اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کیف پولی که مانع ولخرجی می شود +عکس



کیف پولی که مانع ولخرجی می شود +عکس

خرید کردن نیازمند خرج پول است و گاهی اوقات انسان ها به قدری به مبهوت خرید کردن می شوند که فراموش می کنند باید از پس اندازخود برای خرید استفاده کنند. دراین زمان است که همیشه باید یک هشدار برای انسان ها وجود داشته باشد.

والدین معمولا فرزندان خود را راهنمایی می کنند تا درست و به جا خرید کنند و همیشه آن ها را از صرف هزینه های اضافی منع می کنند اما در مواقعی که والدین کنار آن ها حضور ندارند ممکن است دست به کارهای شیطنت بار بزنند.

طراحان به تازگی کیف پولی ساخته اند که می تواند از زیاده روی در خرید کردن جلوگیری کند. این کیف پول زمانی که درحال خرج اضافی باشید از دست خارج شده و با چرخ هایی که روی آن نصب شده است پا به فرار میگذارد.

 کیف پولی که مانع ولخرجی می شود +عکس,کیف پول,جدیدترین کیف پول

 درون این کیف پول بلندگوهایی نیز نصب شده است که هشدارهای مختلف پخش می کند و به شما یادآوری می کند که نباید خرج بیش از درآمد داشته باشید. این کیف پول همچنین در شرایط خاص می تواند با والدین صاحب کیف نیز ارتباط برقرار کند.

سازندگان ژاپنی کیف پول می گویند این کیف پول با توجه به میزان پولی که از آن خارج می شود کار می کند و اگر از سقف مجازی فراتر رود پا به فرار می گذارد. در صورتی که صاحب کیف نیز آن را بگیرد، کیف شروع به فریاد زدن و درخواست کمک خواهد کرد.

بر طبق آماری که سازندگان این کیف گرفته اند، ابداع جالب آن ها می تواند تا 80 درصد مواقع مفید باشد زیرا فرد پس از گرفتن کیف به خودش آمده و متوجه می شود که نباید بیش از یک حد مجاز خرج داشته باشد. 

   کیف پولی که مانع ولخرجی می شود +عکس,کیف پول,جدیدترین کیف پول


منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
آموزش دوخت کیف چرمی (کیف پولی مردانه )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کیف پولی عجیب مخصوص ولخرج ها! +عکس


کیف پولهای هوشمند عجیبی عرضه شده اند که وقتی مشغول خرید هستید با تغییر شکل دادن سعی می کنند که شما را از زیاد پول خرج کردن منصرف کند!

خبرگزاری مهر: کیف پولهای هوشمند عجیبی عرضه شده اند که وقتی مشغول خرید هستید با تغییر شکل دادن سعی می کنند که شما را از زیاد پول خرج کردن منصرف کند!

کریسمس نزدیک است و بسیاری از مردم دنیا در حال انجام خریدهای سال نو هستند به طور معمول خرید کردن با کارتهای اعتباری موجب می شود که فرد متوجه نشود چه میزان پول خرج می کند. در این راستا یک مخترع خوش ذوق کیف پولهای هوشمند عجیبی را اختراع کرده است که وقتی در حساب بانکی شما پول زیادی نیست تلاشی جدی را برای منصرف کردن شما از خرید کردن آغاز می کنند. یکی از این کیف پولها وقتی که کاربر مشغول خرید است ولی موجودی حساب بانکی اش کافی نیست تغییر شکل داده و خود را جمع و چروک می کند.

کیف پولی عجیب مخصوص ولخرج ها! +عکس

مدل دیگری از این کیف پول  ها که تاشو است زمانی که به اندازه کافی پول در کارت اعتباری نباشد سفت می شود به طوریکه صاحب کیف نمی تواند آن را باز کند و کارت خود را بیرون بیاورد. کیف پول بعدی هر چند دقیقه یکبار با لرزیدن به صاحب کیف یادآوری می کند که خرید نکند چون به اندازه کافی پول نداری.

ایده ایجاد این سه کیف پول از آنجا شکل گرفت که در قرن ۲۱ مردم در جامعه ای زندگی می کنند که پول نقد کمتری با خود حمل می کنند و با کارتهای اعتباری خرید می کنند. براساس گزارش دیلی میل، این کیف پولها را یک طراح مخترع به نام "جان کستنر” که در "مدیا لب” موسسه تکنولوژی ماساچوست (ام. آی. تی) کار می کند ابداع کرده است.

 کیف پولی عجیب مخصوص ولخرج ها! +عکس

هر سه کیف پول در داخل خود یک رایانه کوچک دارند که از طریق یک اتصال بلوتوث به تلفن همراه فرد وصل می شود و از طریق اینترنت تلفن همراه به اطلاعات حساب بانکی صاحب کیف دسترسی پیدا می کند به این ترتیب می فهمد که موجودی حساب مالک چقدر است و چقدر حق دارد خرید کند.