اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کمک هزینه آرایشی برای پرسنل زن



 

 

کمک هزینه آرایشی برای پرسنل زن

 

پیش از این نیز آراستگی چهره و اندام از شرایط ورود به برخی از شرکت های خصوصی محسوب می شد و گاه سایز کمر بانوان برای پوشیدن لباس های برخی شرکت ها معیار انتخاب آنان برای کار بود.

برخی از شرکت های خصوصی بدون توجه به رعایت قوانین و شئونات اسلامی برای کارمندان زنی که در این شرکت ها مشغول به فعالیت هستند، هزینه ای را به عنوان هزینه آرایش واریز می کنند تا کارمندان زن با این روش هر روز با آرایش های متنوع بر سر کار حاضر شوند و مشتریانی برای این شرکت ها جذب کنند.

این هزینه ها برای خرید لوازم آرایش، وسایل لاغری، رنگ های مو و بعضا مدل های مو نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

در برخی از شرکت های خصوصی نیز زنان کارمند با بردن فیش های خرید لوازم آرایش، مبلغ آن را از شرکت دریافت می کنند.

این درحالیست که پیش از این نیز آراستگی چهره و اندام از شرایط ورود به برخی از شرکت های خصوصی محسوب می شد و گاه سایز کمر بانوان برای پوشیدن لباس های برخی شرکت ها معیار انتخاب آنان برای کار بود.

اما ارائه هزینه های آرایشی برای کارمندان زن از ابتکارات جدید برخی از این شرکت های خصوصی است که جای بحث و تامل دارد..../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
هزینه 10 تریلیونی زنان ایرانی برای لوازم آرایشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استفاده از تصویر یک زن بدنساز برای تبلیغات محصولات آرایشی +عکس



یک برند تجاری فعال در زمینه لوازم آرایشی بهداشتی از تصویر یک خانم بدنساز برای تبلیغات محصولاتش استفاده کرده است. این برند معروف که سابقا از چهره های مشهوری چون "لیدی گاگا" و "نیکی مانجی" استفاده کرده بود با چاپ این تصویر نشان داد که علاقه مند استفاده از اسپانسرهای غیر عادی و خاص در زمینه تبلیغات است.

استفاده از تصویر یک زن بدنساز برای تبلیغات محصولات آرایشی

این بانوی بدنساز یک زن دو رگه صربستانی- امریکایی است که "جلنا آبو" نام دارد و به صورت حرفه ای به بدنسازی مشغول است.

در این تصویر منحصر به فرد این خانم بدنساز در یک لباس شب براق مشکی رنگ دیده میشود در حالیکه با ژستی شبیه بدنسازها بازوان عضله ای اش را به رخ بیننده میکشد. او در این تصویر با چشمان آرایش کرده و روژ لب قرمز دیده میشود که به نظر میرسد تناسب زیادی با اندام عضله ای اش ندارد.

استفاده از تصویر یک زن بدنساز برای تبلیغات محصولات آرایشی

درمقایسه با اسپانسرهای سابق این شرکت خانم "جلنا" نام شناخته شده ای نیست .او که متولد 1977 در صربستان زندگی میکند و در کنار ورزش حرفه ای به مدلینگ نیز اشتغال دارد. او در عرصه ورزش بدنسازی نامی آشناست و چندین مقام بین المللی دارد. وی در مصاحبه ای اعلام کرده بود برای حفظ تناسب اندامش یک رژیم پروتئین خاص استفاده میکند.

منبع: گروه خبری پرداد