اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کلمه دردسرساز برای فروش سفارتخانه ایران



اخبار,اخباراجتماعی ,سفارتخانه ایران در مجارستان


 اخبار اجتماعی - کلمه دردسرساز برای فروش سفارتخانه ایران


در حالی که بر اساس مصوبه آذرماه سال قبل دولت، مقرر شده بود وزارت امور خارجه نسبت به فروش ساختمان متعلق به سفارت جمهوری اسلامی ایران به مساحت ۱۲۰۱ مترمربع عرصه و ۸۰۰ مترمربع اعیانی واقع در شهر بوداپست مجارستان اقدام کند، اجرای این مصوبه به علت درج عبارت "یک دستگاه آپارتمان" به جای عبارت "ساختمان ویلایی" با مشکلات قانونی و اداری مواجه شده بود که طی روزهای اخیر با نامه جدید هیئت دولت حل شده است.

 

 اخباراجتماعی - روزنامه خراسان


ویدیو مرتبط :
حمله به سفارتخانه های ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجوز فروش یکی از سفارتخانه های ایران!


با موافقت رییس جمهور و بر اساس ابلاغیه ای که طی هفته های اخیر توسط محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهور به علی اکبر صالحی ابلاغ شد.

روزنامه خراسان:  با موافقت رییس جمهور و بر اساس ابلاغیه ای که طی هفته های اخیر توسط محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهور به علی اکبر صالحی ابلاغ شد.

 وزارت امور خارجه مجاز است نسبت به فروش ساختمان سفارت ایران واقع در شهر بوگوتای کشور کلمبیا ، به مساحت ۴۵۰ متر مربع عرصه و ۶۱۰ متر مربع اعیانی اقدام و وجوه حاصل از فروش را به حساب درآمد عمومی کشور واریز کند.