اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کوس رسوایی فوتبال در برنامه ۹۰


در برنامه دوشنبه شب 90 که موضوعش رسیدگی به ناهنجاری های فوتبال بود ، اسم بسیاری از بزرگان فوتبال به عنوان متهمان در پرونده رسوایی فوتبال مطرح شد. از شخص عزیز محمدی که در برنامه حاضر بود تا حسین هدایتی تا نبی دبیرکل فدراسیون و عباس ترابیان و شخص علی پروین.

 برنامه ویژه تخلف رسیدگی به تخلفات فوتبال ، با پرده دری همراه بود.

در برنامه دوشنبه شب 90 که موضوعش رسیدگی به ناهنجاری های فوتبال بود ، اسم بسیاری از بزرگان فوتبال به عنوان متهمان در پرونده رسوایی فوتبال مطرح شد. از شخص عزیز محمدی که در برنامه حاضر بود تا حسین هدایتی تا نبی دبیرکل فدراسیون و عباس ترابیان و شخص علی پروین.

بحث از امتیازاتی شروع شد که از استیل آذین کم شده. نمونه ای از اخاذی های انجام شده در تهران از فرزند یک جانباز توسط یک بازیکن سابق پرسپولیس که مسئولان فدراسیون فوتبال قصه را پیگیری کرده بودند ، آغاز شد و به قصه بازیکنان تیم استیل آذین ، ماجرای یونگ و حرف های بهشاد یاورزاده و رحیمی علیه خشایار محسنی رسید. پس از این بود که هدایتی روی خط برنامه آمد و بخش جالب قصه شروع شد. او عزیز محمدی را شاهد گرفت که مسئولی عالیرتبه تاکید کرده استیل باید سقوط کند. مسئولی که البته ناگفته پیدا بود نه از دل فدراسیون فوتبال که متولی پیشین ورزش کشور باید باشد. او اسمی نیاورد و جالب اینجا بود که عزیز محمدی هم به شکلی این ادعا را تائید کرد و گفت:« ایشان نظرش این بود اگر استیل بیفتد اشکالی ندارد! » پس از این هدایتی ادعا کرد از عزیز محمدی فیلم دارد که به او اصرار کرده جای میثاقیان ، یاوری را به تیمش ببرد تا استیل نیفتد. او تاکید کرد می خواسته فراز کمالوند را جذب کند اما چنین اجازه ای را پیدا نکرده است. عزیز محمدی اصرار داشت که این ها را از روی توصیه گفته اما فردوسی پور به شدت می گفت حتی نباید چنین توصیه ای هم از سوی رئیس سازمان لیگ مطرح شود. لحظاتی بعد یاوری روی خط آمد و افشاگری هایش بسیار تلخ بود او از بازیکنانی گفت که زیر ابرو بر می داشتند و مشکلات اخلاقی شدید داشتند. مشکلاتی شرم آور که از آنها روی آنتن زنده برنامه سخن به میان آمد.»

نفر بعد که روی آنتن رفت ؛ علیپور بود. او این بار شمشیر را برای خیلی از بزرگان فوتبال از رو بست و پای علی پروین و دامادش و البته مهدی عرب را وسط کشید. از نبی ، ترابیان و معینی که در فدراسیون فوتبال نقش داشتند به عنوان متهمان این پرونده ها اسم برد و خود هدایتی را متهم کرد. هدایتی که متهم بود تیمش 2 سال قبل 250 میلیون  به تیم نیروی زمینی پیشنهاد رشوه داده است. حرف های علیپور سبب شد تا آرش فرزین روی خط بیاید و در برابر اتهام جعل امضای یونگ و سرقت پول های این مربی در حالت نامتعادل پس از شب نشینی از فریزر خانه اش پاسخ دهد. اتهاماتی که از سوی او ، همگی رد شدند و داماد علی آقا سعی کرد از همه اتهامات دفاع کند. عزیز محمدی در این لحظات با خنده به فردوسی پور می گفت:« خوب شد مردم همه این بحث ها را شنیدند. پس از فرزین نوبت رسید به خشایار محسنی تا روی آنتن بیاید. او هم این بار هدایتی را متهم کرد. اینکه هدایتی 200 میلیون پیشنهاد داده که مصطفوی را از مدیریت پرسپولیس کنار بگذارند.

این قصه همچنان ادامه داشت و بعد نقش میثم منیعی در شاهین بوشهر طرح شد. البته عادل می خواهد بحث فساد در فوتبال را هفته بعد هم ادامه بدهد. به شرطی که البته این روند چیزی برای آنها که فکر می کردیم اسطوره ای هستند باقی بگذارد!


منبع: خبرآنلاین

 



ویدیو مرتبط :
برنامه ۹۰- برانکو ایوانکوویچ مهمان برنامه نود (بخش 2)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه‌ای در مورد برنامه ۹۰ شفاف سازی کرد



فدراسیون فوتبال , تیم ملی نوجوانان

فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه‌ای در مورد برنامه ۹۰ شفاف سازی کرد

فدراسیون فوتبال جهت شفاف‌سازی درخصوص مطالبی که در برنامه 90 عنوان شد در اطلاعیه ای اقدامات انجام شده برای تیم ملی نوجوانان زیر17سال پس از صعود به جام جهانی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدارسیون فوتبال، پس از بیان مطالبی در برنامه 90 مورخ اول مهرماه در خصوص روند آماده سازی تیم ملی نوجوانان زیر 17سال ، فدراسیون فوتبال جهت شفاف سازی درخصوص مطالب عنوان شده اقدام به انتشار برنامه‌های انجام شده و آتی این تیم تا پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی امارات به شرح زیر کرد:

1- برگزاری 33 اردو داخلی در تهران و بندرعباس (جهت شبیه سازی شرایط آب و هوایی امارات) از تاریخ 19/8/91 الی 27/6/92

2-شرکت در تورنمنت بین المللی روسیه و دیدار با تیم‌های قزاقستان، ترکیه، فنلاند، ایتالیا و اسلوونی

3-برگزاری دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی نوجوانان امارات در دبی

4-برگزاری دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی نوجوانان عراق در تهران

5-برگزاری سه دیدار تدارکاتی با تیم ملی نوجوانان ازبکستان در تاشکند

6-اعزام تیم به اردوی 10روزه آماده سازی در شهر دوسلدروف آلمان و برگزاری دیدارهای تدارکاتی متعدد

لازم به ذکر است که به دلیل حضور تیم ملی زیر 17سال در اردوی آلمان، تورنمنت دوستانه‌ای که قرار بود با حضور تیم‌های بلاروس ، تونس و مراکش در تهران برگزار شود که به دلیل تداخل زمانی لغو شد.

همچنین تا کنون مبلغی در حدود بیست و پنج میلیارد ریال برای آماده سازی تیم ملی زیر 17سال هزینه شده است که حاکی از اهمیت تیم های ملی پایه و برنامه ریزیهای فدراسیون برای این رده دارد./فارس