اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کمپین ذهنی درخشان‌تر سیف، با شعار کامل "با ذهنی درخشان‌تر، قدم به قصر رویاهایتان بگذارید"



کمپین ذهنی درخشان‌تر سیف، با شعار کامل "با ذهنی درخشان‌تر، قدم به قصر رویاهایتان بگذارید"

کمپین ذهنی درخشان‌تر سیف، با شعار کامل "با ذهنی درخشان‌تر، قدم به قصر رویاهایتان بگذارید" توسط شرکت یونیلیور ایران اجرا شد.

کمپین ذهنی درخشان‌تر سیف، با شعار کامل "با ذهنی درخشان‌تر، قدم به قصر رویاهایتان بگذارید" توسط شرکت یونیلیور ایران اجرا شد. محصولات سیف(سیف کرمی و اسپری سیف /لیمویی و آمونیا) به دلیل کیفیت بارز و همچنین شهرت و محبوبیت بین‌المللی بین مخاطبان ایرانی نیز از جایگاه مقبولی برخوردارند. سیف مورد اعتماد مصرف‌کنندگانش است و همواره پاکیزگی و درخشش بیشتری را برای آن‌ها به ارمغان آورده. این بار سیف می‌خواست به خانم‌های ایرانی کمک کند تا یک زندگی بهتر و ذهنی درخشان‌تر داشته باشند.

 

اخبار,اخبار اجتماعی , محصولات سیف

 

اخبار,اخبار اجتماعی , محصولات سیف


استفاده از محصولات سیف علاوه بر سهولت کارکرد، در زمان اندکی اثربخشی خود را نمایان می‌سازد، و موجب صرفه‌جویی در وقت می‌شود. این وقت اضافه می‌تواند توسط خانم‌ها آن طور که دوست دارند، صرف زندگی شود:کارهای عقب‌افتاده یا برنامه‌های جدید. سیف از خانم‌ها می‌خواهد تا با زمان اضافی‌ای که با مصرف محصولاتش به دست می‌آورند برای زندگی، افکار و احساسات خود بهترین مسیر را انتخاب کنند و به سمت هدفی که در زندگی دارند حرکت کنند.

 

اخبار,اخبار اجتماعی , محصولات سیف

 
این کمپین در تهران(تیراژه، گلستان شهرک غرب، گلستان هروی، برج میلاد) و پنج شهر بزرگ ایران یعنی مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز و رشت برگزار شد. اطلاع‌رسانی در موردکمپین، علاوه بر وبسایت سیف، در مجلات کثیرالانتشار و همچنین لیف‌لت، در مراکز خریدی که در شهرهای‌ نام برده وجود داشت، انجام شد. و به مراجعه کنندگان این امکان را می‌داد که برای ثبت نام برای دریافت پیامک‌هایی از جانب سیف جهت داشتن ذهنی درخشان‌تر اقدام کنند . شرکت کنندگان ابتدا با پاسخ دادن به سوالات شخصیت شناسی بر اساس مدل DISC دسته بندی شده و تیپ شخصیتی‌شان مشخص می‌شد. در مرحله‌ی بعد بر اساس تیپ شخصیتی به مدت بیست روز، هر روز پیامکی را دریافت می‌کردند که مختص به آن‌ها و جهت داشتن ذهنی درخشان‌تر بود. این پیامک‌ها مطابق با جواب‌هایشان در آزمون DISC و بر اساس امتیازاتی که کسب کرده بودند توسط روان‌شناس سیف طراحی شده بود. کمپین "ذهنی درخشان‌تر" سرانجام با قرعه‌کشی بین شرکت‌کنندگان کمپین و انتخاب پنج نفر برنده‌ی سفر به ترکیه و اقامت در قصری مجلل با یک همراه پایان یافت. کمپین سیف برای خانم‌ها طراحی شد. شمار شرکت کنندگان در کمپین "ذهن درخشان‌تر" سیف 28848 نفر بوده و در مجموع 425783 پیامک نیز برای شرکت‌کنندگان ارسال شد. گفتنی است، در 23 آبان ماه 93 یک سمینار روان‌شناسی با حضور روان‌شناس سیف و همچنین خبرنگاران برگزار خواهد شد.

