیمت ۲ میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان به فروش رفت.
 

اخبار,اخبار اقتصادی,بازار مسکن

اخباراقتصادی - دنیای اقتصاد


ویدیو مرتبط :
‫قیمت آپارتمان در کرج؟ +جدول‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گران‌قیمت‌ترین آپارتمان در هفته گذشته(+جدول)



اخبار اقتصادی - نبض بازار
گران‌قیمت‌ترین آپارتمان در هفته گذشته

اگرچه رکود حاکم بر معاملات بازار مسکن سبب شده تا مالکانی که واحدهای مسکونی خود را برای فروش به بازار عرضه کرده‌اند، از قیمت‌های اولیه خود قدری عقب نشینی کنند و قیمت‌های پیشنهادی خود را کاهش دهند، اما در میان فایل‌های عرضه شده به بازار هنوز هم واحدهای گران قیمت با ویژگی‌های خاص دیده می‌شوند که مالکان آنها قیمت‌های متفاوت از سایر واحدهای منطقه را برای ملک خود پیشنهاد کرده‌اند.

در حال حاضر برخی واحدهای عرضه شده به بازار فروش مسکن با قیمت‌های بالاتر از قیمت‌های نرمال منطقه خود در بازار فروش عرضه شده‌اند که به نظر می‌رسد، ویژگی بارزی در آن واحد ملاک تعیین قیمت از سوی مالک قرار گرفته است.


هر چند این ویژگی‌ها نباید ملاك تعیین نرخ‌های بالا قرار گیرد. به عنوان مثال یك واحد نوساز 285 متری در سعادت آباد مترمربعی 28 میلیون تومان قیمت گذاری شده است که در چند روز گذشته یکی از بالاترین قیمت‌های فروش آپارتمان مسکونی در تهران بوده است. این در حالی است که به گفته مشاوران املاک این منطقه متوسط قیمت واحدهای عرضه شده در این محدوده بین 9 تا 15 میلیون تومان است.


البته به گفته مشاوران املاک این منطقه با وجود ویژگی‌های جذاب این واحد، رکود حاکم بر معاملات مسکن امکان فروش این واحد را با قیمت تعیین شده برای مالک کمتر
می‌کند.


قیمت‌های پیشنهادی ستون نبض بازار امروز به برخی از گران قیمت‌ترین واحدهای مسکونی شهر تهران اختصاص دارد.

 

اخبار ,اخبار اقتصادی ,گران‌قیمت‌ترین آپارتمان در هفته گذشته

اخبار اقتصادی -دنیای اقتصاد