اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کوچکترین دختری که به یک ستاره رسانه ای تبدیل شد +عکس



اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

کوچکترین دختری که به یک ستاره رسانه ای تبدیل شد +عکس

دختر نوزادی که 8 هزار پوند لباس و کفش از برندهای معروف تجاری دارد سوژه رسانه ها شد.

این دختر کوچک که به لطف تلاشهای مادرش به یک ستاره رسانه ای تبدیل شده است در شرایطی بحرانی متولد شد و به صورت معجزه آسایی زنده ماند.او "پرنسس تیانا" نام دارد  و تنها با یک ریه و یک کلیه و قلبی که در سمت راست بدن قرار داشت به دنیا آمده بود  به طوریکه هیچکس امیدی به زنده ماندن او نداشت اما امروز او 9 ماهه است و مادر 19 ساله اش به خاطر نشان دادن شادمانی اش از زنده ماندن این نوزاد 80 هزار پوند هزینه کرد تا انواع پوشاک از برندهای معروف تجاری را برای دخترش تهیه کرده و او را به یک سوژه رسانه ای تبدیل کند.

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

این زن که علاقه زیادی به "کتی پرایس" طراح معروف مد دارد سعی کرده است اکثر لباسهای کودکش را از طرحهای وی انتخاب کند او حتی نام دخترش را از روی نام دختر کتی پرایس "تیامی" الهام گرفته است .

این خانم به همراه همسر 19 ساله اش انواع لباسها و کفشها با برندهایی نظیر دیور، ورساچه و پرایس را برای دخترش تهیه کرده است و میگوید او باید همانند نامش مثل یک پرنسس واقعی زندگی کند.

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

پدر این دختر هم 19 ساله است و میگوید قصد دارد همچنان به ریخت و پاشهایش برای خرید لباسهای گرانقیمت برای این دختر کوچولو ادامه دهد./پرداد

 

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید


ویدیو مرتبط :
دختری که به شبح تبدیل شده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختری که در حال تبدیل شدن به مجسمه است +عکس



دختری که در حال تبدیل شدن به مجسمه است +عکس

"الی مک کین" دختر بچه 6 ساله ای است که بر اثر یک بیماری نادر در حال تبدیل شدن به مجسمه انسانی است.


به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، استخوان به عنوان ستون بدن شناخته می شود پس هر مشکل کوچکی در آن می تواند مسبب مشکلات بزرگ باشد پس اولین نقطه ای که باید مراقب آن باشیم استخوانست.

"الی مک کین" دختر بچه 6 ساله اهل آمریکاست که از یک مشکل بیماری بسیار نادر رنج می برد. این بیماری باعث می شود به مرور زمان تمام عضلات و ماهیچه های بدن او تبدیل به استخوان شود.

 بیماری استخوانی, استخوان, بیماریهای  استخوان

 سندروم "مردسنگی" در دنیا تنها 750 نفر را مبتلا کرده است. این بیماری به طور عجیبی سریع رشد می کند تا به حدی برسد که فرد تنها قادر به تکان دادن لب هایش باشد. پزشکان تا به حال نتواسته اند درمانی برای این بیماری پیدا کنند.

مادر این کودک می گوید هر تکان شدیدی که بدنش می خورد یا هر بار که به زمین می افتند باعث می شود بیماری با سرعت بیشتری رشد کند به همین علت سعی میکنیم او را از برخی کارها دور کنیم. مادر او افزود: نگرانی ما از روزی است که او بزرگ شده و از دست ما ناراحت باشد چرا که نگذاشتیم در روزهایی که می توانست بازی کند.
بیماری او به زبان ساده باعث می شود که یک روکش استخوانی روی استخوان های حال حاضرش کشیده شود. این روزها "الی" دچار دردهایی در قسمت پا شده که نشان می دهد بیماری در حال رشد است. 

منبع:yjc.ir