اخبار,اخبار اجتماعی , محصولات سیف

 

اخبار,اخبار اجتماعی , محصولات سیف

 


ویدیو مرتبط :
قصر درخشان دیزنی glitter glider

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخشان؛ قدم علی کریمی روی چشم ما و پرسپولیس!



اخبار,اخبارورزشی,نقل و انتقالات پرسپولیس

 

 اخبار ورزشی  - درخشان؛
تیموریان، قوچان نژاد، طالب لو و حدادی فر را می خواستم / قدم علی کریمی روی چشم ما و پرسپولیس!

سرمربی پرسپولیس گفت: «نیلسون پول می‌خواست و وقتی دید به خواسته‌اش نمی‌رسد، پرسپولیس را ترک کرد. ضمن آن که همسرش هم راضی نبود او بماند.»

 به قصد کل‌کل با حمید درخشان تماس نگرفتیم اما خیلی دوست داشتیم از دلایل جذب برخی بازیکنان جدید در فصل نقل و انتقالات و لیست مازاد پرسپولیس باخبر شویم.

مصاحبه با درخشان را با این توضیح بخوانید که سرخپوشان 6 سهمیه خود را با خریدهای جدید پر کرده و فقط می‌توانند دو بازیکن دیگر به لیست خود اضافه کنند.

* آقای درخشان، چه شد که مهدی جعفرپور را در پرسپولیس نگه داشتید؟
- وقتی شما نمی‌توانی بازیکن بگیری، مجبوری به همان کسی که داری قناعت کنی. به همین دلیل ساده مهدی جعفرپور را نگه داشتیم!

* ولی خرید همین بازیکن در نیم‌فصل اول با انتقادات فراوانی همراه شد و خود شما هم از جذب جعفرپور اظهار ندامت کرده بودید. این را که قبول دارید؟!
- من که خیلی ساده و روان دلیل این مسئله را به شما گفتم.

 * به نظر شما، میثم حسینی به دلیل چندپسته بودن بهتر از مهدی جعفرپور نبود؟
- ما به دنبال خرید مدافع چپ عراقی هستیم که ظاهراً ملی‌پوش است و اگر بتوانیم او را جذب کنیم، مشکلات‌مان در این جناح به حداقل خواهد رسید. ما هنوز دو جای خالی دیگر داریم که می‌توانیم بازیکن آزاد بگیریم و عجله هم نخواهیم کرد.

* جواب سؤال قبلی‌مان را که ندادید، حداقل بگویید چرا نیلسون را در لیست مازاد قرار دادید؟ در فضای مجازی هواداران پرسپولیس واکنش‌های تندی به این موضوع نشان داده‌اند و...
- مجبورم این مسئله را یادآوری کنم که نیلسون پول می‌خواست و وقتی دید به خواسته‌اش نمی‌رسد، پرسپولیس را ترک کرد و به کشورش رفت. ضمن آن که همسرش هم راضی نبود او بماند. ما که نمی‌توانیم کسی را به زور نگه داریم. می‌توانیم؟!

* پس بالاخره به این نتیجه رسیدید که دو دروازه‌بان همسطح در تیم بزرگ جواب نداده و تولید حاشیه خواهند کرد؟
- با توجه به فرهنگ فوتبالیست‌های ایرانی با شما کاملاً موافقم. البته هنوز هم معتقدم داشتن دو گلر همسطح برای هر تیمی نعمت است، به شرط آن که در فضایی حرفه‌ای باشد.

* همامی می‌تواند به آرامش درون دروازه پرسپولیس کمک کند؟
- ان‌شاءا... که بتواند. او دروازه‌بان کم‌تجربه‌ای نیست.

