اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گرانترین هتل ژاپنی در کتاب ركوردار گینس ثبت شد.



 

 

گرانترین هتل ژاپنی ركوردار گینس شد

 

رسانه های دولتی ژاپن از ثبت یك هتل واقع در پایتخت این كشور در كتاب ركوردهای گینس به دلیلاجاره اتاق هایش برای هر شب ۶۷۱ هزار دلار خبر دادند.

 

به گزارش ایسنا، «شی هایا كاوا»، سخنگوی هتل «ماندراین اورینتال» در «توكیو» در مصاحبه ای با رسانه های دولتی ژاپن، تصریح كرد: این هتل ۱۷۸ اتاق، ۹ رستوران و چندین سالن ورزش و سرگرمی دارد و اجاره اتاق برای هر شب ۵۵ میلیون ین، معادل ۶۷۱ هزار و ۸۰۰ دلار است.

 

وی خاطر نشان كرد: رستوران ها از ساعت ۱۵ هر روز فعالیت خود را آغاز می كنند و این ۹ رستوران ظرفیت ۵۰۰ مهمان را دارند.

 

نمایندگان كتاب ركوردهای گینس قرار است با حضوردر این هتل گرانقیمت، نام آن را در این كتاب به ثبت برسانند.

منبع:خبرگزاری ایسنا


ویدیو مرتبط :
مراسم تشییعی که در کتاب گینس ثبت شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گرانترین هتل ژاپنی ركوردار گینس شد


رسانه‌های دولتی ژاپن از ثبت یك هتل واقع در پایتخت این كشور در كتاب ركوردهای گینس به دلیل اجاره اتاق‌هایش برای هر شب 671 هزار دلار خبر دادند. «شی هایا كاوا»، سخنگوی هتل «ماندراین اورینتال» در «توكیو» در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی ژاپن، تصریح كرد: این هتل 178 اتاق، 9 رستوران و چندین سالن‌ ورزش و سرگرمی دارد و اجاره اتاق برای هر شب 55 میلیون ین، معادل 671 هزار و 800 دلار است. رسانه‌های دولتی ژاپن از ثبت یك هتل واقع در پایتخت این كشور در كتاب ركوردهای گینس به دلیل اجاره اتاق‌هایش برای هر شب 671 هزار دلار خبر دادند. «شی هایا كاوا»، سخنگوی هتل «ماندراین اورینتال» در «توكیو» در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی ژاپن، تصریح كرد: این هتل 178 اتاق، 9 رستوران و چندین سالن‌ ورزش و سرگرمی دارد و اجاره اتاق برای هر شب 55 میلیون ین، معادل 671 هزار و 800 دلار است.



وی خاطر نشان كرد: رستوران‌ها از ساعت 15 هر روز فعالیت خود را آغاز می‌كنند و این 9 رستوران ظرفیت 500 مهمان را دارند. نمایندگان كتاب ركوردهای گینس قرار است با حضوردر این هتل گرانقیمت، نام آن را در این كتاب به ثبت برسانند.

منبع : ایسنا