* تصور می‌کنید با جدایی گلر برزیلی، سوشا مکانی به آرامش برسد و اشتباهات خود را به حداقل برساند؟
- سوشا مکانی یک سرمایه ملی است. دروازه‌بانی که می‌تواند آینده فوتبال ایران را تأمین کند و من هم به عنوان مربی وظیفه دارم به سوشا کمک کنم و البته خودش هم باید قدر این فرصت را بداند.

* بسیار خوب، آقای درخشان بی‌تعارف از خریدهای نیم‌فصل رضایت دارید؟
- اگر بخواهم راستش را بگویم، آنچنان که باید و شاید رضایتم جلب نشد اما به واقع چه کار باید بکنم؟ من قاسم حدادی‌فر را می‌خواستم که ذوب‌آهن نداد. آندرانیک تیموریان و رضا قوچان‌نژاد را می‌خواستم که پول خرید این دو را نداشتیم. وحید طالب‌لو هم که به استقلال رفت. باید با شرایط می‌ساختم!

* چرا؟
- مدیرعامل ما هنوز در بازداشت به سر می‌برد. پول هم که نبود و چاره دیگری نداشته و نداریم.

* می‌گویند ژوزف تادئو بازیکن جدید برزیلی‌تان هم 7 کیلو اضافه وزن دارد؟
- مشکلی نیست. با تمرینات فشرده به زودی او هم سر وزن ایده‌آل و آمادگی مطلوب می‌رسد.


* شما با دیدن فیلم بازی تادئو او را خریدید؟
- بله، امیدوارم وی بتواند در نیم فصل دوم به پرسپولیس کمک کند چون طبق آنچه از او دیدم بازیکن قابلی نشان داده...

* روجرینهو چطور؟
- او در خط هافبک بازی می‌کند و اگر در تست پزشکی تأیید شود، آنگاه قرارداد رسمی‌اش بسته خواهد شد.

 * ببخشید می‌پرسیم ولی مبین میردورقی از کجا آمد؟
- میردورقی بازیکن زیر 23 سال سایپا بود که قابلیت بازی در سمت چپ خط دفاعی را دارد و سعی می‌کنیم از او هم بهره ببریم.

* آیا علی علیپور می‌تواند در خط حمله انتظارات را برآورده کند؟
- البته هنوز مشکل کوچکی درباره رضایتنامه او وجود دارد که ان‌شاءا... حل خواهد شد اما در جواب سؤال شما باید بگویم علیپور بازیکن جوان و بسیار جنگنده‌ای است که از شم گلزنی خوبی هم بهره می‌برد.

 * عباس‌زاده هم که ماندگار شد!
- بله، امیدوارم بیشتر از قبل قدر فرصت به وجود آمده را بداند چون پیراهن پرسپولیس بسیار ارزشمند است و حواس عباس‌زاده باید ششدانگ جمع باشد.

* این یک هشدار بود؟!
- نه، یک توصیه برادرانه به بازیکن جوانی که می‌تواند خیلی بیشتر از این حرف‌ها بدرخشد.

 * حالا با تمام این تفاسیر فکر می‌کنید پرسپولیس در نیم‌فصل دوم چه نتایجی بگیرد؟
- به شخصه به آینده این پرسپولیس امیدوارم و نهایت تلاش خود را هم به خرج می‌دهیم تا رضایت خاطر هواداران را جلب کنیم.

* راستی از ماجرای قهر و جدایی علی کریمی از تیم ملی باخبر شدید؟
- متأسفانه بله، البته الان تیم ملی در شرایط حساسی به سر می‌برد و زمان مناسبی برای انتقاد نیست وگرنه حرف‌های زیادی برای گفتن دارم. با این وجود می‌خواهم از طریق این تریبون به علی کریمی پیغام بدهم که پرسپولیس خانه‌اش است و هر زمانی که اراده کرد، می‌تواند به تیم خودش برگردد و کنارمان باشد. به قول معروف قدم علی کریمی روی چشم ما و پرسپولیس!

 اخبار ورزشی  - خبر ورزشی